Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Junttimaisin teko mitä suomalainen nainen on tehnyt treffeillä?

Vierailija
19.04.2025 |

Nyt sitten katotaan onko suominaisilla varaa haukkua suomalaisia miehiä.

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n historian lyhin ketju. Postattu naisten palstalle ja kaikki tietää että täällä käyvät miehet vihaavat naisia eivätkä ole koskaan mihinkään treffeille asti päässeetkään. Lisäksi suomalainen nainen ei voi koskaan päihittää suomalaista miestä junttiudessa.

Vierailija
82/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"se on nykyään niin että miehet on todella siistejä ja huolellisia kodin puhtaudesta. Ja nainen on apina, mitä jonkun naisen päässä yleensäkin liikkuu kun tuo kaverit mukana ilman kysymättä??

M44"

Näihän se on. Olin berliinissä duunin takia ja puistossa oli jotain naisia kusemassa pusikossa. Ajattelin että oho, muijat täällä on yhtä possuja kuin suomessa. Mutta sitten kuulin että ne puhuivatkin suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:n historian lyhin ketju. Postattu naisten palstalle ja kaikki tietää että täällä käyvät miehet vihaavat naisia eivätkä ole koskaan mihinkään treffeille asti päässeetkään. Lisäksi suomalainen nainen ei voi koskaan päihittää suomalaista miestä junttiudessa.

Eipä tää ketju nyt mikään lyhyt ole ja kasvaa kokoajan.

Vierailija
84/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
85/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
86/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskittyi vain kavereihinsa, istui homomieskaverinsa sylissä koko illan ja pussaili sitä miestä.

Homot tekee just noin. Ei ne kuitenkaan välitä naisista. Turha edes yrittää.

Homot on naisten unelmamiehiä. Tosin vain yksi pieni vika. Homous

Se just homoista tekee parhaita kun ne ei vingu pllua.

Vierailija
87/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi tarina:

Istuttiin ravintolan pöydässä, nosti toisen puolen kankkua, pieraisi äänekkäästi, löyhytteli kädellään ja nauroi räkäisesti päälle.

Noh, puutteessa olin, mentiin drinksujen jälkeen mun kämpille, alaselässä kamala tribaalitatska.

Kermat torttuun ja nukkumaan, aamulla kun piti töihin lähteä, ei suostunut häipymään vaan ensiksi piti heittää hänen vaatteet rappukäytävään ja nainen perässä.

Ei enää ikinä treffejä itähelsinkiläisen naisen kanssa!

M41

Miten tyhmät käytöstavat sillä oli? miten jaksoit katsella sitä? onko edes totta tämä koko juttu.

Täysin totta tämä tarina. Tapahtui vuonna 2005, asuessani Helsingin Kalliossa. Treffit ei sinänsä kauaa kestäneet, minun päämäärä oli saada seksiä ja se tote

Tuossa on miesten ja naisten välinen ero. Mies haluaa seksiä treffeillä tapaamansa naisen kanssa vaikka nainen on käytöstapoja vailla oleva possu. Yksikään nainen ei ole niin puutteessa, että lähtisi noin käyttäytyvän miehen mukaan. Inhottaa ajatuskin.

Vierailija
88/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut baarisaaliin joka halusikin jäädä koko viikonlopuksi, ja mikä ettei kun oli aika tekijä pupustelussa. Parin lauantaisen aamuvarvin älkeen leidille tuli nälkä ja piti tilata pizzaa. Toki aloin kattamaan keittiön pöydälle vähiä opiskelijaboksin aterimia kun hän ilmoitti ettei tarvitse, syödään sängyssä.

Siinä sitten katselin ällistyksen vallassa kun mimmi ahnehti pizzaansa naama tomaattikastikkeista punertaen, lakanatkin saivat osansa. Muistin "yllättäen" että juuri iltapäivästä oli yksi pakollinen sukulaismeno...

Vierailija
89/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli kuvioiduissa legginseissä ravintolaan jossa ruoat maksaa min 35 e. 

Tää on paha. Oon nainen, mutta sivusta havainnut naapuripöydässä naisella persrypytyshousut ja hupparin. Miehellä oli siisti asu. Ihmettelen, miten ovat alunperin edes päätyneet treffeille hyvään ravintolaan kun nainen oikein huokui abc:n buffetin kanta-asiakasta.

Se että ukko haluaa ja pyytää jonnekin parempaan ravintolaan ei tarkoita että minun pitäisi panostaa ja pukeutua jotenkin nätimmin kun perus arki vaatteisiin!!

Turbojuntti tai paska trolli bongattu.

Minä olen tämmöinen kun olen minä en ala esittämään mitään parempaa!!! Joko minut hyväksytään tämmöisenä kuin olen

Vakka kantensa valitsee. Ja kyllä Suomessa noita junttimiehiä riittää, eli eiköhän sulla ihan valinnanvaraakin ole. 

Vierailija
90/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin yhteen muijaan Joensuussa. Oltiin sovittu että mennään viettämään iltaa mun kämpille. Olin laittanut ruokaa, siivonnut, ostanut viiniä. Hän saapui paikalle mukanaan kaksi kaveria. Molemmat naisia, ei mitään ennakkovaroitusta.

Kun kysyin että ai oliko tää sit joku porukkailta, hän vastasi: Ajattelin et sä vaikutit kiltiltä ja yksinäiseltä että sä et pistäis pahaksi.

Sen kaverit avas mun viinit, kaatoi ne itselleen ja yksi alkoi syömään mun tekemää ruokaa suoraan kattilasta. Itse nainen kertoi ääneen mun Spotify-soittolistaa kuunnellessaan että tässä sun musiikkimaussa on kyl vähän incelenergiaa.

Lopulta se muija jäi yöksi. Nukkui vaatteet päällä, selkä mulle päin, ja tokaisi: älä sit luule että nää oli jotkut panotreffit".

Myöhemmin kun menin suihkuun siellä oli paskapökäle. Näköjään vessan käyttö on joillekin naisille ylivoimai

Kaiken kaikkiaan suominaisten käytös oli nykynaiselle tyypillistä ylimielistä suomalaismiehen halveksuntaa koko rintamaltaan.

Vierailija
91/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen luokse jatkoille. Wc-pytty ripulipaskojen kuorruttama. Ei koskaan siivottu?!

Joo, arvasit: häivyin ilman panoa.

Joo hyi Vi55u! minkälaisei apinan luona olit treffeillä? oliko se itiksestä??

Kontula. Yh.

Alapeukuista päätelleen useampi kontulalainen yh-äippä tunsi piston sydämessään ...  :DDD

Vierailija
92/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit Hesassa. Mentiin baari-illan jälkeen kohti naisen kämpää taksilla. Tultiin itähelsinkiläiseen lähiöön. Nainen sanoi heippa, ja pinkaisi kerrostalon taakse ja katosi iäksi tutkasta. Sain selvitellä naiden ilmaisen kotimatkan taksilaskun. On muuten hyvin tyypillistä naisilta tämä reiluus ...

Vierailija
93/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit Hesassa. Mentiin baari-illan jälkeen kohti naisen kämpää taksilla. Tultiin itähelsinkiläiseen lähiöön. Nainen sanoi heippa, ja pinkaisi kerrostalon taakse ja katosi iäksi tutkasta. Sain selvitellä naiden ilmaisen kotimatkan taksilaskun. On muuten hyvin tyypillistä naisilta tämä reiluus ...

Sain selvitellä naisen ilmaisen. Hupsista

Vierailija
94/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei deittitapaus, joskin olisi voinut tulla monipanodeitti jos olisin ollut puutteessa ja määrätietoinen ->

Olin duunikeikalla Münchenissä ja hotelliin kirjautumisen jälkeen vakimestaan sapuskalle. Tilailin saksaksi sapuskat ja vähän keskustelin muutakin tarjoilijan kanssa. Parin pöydän päässä oli hilpeässä nousuhumalassa oleva neljän vähän päälle kolmekymppisen suomalaisen naisen seurue, joiden puheesta ei voinut erehtyä mitä vailla olivat. Jouduinpa minäkin arvostelu-haluamisen kohteeksi "oiii, kyllä tuonkin gyntterin ottaisi hotellihuoneeseensa yöksi" - "mää näin sen ensin!". Jess, melkein kätfaittin kohteena! Sapuskoidessani mimmien humala yltyi ja puheen voluumi sitä myöten, tarjoilijakin huomautti kohteliaasti äänenkäytöstä. Kuittasin laskun, tein lähtöä ja sain perääni vonkaushuutelua joten käännyin ympäri ja astelin seurueen luo "hyvää iltaa arvon leidit, menopäällä reissussa vai? Joko päätitte kenen yökaveriksi pitäisi lähteä vai hoitelenko kaikki?". Olipahan naisten naamat ällikällä lyöty...

Paluumatkabonuksena kaksi neidoista istui meikäläisen rivillä ja toinen tunnisti meikäläisen. Olihan siinä mainittava jotain tuttujen paikallaolemisesta. Voi sitä punastelun määrää, teki mieli kysyä "no saitteko?"

(Terveisiä vaan sinne Hamina-Kotkan sataman toimiston flikoille...olivat jollain logistiikkamessuilla Münchenissä)

Vierailija
95/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi treffit huoltoaseman kahvilaan, tyrmäsi ehdotukseni oikeasta kahvilasta. Se siitä naisesta. 

Vierailija
96/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tuota nuorena usein enkä ole ylpeä. 

Vierailija
97/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ei deittitapaus, joskin olisi voinut tulla monipanodeitti jos olisin ollut puutteessa ja määrätietoinen ->

Olin duunikeikalla Münchenissä ja hotelliin kirjautumisen jälkeen vakimestaan sapuskalle. Tilailin saksaksi sapuskat ja vähän keskustelin muutakin tarjoilijan kanssa. Parin pöydän päässä oli hilpeässä nousuhumalassa oleva neljän vähän päälle kolmekymppisen suomalaisen naisen seurue, joiden puheesta ei voinut erehtyä mitä vailla olivat. Jouduinpa minäkin arvostelu-haluamisen kohteeksi "oiii, kyllä tuonkin gyntterin ottaisi hotellihuoneeseensa yöksi" - "mää näin sen ensin!". Jess, melkein kätfaittin kohteena! Sapuskoidessani mimmien humala yltyi ja puheen voluumi sitä myöten, tarjoilijakin huomautti kohteliaasti äänenkäytöstä. Kuittasin laskun, tein lähtöä ja sain perääni vonkaushuutelua joten käännyin ympäri ja astelin seurueen luo "hyvää iltaa arvon leidit, menopäällä reissussa vai? Joko päätitte ken

Tuon Kotka-Hamina -suunnan naiset on järjestään h*oria.

Vierailija
98/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivon, että selvität tämän vihasi naisia kohtaan. En itse tee koskaan aloituksia tänne, että kaikki miehet ovat sitä ja tätä, että haukun heitä. Opettele ap hyväksymään ne elämän pettymykset ym. Ja ymmärtämään, että miksi jokin ihminen tuli elämääsi silloin kuin tuli ja aiheutti sinulle sydänsuruja ja pettymyksiä ym. Kaikella on kuitenkin tarkoituksensa ja myös niillä ikävillä ja surullisilla asioilla ja ne ehkä aukeavat vasta myöhemmin. Itsellä mies, joka aiheutti paljon sydänsuruja aikoinaan, mutta se vaatii paljon työtä itseni kanssa, että opin laittamaan oikeat rajat ja rakastamaan itseäni ja pitämään itsestäni huolta. Ja hyväksymään se tosiasian, että kaikilta ei sitä rakkautta vain tule, mutta olen joka tapauksessa säilyttänyt toivon sisälläni ja yritän antaa anteeksi menneille, koska hän ja muut ihmiset ovat olleet minulle niitä elämän opettajia ja minä toki myös heille. Ei se viha ketään auta, ei myöskään sinua. Katkeruus ja vihan pitäminen sisällään ei ketään auta, ei auta myöskään se valtava katkeruus ja toisten syyttäminen. Sitä voi vaikka kuinka kauan velloa mutaojassa, jos ei huomaa, että on myös olemassa sinusta parempi versio eli sinä itse, joka on täysin rakastettava henkilö. 

Vierailija
99/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukahdin kerran treffeillä t. Nainen

Ei tämä ainakaan minusta mitenkään junttimaista tai mikään red flag ole. Tietää ainakin että treffikumppani on rentoutunut seurassani.

Vierailija
100/179 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä yhden sossun kanssa ja hän maksoi ruokakaupassa sossun maksusitoumuksella. Ei jatkoon.