Junttimaisin teko mitä suomalainen nainen on tehnyt treffeillä?
Nyt sitten katotaan onko suominaisilla varaa haukkua suomalaisia miehiä.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Halusi treffit huoltoaseman kahvilaan, tyrmäsi ehdotukseni oikeasta kahvilasta. Se siitä naisesta.
Ehkäpä nainen oli köyhä ja halusi silti itse maksaa oman kahvinsa? Hylkäsit helmen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tuottaa palstan naisvihaajille pettymys, omalle kohdelleni sattunut vain miellyttävästi ja sivistyneesti käyttäytyviä naisia. Heitä kaikkia yhidstää paitsi erittäin miellyttävä ulkoinen olemus, myös nopea älyisyys ja hyvä huumorintaju.
Ehkä kannattaa kiinnittää näihin seikkoihin huomiota ennen kuin suostuu tapaamisiin.
Tää on naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Haistin pesemättömät pillun jo ovella.
Koulun sisäilmaa et ole tainnut pahemmin haistella.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi kertoa sinulle vain yhden tarinan omasta elämästään ja kertoa sinulle ne elämän tilanteet, mitä itse koit aikoinaan? Kukaan ei voi selvittää sinun pään asioita ja omaa mieltäsi. Minulla on oma elämäni kuin myös sinulla. Sinulla on oma elämän polku kuin myös itsellä. En voi selvittää sinulle, että mitä polkua käyt, ja mikä on ollut sinun menneisyys ja miten kohtelet toisia ym. Meillä kaikilla kuitenkin erilainen elämän polku ja ei ole varmaan yhtä ainoaa tietoa ja faktaa, että miten sinun ne pitää kokea, koska me kaikki olemme kuitenkin uniikkeja kokemuksien myötä. Ja myös siten erilaisia toistemme kanssa. Kukaan tai ketään ei voi antaa sitä yhtä ja ainoaa tietoa sinulle, että sinun tulee näin
Etenkin tuo viimeinen lause, joka leikkautui lainauksesta: "Koska sinun tulee se ihan itse selvittää, mitä polkua haluat kulkea." Ihanan velvoittavaa, etenkin kun kysyin perusteluja näkemykselle, että kaikki tapahtuu jostain tarkoituksesta, jostain syystä.
No ei tapahdu. Ellei halua uskoa johonkin korkeampaan voimaan, joka jostain syystä tuottaa sodat ja laittaa lentoperämiehen lentämään matkustajia täynnä olevan lentokoneen vuodenseinään. Näinhän asiat tapahtuvat jostain tarkoituksesta ja syystä. Tai siis, maailmassa tapahtuu asioita, eikä niille nyt vain löydy suuremman tarkoituksen selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mene takaisin Tinderiin ja koita kehittää ittelles persoonallisuus ennen kuin seuraava nainen lähtee "vessaan" kesken treffien. Tai ehkä kysy itteltäs joskus "miksi näytät niin katkeralta?" ja vastaus on koska joku sanoi sulle 2016 ettei halua toisia treffejä.
Tää
Tästä minä pidin :-)
t. Tindermies, lopetteleva
Istahti tuolille jalat levällään ja alkoi raapia muniaan.
Minä ainakin haluaisin larppaamaan huoltsikkatreffeille. Olisi jännä nimenomaan nähdä, miten se toinen suhtautuu sellaiseen ympäristöön. Paljastuuko ikeamukin takaa ylimielinen kermaperse vai osaako hän arvostaa tavallisia asioita, joista on syytä olla kiitollinen.
Hyppäsin lavalle, pyysin mikrofonia ja improvisoin biisin blueskipaleeseen. Oli pohjia toki. Mut oli myös fiilis!
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin larppaamaan huoltsikkatreffeille. Olisi jännä nimenomaan nähdä, miten se toinen suhtautuu sellaiseen ympäristöön. Paljastuuko ikeamukin takaa ylimielinen kermaperse vai osaako hän arvostaa tavallisia asioita, joista on syytä olla kiitollinen.
Aivan. Olennaisen ääressä ollaan, monella tasolla.
Joskus 2019 oli treffit, Vantaa, joku perusmesta. Alle vartti, niin oli selvää, että hänellä on jonkin sortin mt-taustaa ja melkoiset vaihdevuodet, oli mua skidisti vanhempi.
Ollaan edelleen hyviä frendejä ja vuosien saatossa oli montaa kuumaa sutinaa.
Tähän tapauskertomukseen olisi nyt hyvä päättää. Hyvää illanjatkoa kaikille! - LOPPU.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina:
Istuttiin ravintolan pöydässä, nosti toisen puolen kankkua, pieraisi äänekkäästi, löyhytteli kädellään ja nauroi räkäisesti päälle.
Noh, puutteessa olin, mentiin drinksujen jälkeen mun kämpille, alaselässä kamala tribaalitatska.
Kermat torttuun ja nukkumaan, aamulla kun piti töihin lähteä, ei suostunut häipymään vaan ensiksi piti heittää hänen vaatteet rappukäytävään ja nainen perässä.
Ei enää ikinä treffejä itähelsinkiläisen naisen kanssa!
M41
Kunnon kouvvolamenoa, aivan kuten puolet palstan mummeleista.
Kaikkea te jaksatte keksiä :D Ei siinä, itsekin saavun tänne trollailemaan silloin kun saan bannit ylikselle
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea te jaksatte keksiä :D Ei siinä, itsekin saavun tänne trollailemaan silloin kun saan bannit ylikselle
Ootko semmonen vähän reppana lautaileva nainen, joka saattais itsekin päätyä tänne esimerkkitapaukseksi?
Te, jotka loukkaannuitte näistä ja haukutte ap:tä, miten kehtaatte? Valitatte palstalla miehistä kaiken aikaa, jopa aviomiehistänne! Ja sitten miehet eivät saisi kertoa kokemuksiaan naisista. Uskomatonta. N
Vierailija kirjoitti:
Kertoi, että osaa piereskellä Porilaisten marssin kolme ekaa tahtia. Valehteli, tuli vain kaksi ja puoli.
Tuliko myös varsi housuun, jonka ravisteli lahkeen kautta lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen muutamakin syy tavata huoltsikalla. Naista hävettää Tinder-deitit, tuttuihin ei törmää. (Oikeassa on, hiukan noloa tavata ihminen jonkun sovelluksen kautta). Jos hänen on helppo tulla huoltsikalle autolla?
Kahvilat ahdistaa. Kokee huoltisikan rennommaksi. Helppo lähteä nopeasti pois, jos ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä vastauksissa on katseltu koko illan huonoa käytöstä. Miksi ihmeessä et häipynyt jo heti alkuunsa?!
Jos olisivat häipyneet, ei olisi näitäkään mielenkiintoisia tarinoita kerrottavana. Pikkuisen pitää sietää epämielyttävyyttäkin jos meinaa elämästä kiinnostavia kokemuksia saada.
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta en vihaa naisia, vaikka olenkin tähän keskusteluun pari esimerkkiä laittanut. Suurin osa treffeistäni on sujunut oikein miellyttävästi. Ketjun aiheena vain oli kertoa näistä vähiten onnistuneista tapauksista. Ensimmäisillä tapaamisilla myöskin vasta arvioidaan puolin ja toisin toisen olemusta, käytöstä ja luonnetta. Joskus menee pieleen, ei voi mitään.