Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat

Vierailija
15.03.2007 |

tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.

Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.

Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .

jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.

nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??

minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi sisälukutaitoa olisit huomannut, että mainitsin jatkaneeni elämää. Tuo lapsettomuus oli vain esimerkki elämän epäreiluudesta, joka kohtaa toisia raha-asioissa, toisia perheessä. Et todellakaan onnistunut pahoittamaan mieltäni, olen käsitellyt jo tämän lapsettomuus asian itseni kanssa loppuun. Mutta hyvästä yrityksestä voin vipata sinulle euron jos lähetät minulle pankkitilisi numeron

T.99,lapseton kusipää,Eira

Vierailija
102/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh.. älkää sitten valittako köyhyydestänne, itse olette sen valinneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähempänä meitä rikkaita

ap

Vierailija
104/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se räkiminen varmaan maksaa teidän vuokran?

T.99

Vierailija
105/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti tajua vai onko tää sun sairas vitsi, että on olemassa niin köyhiä ihmisiä, että jokainen päivä on selviytymistarina. Ei siinä silloin säästetä omaisuuteen, jos lapset n lähetetty kaatopaikoille penkomaan jätteitä löytääkseen jotain romua, jota voisi myydä ja saada edes jotain purtavaa.

Sellanen kusipää, joka kehtaa sanoa sile, joka on syntynyt moisiin oloihin, että omapa on vikas ja mikset tee töitä, ni on mun mielestä ihan vapaata riistaa. Mä oikeasti toivon, että tollaset tyypit saa elämältä turpaan ja kovaa.

Vierailija
106/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilainen ajatusmaailma lapsettomien kanssa.

Toivottavasti meidän naapurustoon ei muuta ketään lapsetonta.

Tahdon pitää tietyn " tason" elipiirissämme. Pitää vähn ajatella minkälaisessa ympäristössä lapsemme kasvavat.

Vierailija
107/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko nyt ap:n mielestä köyhä, kun en asu eirassa enkä heittele rahojani tuntemattomille av-palstalla?

Vierailija
108/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ei arvosta pätkän vertaa köyhiä (jotka saattavat olla niitä teidän lastentarhatätejä yms.) ja sitten taas jotkut (köyhät?) puolestaan ottavat ilon irti rikkaan lapsettomuudesta... huoh.. paha maailma.. niin se on.. t. 20

Vierailija
109/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap :-))))))))))))))))9

Vierailija
110/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa pöllimään! Turpaankin saat vetää, se varmaan on osa sitä sivistyneisyyttäsi jota mainostit tuolla aiemmin.

Kärsitkö dementiasta vai etkö muista minun sanoneen, että olen maailmaa matkatessani kyynistynyt, kuten suurin osa näiden maiden omistakin asukkaista.

Ketä auttaa afrikkalaisia aids-orpoja? Eurooppalaiset. Miksi? Koska afrikkalaiset itse on niin TOTTUNEITA siihen kurjuuteen. Tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että minusta aids-orvon kohtalo on moiselle lapselle ihan okein? Ei todellakaan, mutta se on karu esimerkki siitä, että ihmiset eivät enää välitä siitä, mille eivät voi mitään.

T. Rakastettu 99

Vierailija
111/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielekästä työtä toiseen vain sen takia, että pääsisi maistamaan rikkaampaa elämää? Et ilmeisesti voi kuvitellakaan, että joku voi olla tyytyväinen rahallisesti köyhään elämäänsä ja oikeasti nauttia siitä?

Vierailija:

111..ja minä voin antaa sinulle kunnollisen työpaikan josta maksetaan kunnon palkkaa niin ehkä sinä voit olla edes palkkapäivänäsi pikkasen rikkaampi eli pikkasen siis hyvin vähän

lähempänä meitä rikkaita

ap

Vierailija
112/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku lokeroi sinut siksi, koska olet lapseton.

Mieti, joku ei tahdo asua lähelläsi koska olet tahattomasti lapseton!

Eikö se tunnu sinusta hieman oudolta?

Eikö sinun tekisi mieli sanoa tälle ihmiselle, että sinä olet aivan tavallinen ihminen, vaikka et voikaan saada lapsia?

Vierailija
113/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole " rikkaudesta" kuullutkaan, paitsi rahallisesta sellaisesta mutta ihmisenä sitten on niin köyhä että en kadehdi! Minäkin aloitan ketjun jossa köyhät eli tarkoitan lapsettomat ei muuttaisi minun lähelleni! On köyhää jos ei voi edes lapsia tehdä :D (sama ajattelutapa ap:lla)

Vierailija
114/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä nyt oikein tiedä oliko toi sun heittos niiiiin hyvä....vertasit rahaa ja lapsia toisiinsa... minkä arvoisia lapsesi ovat???????? minun lapsiani ei voi rahalla mitata...

Vierailija
115/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin mä aattelin hei tehdä! Oi, vitsi! Hyvä et sanoit....

T. Lentolippu Romaniaan -99

Vierailija
116/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskitie.. :)

Vierailija
117/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnastaa typerä arvostelu.

Toinen on tahattomasti lapseton, ja toinen tahattomasti köyhä (edelleenkin köyhä voi olla vaikka olisi opiskellut, ja tekisi ahkerasti töitä).

En rinnasta rahaa ja lapsia, vaan lokeroimisen!

-127

Vierailija
118/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voin lähteä mukaan... kai me matkustetaan bisnes luokassa???

vai vuokrataanko yksityiskone???????

Vierailija
119/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsettomuus on vähän eri asia kuin köyhyys,junttius,henkinen rumuus ja sivistymättömyys. Mutta ilmeisesti täällä on siis äitejä, jotka mittaavat lapsensa rahasta. Kivat homma heidän lapsilleen. Kurssit nousee ja laskeekin kai sitten päivittäin?Ihan vain mielenkiinnosta kyselen kun sain täältä insipksen ostaa lapseni

T. Ahne 99

Vierailija
120/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin sääliä sinu, ei millään pahalla. Minä olen onnellinen kultaisesta keskitiestäni, oletko sinä sisimmissäsi onnellinen kun noin rahoillasi pröystäilet? Onnea elämääsi. t.onnellinen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi