Junttimaisin teko mitä suomalainen nainen on tehnyt treffeillä?
Nyt sitten katotaan onko suominaisilla varaa haukkua suomalaisia miehiä.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin yhteen muijaan Joensuussa. Oltiin sovittu että mennään viettämään iltaa mun kämpille. Olin laittanut ruokaa, siivonnut, ostanut viiniä. Hän saapui paikalle mukanaan kaksi kaveria. Molemmat naisia, ei mitään ennakkovaroitusta.
Kun kysyin että ai oliko tää sit joku porukkailta, hän vastasi: Ajattelin et sä vaikutit kiltiltä ja yksinäiseltä että sä et pistäis pahaksi.
Sen kaverit avas mun viinit, kaatoi ne itselleen ja yksi alkoi syömään mun tekemää ruokaa suoraan kattilasta. Itse nainen kertoi ääneen mun Spotify-soittolistaa kuunnellessaan että tässä sun musiikkimaussa on kyl vähän incelenergiaa.
Lopulta se muija jäi yöksi. Nukkui vaatteet päällä, selkä mulle päin, ja tokaisi: älä sit luule että nää oli jotkut panotreffit".
Myöhemmin kun menin suihkuun siellä oli paskapökäle. Näköjään vessan käyttö on joillekin naisille ylivoimaisen vaikeata.
Ai saatana, päivän naurut 🤣🤣
totean ihan yleisesti ,et suomalaisilla ei ole hyviä käytöstapoja,sekä miehet että naiset käyttäytyy huonosti.tässä olis sekä koulu ja kodit herätettävä.ihan etiketti jne pöytätavat jne.
mulla on hyviä kokemuksia tapailusta,mun tapailumiehet oli koteliaita,avasivat autonoven jne,on merkitystä sillä mitä valitsee, en henk.koht suostu tapaamaan alkoholia juovaa,ilkeää,huonokäytöksistä tms.vittuilevaa tyyppiä.siis oon sikanirso ja hyvä päätös.mielummin yksin kun jonkun inhottoavan ihmisen kanssa. kysyisin myös miksi ette poistu paikalta jos joku sikailee?
No kerran Tinderissä eräs nainen ehdotti minulle, että hän voisi viedä minut ensitreffeille illalliselle Pancho Villaan! Minä vastasin, että minä en tässä elämässä sinne aio mennä.
Lähdin treffeille, ihan vaan seksi mielessäni (olin eronnut pitkästä suhteesta) Mies taas etsi parisuhdetta ja hän panosti treffeihin, hän oli komea ja mukava.
Minä vinkkasin kesken treffejä että seksi kiinnostaisi. Harrastimme seksiä, sekin oli ihan ok:ta. (Parasta se on mielestäni kun on toiseen tosi ihastunut/rakastunut)
Treffien jälkeen lähdin kotiin. Enkä vastannut enää miehen puheluihin tai viesteihin. Hän ihastui minuun palavasti.
Se oli kylmää käytöstä minulta.
Onneksi kyseinen mies löysi sitten myöhemmin elämänsä rakkauden (erään julkkisnaisen) ja perustivat perheen. Ovat edelleen yhdessä.
Siinä mielessä vältyin itsesyytöksistä sillä hänellähän kävi lopulta oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No kerran Tinderissä eräs nainen ehdotti minulle, että hän voisi viedä minut ensitreffeille illalliselle Pancho Villaan! Minä vastasin, että minä en tässä elämässä sinne aio mennä.
Siellä on hyvää ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Saapui paikalle, katsoi mua päästä varpaisiin ja tokaisi "Ai sä oot livenä noin lyhyt" (olen 179cm).
Jälkeenpäin näin hänen instasta että oli ottanut kuvan pullasta ja postannut sen tekstillä '"en tiedä kumpi oli suurempi pettymys, pulla vai mun deitti"
Ikää tällä naisella oli yli 30v.
No voi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
"Sori, tykkään pidemmistä ja isommista miehiatä. Et oo ijan mun tyyppiä". Olen 185cm pitkä.
No vältitpähän luodin. Jos pituus merkkaa noin älyttömästi niin todennäköisesti on muutenkin outo.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina:
Istuttiin ravintolan pöydässä, nosti toisen puolen kankkua, pieraisi äänekkäästi, löyhytteli kädellään ja nauroi räkäisesti päälle.
Noh, puutteessa olin, mentiin drinksujen jälkeen mun kämpille, alaselässä kamala tribaalitatska.
Kermat torttuun ja nukkumaan, aamulla kun piti töihin lähteä, ei suostunut häipymään vaan ensiksi piti heittää hänen vaatteet rappukäytävään ja nainen perässä.
Ei enää ikinä treffejä itähelsinkiläisen naisen kanssa!
M41
Tässä keississä oli kyllä kaksi urpoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saapui paikalle, katsoi mua päästä varpaisiin ja tokaisi "Ai sä oot livenä noin lyhyt" (olen 179cm).
Jälkeenpäin näin hänen instasta että oli ottanut kuvan pullasta ja postannut sen tekstillä '"en tiedä kumpi oli suurempi pettymys, pulla vai mun deitti"
Ikää tällä naisella oli yli 30v.
No voi helvetti.
Siis niin oksettava nainen että tekisi mieli käydä sanomassa sille muutama valittu sana.
T. Nainen
Näissä vastauksissa on katseltu koko illan huonoa käytöstä. Miksi ihmeessä et häipynyt jo heti alkuunsa?!
