Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat

Vierailija
15.03.2007 |

tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.

Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.

Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .

jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.

nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??

minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaikuttamaan teidän elämäänne jos lähellä asuu köyhä perhe? Miten se tulee näkymään teidän elämässänne ja miten köyhät riistävät verorahanne asumalla samoilla kulmilla?

Tuskin teidän lapset on mitenkään sen paremmin kasvatettuja tai sivistystasonne sen parempi. Katsos köyhilläkin voi olla hyvät koulutukset jne.

On aivan eriasia jos naapurustoonne aiotaan asuttaa rajatapauksia ja jotain avopotilaita.

Loukkaako silmiänne kun heidän lapsillaan on yllä HM:ää?

:)

Olet hassu.

Vierailija
2/180 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Helsingissä ja tämän alueen moni varmaan tietääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättäjät näköjään haluavat sekoittaa kaksi eri " lajia " toisiinsa, ja sit ihmeteellään seurauksia, nimittäin huonoja sellaisia.

Vierailija
4/180 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin köyhyyskin

Vierailija
5/180 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää niiiiin paljon nuo rikakat opiskelijat jotka elvistelevät ja metelöivät yötä päivää. Ja nuo ärsyttävät rikkaat perheet joiden lapset skeittaavat autohallissa ja räkivät pihalle vanhempien hymistellessä vieressä.

Miskei voitaisi tehdä asuinalueita niille jtoka osaavat elää ja käyttäytyä kunnolla, ja sitten häiriköille ja ääliöille omat alueet. Tuloista viis!

Vierailija
6/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä nostokurkea kääntyilee verkkaan helmikuisessa auringonpaisteessa. Munkkisaaren lämpölaitoksen piippu tupruttaa savua siniselle taivaalle. Kauempana Tallinkin laiva lipuu hitaasti jäisen meren halki.

Nostokurkien juurella, jo harjaansa nousseiden kerrostalonraakileiden keskellä hyörii runsaasti miehiä sinisissä ja oransseissa haalareissa. Hengityshöyry sekoittuu kirkkaaseen ilmaan. Tässä rakennetaan Helsingin kalleinta asuinaluetta, Eiranrantaa.

Työmaan vieressä rakennusyhtiön mainos vakuuttaa: ¿Koti on syntynyt. ¿ Kuvassa Botticellin Venus nousee aalloista.

Rakennuttajilta ei ainakaan puutu itseluottamusta.

Eiranrannan alueen on määrä olla valmis vuonna 2009. Halvimmat kolmiot maksavat yli 550 000 euroa. Kalleimpien asuntojen hinta nousee jo yli kahden miljoonan.

Koko alue, merinäköaloineen ja tulevine puistoineen, tuntuu huutavan varakkuutta. Köyhillä ei tänne ole asiaa.

Vierailija
7/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lasten kanssa niin ehkä oppisivat suvaitsevuutta ja sitä ettei raha ole itsestäään selvyys ja maailam tärkei asia ja muita hyviä elämän metodeita joita ne ei tule sinulta ainakaan saamaan. Sinun kasvatuksella heistä tulee leuhkoja, omaa napojaan tuijottavia kusipäitä ja isi maksaa tyyppejä jotka ei tuu koskaan tekemään mitään itsensä tai muitten hyväksi. OOt inhottava toivottavasti sulle käy niin että menetät kaiken mitä sinulla nyt olet ja joudut muuttamaan siihen rakennettavaan rivitaloon ja naapurisi katsoisi sinua kuin halpaa makkaraa ja eivät enään hyväksyisi sinua joukkoonsa enään vain sen takia kun olet köyhä. Mieti vähän....

Mutta minä uskon karmaan ja siihen että sinun laisillesi ihmisille pilkka osuu vielä omaan nilkkaan.

Vierailija
8/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, kun lapset saattaisivat joutua näkemään rumia (lue: halvoissa lumpuissa, hoitamattomien kynsien kanssa) ihmisiä. Ja niillä saattaisi olla lapsia, jotka tulisivat meidän lasten luokalle. Ja sitten niitä pitäisi kutsua synttäreille. Mä ainakin lasken haarukat sen jälkeen. Ja niille mun lapset ei ainakaan mene kylään. Siellä voi olla vaikka luteita. Tai ajatelkaa jos ne vanhemmat onkin jotain duunarikommareita ja ne yrittää käännyttää meidän muksuja. Kyllä nyt pitää tehdä adresseja heti näitä ihmisiä vastaan.

Ehdotetaanko, että kaupunki ostaisi köyhille vuokra-asuntoja Vantaan puolelta, niin ne eivät enää olisi meidän ongelma?

Vierailija
9/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kenekään vastata, teen sen itse: EI OLE

Vierailija
10/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh ja hyvää yötä :D

Vierailija
11/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisin vain mielipiteeni

Vierailija
12/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ärsyttää metelöivät teinit

minua ärsyttää köyhät

tajuatko?

Vierailija
13/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI OLLA ETTÄ sulla on RAHALLISESTI hyvä toimeentulo(=rikas), mutta harmi että aivoja ei voi ostaa... buahahahaha

Vierailija
14/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa minun elämääni, mutta seinän takana oleileva köyhä/rikas ei?

Pihalla riehuvat ja sotkevat lapset häiritsevät normaalia elämääni, mutta pihan poikki kävelevä rikas/köyhä ei.

Sinä et tunnista köyhää/rikasta puheesta/hajusta/hiuksista/naamasta ja harvoin vaatteistakaan.

Köyhät eivät automaattisesti ole härikköjä, sivistymättömiä, haisevia, likaisia tai alkoholisoituneita sen enempää kuin rikkaatkaan.

Vierailija
15/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hyvä esimerkki kateellisuudesta

Vierailija
16/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en halua heitä tänne

Vierailija
17/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEHTAATKO KÄVELLÄ HÄNEN KANS, KERTA ALIARVIOIT MUITA.

SITTEN VOIT JOUTUA OTTAAN KODINHOITAJAN, KEHTAISITKO, JOS SE VAIKKA ASUISI NIISSÄ NAAPURIN TALOISSA?

Vierailija
18/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkin joka häiritsevästi eroaa esimerkiksi sinun ja minun ajatusmaailmoissa?

Niin, että sinä voit edustaa rikkaita ja minä köyhiä.

Vierailija
19/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuule eiraan täältä vantaan keskitasoisesta asunnosta edes muuttaisi vaikka voisin... ei kuule kiinnosta.. :) Mulla on täällä kaikki mitä tarvitsen. työpaikka lähellä, 2 lasta ja mies ja lapsilla 2 km säteellä isomummi, mummi ja mummo! t.20

Vierailija
20/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siksi en halua heitä tänne

Tää on joko provo tai sitten ap on joku siivellä elävä nousukas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme