Junttimaisin teko mitä suomalainen nainen on tehnyt treffeillä?
Nyt sitten katotaan onko suominaisilla varaa haukkua suomalaisia miehiä.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nukahdin kerran treffeillä t. Nainen
Ei tämä ainakaan minusta mitenkään junttimaista tai mikään red flag ole. Tietää ainakin että treffikumppani on rentoutunut seurassani.
Hyvät unenlahjat, hellyttävää :D. Jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Oli selvästi humalassa ja pienen keskustelun jälkeen rupesi haukkumaan ulkonäköä ihan ilman syytä. Olin vähän ihmeissäni kun Tinderin kautta kumminkin tavattiin ja minulla oli tuoreet kuvat. Ei varmaan kannattaisi tykätä ja pyytää treffeille jos ajatuksena on että toinen on sylkykuppina.
Naisen tyypillistä yleistä isonperseen miesvihaa, kunhan purki. Ei henk.koht.
Olen itse nainen joka on käyttäytynyt juntisti treffeillä.
Olen saapunut humalassa paikalle, en kaatokännissä mutta humalassa. Deittini häipyi suht nopeaan. Piti lähteä koira hoitamaan. Tämä moka harmitti minua, olisi pitänyt jättää ne rohkaisujuomat ottamatta..
Toinen kerta menin treffeille ja sekoitin miehen toiseen deittiin. Oli kiusallista kun kysyin miten siellä treeneissä meni "mikko".. ei ollut treenejä eikä hän ollut mikko..
Kolmas oli ihan hälläväliä asenteella, aattelin et en jaksa jutustella, haluan sänkyyn. Tämän sitten ilmoitinkin suoraan ensimmäisen 20min aikana. Yö oli kiva, se jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli selvästi humalassa ja pienen keskustelun jälkeen rupesi haukkumaan ulkonäköä ihan ilman syytä. Olin vähän ihmeissäni kun Tinderin kautta kumminkin tavattiin ja minulla oli tuoreet kuvat. Ei varmaan kannattaisi tykätä ja pyytää treffeille jos ajatuksena on että toinen on sylkykuppina.
Naisen tyypillistä yleistä isonperseen miesvihaa, kunhan purki. Ei henk.koht.
Pyysi kyllä anteeksi viestillä jälkeenpäin ja oli ilmeisesti vasta eronnut. Blokkasin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama mieleen jäänyt
1. Nainen pohdiskeli jo ensitreffeillä mahdanko myöhemmin kaljuuntua. Onko suvussani kaljuja. Muisti myös mainita ettei pidä kaljuista. En lähtenyt treffeille uudelleen. Enkä ikinä kaljuuntunut (ainakaan tähän päivään mennessä)
2. Yksi oli poliittisesti niin innokas että poliittista kantaa piti tuoda esille jatkuvasti ekoilla treffeillä. En lähtenyt toisille treffeille.
3. Yksi vänkäsi pituudestani (olen 181cm) hänellä oli joku käsittämätön pakkomielle väittää minua lyhyemmäksi. Vertasi itseensä kun en ole kuulemma häntä tarpeeksi paljon pidempi. Hän ei ilmeisesti ymmärtänyt että korkeat korot muuttaa hänen pituuttaan aika merkittävästi. Poistuin jo kesken treffien koska hän vaikutti aggressiiviselta.
4. Yksi oli niin likainen (alapää pesemättä) että minua alkoi oksettamaan kesken seksin. Jouduin huijaamaan että minulle tuli maha kipeäksi ja
Toi poliittinen palestiina- yms. vasurivouhkaaja on minullekin tuttu. Ei huvittanut tämä propagandan "kurkusta väkisin alas" -pakkosyöttö.
Kuulostaa ihan nuoruuden aikaisten kavereiden touhuilta. Olivat wt piireistä (kuten minäkin). Joten uskon hyvin että näistä kerrotuista jutuista suurin osa on tapahtunut. Oli toki miehetkin samanlaisia, oikeasti on tullut vastaan mies joka nosti kankkuaan että pystyi pieraisemaan huoltoaseman kahvilassa. Minulla oli monesti vähän ahdistunut olo noissa piireissä, vaikka samasta taustasta tulenkin.
Täällä on yksi nainen,joka nolona myöntää tunnistaneensa nuoren minänsä näistä jutuista:
- Selvinpäin ei uskaltanut jätkiä iskeä,joten usein join liikaa ja sitten tuli sönkättyä seksikkäästi räkä poskella.
- Yhden kundin sänkyyn kusin ja menkkasin,sitten vielä huusin postiluukusta kirouksia kun heitti ulos
- Pari kertaa tuli myös jätettyä jätkä maksamaan taksia ja juostua karkuun.
Anteeksi te kaikki miehet jotka tuolloin tielleni osuitte :(
Meinas kieltäytyä seksistä. Ohjattuna toki antoi.
Näitä lukiessa tulee oli, että olen itsekin saattanut olla aika kauhea deitti jollekin nuorempana. Nyt aikuisena koitan olla ystävällinen kaikille.
Olen varmaan juonut liikaa ja ollut ilkeä ja agressiivinen, jos minua ei ole miellyttänyt seuralaisen tapa lähestyä seksuaalisessa mielessä. Ja kyllä, olen olettanut, että kutsuja tarjoaa ruuan tai kahvin. Ja olen varmaan nauranutkin jollekin päin naamaa. Voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi nainen,joka nolona myöntää tunnistaneensa nuoren minänsä näistä jutuista:
- Selvinpäin ei uskaltanut jätkiä iskeä,joten usein join liikaa ja sitten tuli sönkättyä seksikkäästi räkä poskella.
- Yhden kundin sänkyyn kusin ja menkkasin,sitten vielä huusin postiluukusta kirouksia kun heitti ulos
- Pari kertaa tuli myös jätettyä jätkä maksamaan taksia ja juostua karkuun.
Anteeksi te kaikki miehet jotka tuolloin tielleni osuitte :(
Jotenkin tunnistin itseni. Sori teille, joita olen haukkunut humalapäissäni tai ollut ilkeä. Olin vain niin vihainen ja masentunut. Myös minua on käytettu hyväksi. Jotkut miehet ovat paskiaisia. Se ei tietysti oikeuta yleistämään koko miessukupuolta. En osannut lähteä pois tilanteista, jotka olivat epämiellyttäviä.
69 asennossa nainen pieraisi naamalle . Nauroi räkäisesti päälle.
Tuokin tarina, jossa on vietetty yö yhdessä, vaikka toinen ei ole ollut toisesta kovin innoissaan. Ja sitten heitetty aamulla pois ihminen ja vaatteet rappukäytävään! Tuo on häpeällistä. Ja siitä tulee hyvin paha mieli. Yksi sellainen yhden yönjuttu oli, että olin kosto miehen avovaimolle, joka oli tulossa matkoilta aamulla. Nainen oli pettänyt matkalla. Mies ilmoitti, että minun pitää lähteä nopeasti pois, avovaimonsa on matkalla lentoasemalta kotiin. Voiko ihminen tuntea itsensa halvemmaksi? Älkää ihmiset kohdelko toisianne noin!
Saisiko muutamia selkeitä ja vedenpitäviä merkkejä väitteestä "kaikella on tarkoitus"?
Olen elämässäni kuullut yhden pätevän ja se kuuluu näin: "haluan uskoa niin". Muuten on ollutkin vähän hiljaisempaa.
Miten kukaan voi kertoa sinulle vain yhden tarinan omasta elämästään ja kertoa sinulle ne elämän tilanteet, mitä itse koit aikoinaan? Kukaan ei voi selvittää sinun pään asioita ja omaa mieltäsi. Minulla on oma elämäni kuin myös sinulla. Sinulla on oma elämän polku kuin myös itsellä. En voi selvittää sinulle, että mitä polkua käyt, ja mikä on ollut sinun menneisyys ja miten kohtelet toisia ym. Meillä kaikilla kuitenkin erilainen elämän polku ja ei ole varmaan yhtä ainoaa tietoa ja faktaa, että miten sinun ne pitää kokea, koska me kaikki olemme kuitenkin uniikkeja kokemuksien myötä. Ja myös siten erilaisia toistemme kanssa. Kukaan tai ketään ei voi antaa sitä yhtä ja ainoaa tietoa sinulle, että sinun tulee näin tehdä. Koska sinun tulee se ihan itse selvittää, mitä polkua haluat kulkea.
Nuorena ei oikein osannut vetää rajoja. Samalla oli kiire elää ja ajatteli, että ihmisen kohtaamiselle oli vain se yksi hetki.
Umpikännisenä istui treffibaarissa. Mua panetti ja mentiin kämpille. Sammui sitten ja heräsi. Alkoi vääntää sätkää.
Ja nyt on kyse naisesta tai oikeammin naisoletetusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan nuoruuden aikaisten kavereiden touhuilta. Olivat wt piireistä (kuten minäkin). Joten uskon hyvin että näistä kerrotuista jutuista suurin osa on tapahtunut. Oli toki miehetkin samanlaisia, oikeasti on tullut vastaan mies joka nosti kankkuaan että pystyi pieraisemaan huoltoaseman kahvilassa. Minulla oli monesti vähän ahdistunut olo noissa piireissä, vaikka samasta taustasta tulenkin.
Sinulle on käynyt kuten minullekin. White trashista olen ponnistellut itsekieltäymyksen ja yrityksen kautta lukeneistoon - mutta sivistyneistöön on varmasti matkaa. Jäin luokkien väliin, en kuulu kumpaankaan, kuten jo F.E. Sillanpää aikoinaan itsestään totesi.
Toi kaverinsa mukaan ravintolaan. Ajattelin ensin, että voidaanhan tässä jonkun aikaa kolmistaankin rupatella. Pian kuitenkin kävi selväksi, että minua oli kaavailtu vain juoma-automaatiksi neitien omien juttujen vatvomisen ja muiden miesten metsästyksen ajaksi. Totesin, etten lähde tähän peliin mukaan ja siirryin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Ryppyinen paita jota oli varmasti käyttänyt useamman päivän.
Sinkkuna käytin usein "ryppyisiä" pellavaisia vaatteita treffeillä. Ryppyisyys on pellavan ominaisuus, joka kuuluu asiaan!
Saatiin kesäisen hellepäivän iltana idea lähteä uimaan. Hänellä oli tiedossa lähellä erään yhdistyksen ylläpitämä rantasauna. Se oli vielä pikkuisen lämmin ja koska hänellä oli tiedossa missä avainta säilytetään, mentiin lopuksi saunaan vielä lämmittelemään. Lauteilla juteltiin niitä näitä ja varsinkin niitä. Tyttö ehdotteli että jos otetaan housut pois. No otettiin mut tämä vetäisikin paidan helman päänsä yli ja levitti, no tiedätte minkä, esille. Tuli jotenkin kumma olo ja sanoinkin että eiköhän käydä pesulla ja lähdetä kotiin.
Tässä muutama mieleen jäänyt
1. Nainen pohdiskeli jo ensitreffeillä mahdanko myöhemmin kaljuuntua. Onko suvussani kaljuja. Muisti myös mainita ettei pidä kaljuista. En lähtenyt treffeille uudelleen. Enkä ikinä kaljuuntunut (ainakaan tähän päivään mennessä)
2. Yksi oli poliittisesti niin innokas että poliittista kantaa piti tuoda esille jatkuvasti ekoilla treffeillä. En lähtenyt toisille treffeille.
3. Yksi vänkäsi pituudestani (olen 181cm) hänellä oli joku käsittämätön pakkomielle väittää minua lyhyemmäksi. Vertasi itseensä kun en ole kuulemma häntä tarpeeksi paljon pidempi. Hän ei ilmeisesti ymmärtänyt että korkeat korot muuttaa hänen pituuttaan aika merkittävästi. Poistuin jo kesken treffien koska hän vaikutti aggressiiviselta.
4. Yksi oli niin likainen (alapää pesemättä) että minua alkoi oksettamaan kesken seksin. Jouduin huijaamaan että minulle tuli maha kipeäksi ja poistuin.
Onneksi on deittailut takana päin. Vaikka olihan niitä ihaniakin kokemuksia.