Mentiin melko pitkään viestiteltyämme treffeille syömään kohtuullisen hienoon ravintolaan, illan aikana syömisen ohella nainen joi itsensä tukevaan humalaan ja kovaan ääneen mm. kehuskeli panosuhteellaan, jonka mies oli juuri lopettanut, viereisistä pöydistä katsottiin kummeksuen. Itse olin tullut autolla, pysyin selvin päin ja vein naisen turvallisesti kotionsa. Ei tavattu uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi, mitä satuja miehet itse kirjoittelee. Siihen on syynsä, miksi naiset eivät teitä huoli.
Ajattelitko että kaikki maailman naiset on ihania treffikumppaneita?
Mentiin naisen kotiin. Fiksun oloinen ja koulutettu nainen. Livahdin paikalta kun nainen alkoi riitelemään aviomiehensä kanssa saammeko olkkarin käyttöömme kun mies katseli siellä toimintaleffaa.
Nainen vaati tarjoamaan treffeillä. No, pian kävi syy ilmi. Naisella oli kuulemma tapana hassata koko palkka saman tien ryyppäämiseen ja uhkapelaamiseen. Lopulta nainen veti hirveät kännit, oksensi kadulle ja alkoi itkemään enkö halunnut lähteä hänen kämpilleen. Bonarina naisella oli kouluikäinen lapsikin totta kai. Heitin treffini taksiini ja lähdin omille kämpilleni yöksi.
Molemmat koulutettuja naisia.
Sitten tulee mieleen nainen, joka kertoi minun näyttävän kiiltokuvapojalta ja epäili osaisinko panna kunnolla. Tämä siis heti treffien alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis tämä nyt kuulostaa siltä että ootte hakenu kodittomia alkoholisti naisia treffeille jostain lähipuskasta. ei kovin uskottavaa. kiinnostaisi kuulla oikeita kokemuksia semi normaali naisista.
Tyypillinen suomalainen nainen on juuri tuollainen viittä vaille koditon alkkis.
Se, että sun äitisi on tuollainen, selittää sen, millainen susta on tullut.
Vierailija kirjoitti:
AV:n historian lyhin ketju. Postattu naisten palstalle ja kaikki tietää että täällä käyvät miehet vihaavat naisia eivätkä ole koskaan mihinkään treffeille asti päässeetkään. Lisäksi suomalainen nainen ei voi koskaan päihittää suomalaista miestä junttiudessa.
Unohdat nyt, että inseleillä ei muuta olekaan kuin aikaa satuilla ja kirjoittaa tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV:n historian lyhin ketju. Postattu naisten palstalle ja kaikki tietää että täällä käyvät miehet vihaavat naisia eivätkä ole koskaan mihinkään treffeille asti päässeetkään. Lisäksi suomalainen nainen ei voi koskaan päihittää suomalaista miestä junttiudessa.
Unohdat nyt, että inseleillä ei muuta olekaan kuin aikaa satuilla ja kirjoittaa tarinoita.
Ihanko oikeasti te naiser uskotte, että vain miehet juovat liikaa ja käyttäytyvät junttimaisesti? :D
Muistelkaa ihan tavallisia bileitä. Kyllä siellä yhtä usein Liisa tai Kaisa "otti vahingossa hupsista vähän liikaa". Ja sitten aviomies taluttelee kotiin.
Ja nykyään nuorissa naisissa on enemmän röyhkeästi käyttäytyviä kuin miehissä. 14v saakka on huomattu kuinka seksuaalisuudella saa suosiota, ja se näkyy. Kun on ees vähän persettä ja tissejä, niin voidaan olla boss lady saman tien.
Oli selvästi humalassa ja pienen keskustelun jälkeen rupesi haukkumaan ulkonäköä ihan ilman syytä. Olin vähän ihmeissäni kun Tinderin kautta kumminkin tavattiin ja minulla oli tuoreet kuvat. Ei varmaan kannattaisi tykätä ja pyytää treffeille jos ajatuksena on että toinen on sylkykuppina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin super vaikea uskoa että miehetkin kokevat huonoja treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, toivon, että selvität tämän vihasi naisia kohtaan. En itse tee koskaan aloituksia tänne, että kaikki miehet ovat sitä ja tätä, että haukun heitä. Opettele ap hyväksymään ne elämän pettymykset ym. Ja ymmärtämään, että miksi jokin ihminen tuli elämääsi silloin kuin tuli ja aiheutti sinulle sydänsuruja ja pettymyksiä ym. Kaikella on kuitenkin tarkoituksensa ja myös niillä ikävillä ja surullisilla asioilla ja ne ehkä aukeavat vasta myöhemmin. Itsellä mies, joka aiheutti paljon sydänsuruja aikoinaan, mutta se vaatii paljon työtä itseni kanssa, että opin laittamaan oikeat rajat ja rakastamaan itseäni ja pitämään itsestäni huolta. Ja hyväksymään se tosiasian, että kaikilta ei sitä rakkautta vain tule, mutta olen joka tapauksessa säilyttänyt toivon sisälläni ja yritän antaa anteeksi menneille, koska hän ja muut ihmiset ovat olleet minulle niitä elämän opettajia ja minä toki myös heille. Ei se viha ketään auta, ei myöskään si
Saisiko muutamia selkeitä ja vedenpitäviä merkkejä väitteestä "kaikella on tarkoitus"?
Olen elämässäni kuullut yhden pätevän ja se kuuluu näin: "haluan uskoa niin". Muuten on ollutkin vähän hiljaisempaa.
"Sori, tykkään pidemmistä ja isommista miehiatä. Et oo ijan mun tyyppiä". Olen 185cm pitkä.