Junttimaisin teko mitä suomalainen nainen on tehnyt treffeillä?
Nyt sitten katotaan onko suominaisilla varaa haukkua suomalaisia miehiä.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pamautti treffeillä että paneskelee monia miehiä.
Toinen selosti ensitreffeillä tarkasti panemistaan autossa.
Kolmas huuteli pöydästä mitä haluaa.
Neljäs esitteli antabuskapseli purkkiaan.
Ja lisääkin olisi......
Antabus ei ole kapseleissa, ei edes porvoossa. Se on poretabletti.
Meneekö saivarteluksi, ainakin 2000 luvun alussa se oli sellainen isohko buranapillerin mallinen tabletti, joka vedessä liukeni rakeiksi ja siitä liuokseksi. Purkki oli pyöreä muovipurkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina:
Istuttiin ravintolan pöydässä, nosti toisen puolen kankkua, pieraisi äänekkäästi, löyhytteli kädellään ja nauroi räkäisesti päälle.
Noh, puutteessa olin, mentiin drinksujen jälkeen mun kämpille, alaselässä kamala tribaalitatska.
Kermat torttuun ja nukkumaan, aamulla kun piti töihin lähteä, ei suostunut häipymään vaan ensiksi piti heittää hänen vaatteet rappukäytävään ja nainen perässä.
Ei enää ikinä treffejä itähelsinkiläisen naisen kanssa!
M41
Miten tyhmät käytöstavat sillä oli? miten jaksoit katsella sitä? onko edes totta tämä koko juttu.
Täysin totta tämä tarina. Tapahtui vuonna 2005, asuessani Helsingin Kalliossa. Treffit ei sinänsä kauaa kestäneet, minun päämäärä oli saada seksiä ja se toteutui. Siinä mielessä ok
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina:
Istuttiin ravintolan pöydässä, nosti toisen puolen kankkua, pieraisi äänekkäästi, löyhytteli kädellään ja nauroi räkäisesti päälle.
Noh, puutteessa olin, mentiin drinksujen jälkeen mun kämpille, alaselässä kamala tribaalitatska.
Kermat torttuun ja nukkumaan, aamulla kun piti töihin lähteä, ei suostunut häipymään vaan ensiksi piti heittää hänen vaatteet rappukäytävään ja nainen perässä.
M41
Miten tyhmät käytöstavat sillä oli? miten jaksoit katsella sitä? onko edes totta tämä koko juttu.
Täysin totta tämä tarina. Tapahtui vuonna 2005, asuessani Helsingin Kalliossa. Treffit ei sinänsä kauaa kestäneet, minun päämäärä oli saada seksiä ja se tote
onko kaikki itähelsinkiläiset naiset tollasia huono tapaisia??
siis tämä nyt kuulostaa siltä että ootte hakenu kodittomia alkoholisti naisia treffeille jostain lähipuskasta. ei kovin uskottavaa. kiinnostaisi kuulla oikeita kokemuksia semi normaali naisista.
eli jatkossa ei kannata mennä treffeille jos nainen on itiksestä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittyi vain kavereihinsa, istui homomieskaverinsa sylissä koko illan ja pussaili sitä miestä.
Homot tekee just noin. Ei ne kuitenkaan välitä naisista. Turha edes yrittää.
Homot on naisten unelmamiehiä. Tosin vain yksi pieni vika. Homous
Naisen luokse jatkoille. Wc-pytty ripulipaskojen kuorruttama. Ei koskaan siivottu?!
Joo, arvasit: häivyin ilman panoa.
Vierailija kirjoitti:
Kesken panon vastasi puhelimeen. Tuumasi soittajalle, "ei tässä mitään ihmeempiä".
M
😂 Rehellisyyshän on hyve.
Vierailija kirjoitti:
Naisen luokse jatkoille. Wc-pytty ripulipaskojen kuorruttama. Ei koskaan siivottu?!
Joo hyi Vi55u! minkälaisei apinan luona olit treffeillä? oliko se itiksestä??
Vierailija kirjoitti:
Minä nukahdin kerran treffeillä t. Nainen
Niin mäkin. Mentiin leffaan ja mä nukahdin ekan 10 minuutin aikana. Sälli herätti mut kun lopputekstit pyöri, ei tavattu enää toista kertaa 😁
Näitä ex sanoi sitä ja teki tätä on tullut paljon vastaan. Ero vetämässä. Treffeillä saa sitten kuulla kuka saa kesämökin ja mitäkin.
Yksikin oli pettänyt miestään.saanut tästä lapsen. Ja treffien ajan valitti ja ih.etteli kun ex ei tahdo olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hyi Vi55u! minkälaisei apinan luona olit treffeillä? oliko se itiksestä??
Kontula. Yh.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi, että osaa piereskellä Porilaisten marssin kolme ekaa tahtia. Valehteli, tuli vain kaksi ja puoli.
Kaksi ja puoli lusikallista housuun?
Tutustuin yhteen muijaan Joensuussa. Oltiin sovittu että mennään viettämään iltaa mun kämpille. Olin laittanut ruokaa, siivonnut, ostanut viiniä. Hän saapui paikalle mukanaan kaksi kaveria. Molemmat naisia, ei mitään ennakkovaroitusta.
Kun kysyin että ai oliko tää sit joku porukkailta, hän vastasi: Ajattelin et sä vaikutit kiltiltä ja yksinäiseltä että sä et pistäis pahaksi.
Sen kaverit avas mun viinit, kaatoi ne itselleen ja yksi alkoi syömään mun tekemää ruokaa suoraan kattilasta. Itse nainen kertoi ääneen mun Spotify-soittolistaa kuunnellessaan että tässä sun musiikkimaussa on kyl vähän incelenergiaa.
Lopulta se muija jäi yöksi. Nukkui vaatteet päällä, selkä mulle päin, ja tokaisi: älä sit luule että nää oli jotkut panotreffit".
Myöhemmin kun menin suihkuun siellä oli paskapökäle. Näköjään vessan käyttö on joillekin naisille ylivoimaisen vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
siis tämä nyt kuulostaa siltä että ootte hakenu kodittomia alkoholisti naisia treffeille jostain lähipuskasta. ei kovin uskottavaa. kiinnostaisi kuulla oikeita kokemuksia semi normaali naisista.
Tyypillinen suomalainen nainen on juuri tuollainen viittä vaille koditon alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin yhteen muijaan Joensuussa. Oltiin sovittu että mennään viettämään iltaa mun kämpille. Olin laittanut ruokaa, siivonnut, ostanut viiniä. Hän saapui paikalle mukanaan kaksi kaveria. Molemmat naisia, ei mitään ennakkovaroitusta.
Kun kysyin että ai oliko tää sit joku porukkailta, hän vastasi: Ajattelin et sä vaikutit kiltiltä ja yksinäiseltä että sä et pistäis pahaksi.
Sen kaverit avas mun viinit, kaatoi ne itselleen ja yksi alkoi syömään mun tekemää ruokaa suoraan kattilasta. Itse nainen kertoi ääneen mun Spotify-soittolistaa kuunnellessaan että tässä sun musiikkimaussa on kyl vähän incelenergiaa.
Lopulta se muija jäi yöksi. Nukkui vaatteet päällä, selkä mulle päin, ja tokaisi: älä sit luule että nää oli jotkut panotreffit".
Myöhemmin kun menin suihkuun siellä oli paskapökäle. Näköjään vessan käyttö on joillekin naisille ylivoimaisen vaikeata.
Apua ihan kauheeta!!! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina:
M41
Täysin totta tämä tarina. Tapahtui vuonna 2005, asuessani Helsingin Kalliossa. Treffit ei sinänsä kauaa kestäneet, minun päämäärä oli saada seksiä ja se tote
Kallio ei sit oo itä-helsinkiä
Vierailija kirjoitti:
se on nykyään niin että miehet on todella siistejä ja huolellisia kodin puhtaudesta. Ja nainen on apina, mitä jonkun naisen päässä yleensäkin liikkuu kun tuo kaverit mukana ilman kysymättä??
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen nainen on juuri tuollainen viittä vaille koditon alkkis.
Eli miehet ei ookaan yliedustettuina noissa tilastoissa, kuten miesasiamiehet kiljuu? Asia selvä.
Homot tekee just noin. Ei ne kuitenkaan välitä naisista. Turha edes yrittää.