Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat

Vierailija
15.03.2007 |

tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.

Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.

Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .

jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.

nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??

minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö meidänkin olla köyhiä että köyhät olisivat onnellisia????

Vierailija
62/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se käsitys, että kaikki köyhät ryyppäävät ja hilluvat baareissa, eivätkä ole opiskelleet.

Todella upea ajatusmaailma, kieltämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikilta köyhiltä puutu sivistys, mutta tämä on samanlainen yeiskeskustelu ja oletus kuin " Ruotsalaiset ovat suomalaisia tyylikkäämpiä" Löytyy Suomestakin varmaan tyylikkäitä, mutta YLEISkuva on tämä.

Tämän YLEISkuvani (köyhistä) perusteella en heitä Eiraani halua.

T. 50

Vierailija
64/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaakin kerskua olevansa sivistynyt.

Vierailija
65/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käytti kuukaudessa n. 1500 euroa ulkonäköön. Sillä rahalla tekee norsustakin hyvännäköisen.

Vierailija
66/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don´t think so....

Vierailija
67/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja lihavat ovat varmasti mukavia, suurisydämisiä, hyviä äitejä ja siskoja. Mutta minä pidän elämässäni oman pikku tasoni, niin rahan kuin ulkonäönkin puolesta. Maailmassa on varmaan suurempiakin ongelmia kuin tämä.

Vierailija
68/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku uskaltaa niin kerron kohta miksi tätä kysyn...

Vierailija
69/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen liftatessani ympäri eurooppaa pyytänyt mm. romaneja katsomaan tavaroideni perään (huom. koko sen hetkinen omaisuuteni oli siinä repussa) ja oikein ystävällisesti katsoivat.

Taidat olla aika ahdasmielinen?

Vierailija
70/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ryyppäävät ja oleilevat baareissa ja polttavat röökiä ja juovat kaljaa. Tuntemani köyhät ovat ahkeria ja keskittyvät opiskeluun/työskentelyyn ja kunnon asioihin.

Vierailija
71/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset.. mulla laulu,elokuvat,lastenvaunut :) (miehellä sukellus, laskuvarjohyppy,kiipeily)

Asutaan :vantaalla vuokralla (toistaiseksi)

Kielitaitoni: 3 kieltä (englanti, ruotsi ja ranska) nuo kaksi vikaa tosin hieman heikkoja, enkku loistavaa

Tienaamme yhteensä n. 3000e/kk

Puolue: vihreät

Matkustamme silloin tällöin.. viimeisen 4 vuoden sisällä olemme olleet thaimaassa,ranskassa, tsekeissä,unkarissa,floridassa.. t. 20

Vierailija
72/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla olen oppinut tietyn kylmyyden, köyhyys ei poistu koskaan. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy ja kaikki koittaa toivottomina päästä tuohon ekaan ryhmään.

Minua on lakannut kiinnostamasta köyhien ongelmat, suurin osa uusavuttomia ruikuttajia. Kaikkien köyhyys ei ole tietysti oma vika, mutta huono tuuri voi käydä kenen tahansa kohdalle, paska tsäkä sitten vaan!

Olen onnellinen siitä, että olen rikas, enkä menetä yö uniani malmilaisten vuoksi painaessani pääni miljoona-asunnossani höyhentyynylle.

Vierailija
73/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

500- kauppa jää 400

400- kirppis jää 350

350- joku lasku jää 200

200- lääkäri ja lääkkeet jää 100

100- taas kauppa ja olet nollilla, seuraavat rahat tulee kuun lopussa ja lapsillesi pitäisi ruokaa saada loppu kuustakin... ikö silloin olisi mukava olla rikas??????????????

ja turha kenenkään nussia pilkkua noista summista tai käyttötavoista, ne olivat vain ESIMERKKEJÄ!!!!!!!!!!

Vierailija
74/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
75/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen kiva, että oot elämääsi tyytyväinen, ei kaikkien suinkaan tarvitse asua Eirassa ja ajaa Volvolla ollakseen onnellisia. Mutta me Eiralaiset ollaan onnellisia meidän porvari elämästä eikä haluta, että sitä tulee jotkut sossupummit varjostamaan.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia, myös niiden joissa on euron kuvat!

T. 50

Vierailija
76/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meitä harvassa ole

t. ap

Vierailija
77/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole 82. Mitä muuta sitä tarvitsee kuin asunnon, ruokaa ja rakkaita ihmisiä? Minulla ainakin on kaikki tuo. Jälkimmäisiä on todella paljon.

Vierailija
78/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi...

Vierailija
79/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meluavia, hölmöjä, ryyppääviä, ilkeitä, epärehellisiä, väkivaltaisia, häiriköiviä, sotkevia, äänekkäitä, tupakoivia, uteliaita, huumorintajuttomia, kouluttamattomia, laiskoja, kaljaajuovia ihmisiä.

Karsiutuuko nyt pois köyhät, vai?

Kuitenkin, kun joku löytää asuinalueen jossa on vain sivistyneitä, ystävällisiä, tyylikkäitä, raittiita, savuttomia, rehellisiä, rauhallisia, huumorintajuisia, ahkeria, siistejä, kohteliaita ihmisiä niin kertoaa.

Minä muutan sinne!

Vierailija
80/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian lakkasi välittämästä, koska

a) kyllästyin siihen valittamiseen

b)kyllästyin siihen kerjäämiseen

c)lakkasi kiinnostamasta kun kyynistyin niin kovasti

Ja minunlaisiani " kusipäitä" ei todellakaan ole harvassa! On vaan karu tosi asia, että ihmiset ei enää jaksa välittää köyhistä, koska nämä itsekkään eivät tee mitään oman olonsa parantamiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme