Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat

Vierailija
15.03.2007 |

tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.

Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.

Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .

jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.

nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??

minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamulla sitten lapsetkin kuulee kunniansa kun äiti joutuu puuroa keittämään.

Vierailija
162/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se,että ei saa lapsia, vaikka haluaisi, ei ole kenenkään valinta. Köyhyys,koska ei jaksa mennä töihin/tuhlaa rahansa älyttömyyksiin ON. Kiitos ja hej hej

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: huomenna palaveeraus

että näin... muuta???

Vierailija
164/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muista että rahalla saa kaikkea?

Vierailija
165/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää juopot nukkuu

Vierailija
166/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hähää... hävisit...

Vierailija
167/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niiltä menee jo tsiisukset ja rahat sekaisin.. aina ei voi voittaa ... EI EDES VAIKKA VEIKKAISI!!!!! muistakaakin se....

Vierailija
168/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä?? läikkykö??

Vierailija
169/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mä olen hyvin toimeentuleva :) Mutta ei tulisi mieleenikään moittia köyhiä tuollatavoin. Toivottavasti nukut yösi mieluisasti, tuo yks juoppo ainakin nukkuu :D

Vierailija
170/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä mult kaatu kokonaan... noh huomenna on siivouspäivä, ei kyllkään minulla vaan siivousfirmalla :-))))))))))))))))

Vierailija
171/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi nopee aapee

Vierailija
172/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän jo aiemmin myönsin

t. ap

Vierailija
173/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos lapseni vammautuisi niin tottakai kehtaisin kulkea hänen kanssaan vaikka missä. kodinhoitajaa en niistä taloista ottaisi tai muutenkaan köyhää... ei kiitos...

ettekö muuta kateuksissanne keksi , kuin päteä jollain oikeinkirjoitus taidoilla??

tässä juuri näkee sen poikkeavan ajatusmaailman... :-)

Vierailija
174/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO SEKIN JO SYNTIÄ?

Vierailija
175/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan oikeasti haluaa elää köyhyydessä.

[/quote]

Olen huomannut että pienituloisetkin haluaa elää kuin rikkaat ostaa kaiken uutuuden vaikka velaksi ja pröystäillä sillä että mun elintaso riittää tälläiseen ja että miksi te ette tee samoin eikö teillä oole varaa ja lässy lässy. Että tälläistä kohtelua niinkuin ap:ltä tulee niin tulee myös saman arvoisilta ihmisiltä kuin itse on. Minä en ole matearilisti niin ei mua haittaa ettei mulla ole plasma tv:tä omaa taloa tai asuntoa tai uutta bmw:tä pihassa. Kun täältä maailamasta lähtee niin ei ole väliä paljonko teillä tilillä onollut vaan sillä miten olette eläneet elämänne ja miten olette kohdelleet muita. Sen haluan opetaa lapselleni olisin sitten rikas tai köyhä. En minäkään halua elää kädestä suuhun ja olisi kiva jos olisi turvattu tulevaisuus mahdollisuus taata oman lapsenkin elämä opiskelujen ja muiden kannalta. Jos tulisin rikkaaksi niin tuskin alakisin leveilemään sillä ja dissaamaan köyhiä. Eläisin varmasti samalla lailla ja ostaisin edullisia vaatteita ja pyörittelisin silmiäni kalleille tuotteille vaikka minullla niihin olisi varaakin.

Mutta toivon että on täällä suomessa sellaisiakin hyvin toimeentulevia jotka ei ajattelisi samallalailla kuin ap. Ap köyhillä olisi niin paljon annettavaa sinullekkin se ei olisi kumminkaan mitään materiaalia mistä päätellen pidät vaan jotain kultaakin kallimpaa ihmis arvoisen elämän. Ja jos rikkaana ollessa tulee tuollaiseksi ihmiseksi niin voin mielelläni pysyä köyhänä.

Vierailija
176/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pian lakkasi välittämästä, koska

a) kyllästyin siihen valittamiseen

b)kyllästyin siihen kerjäämiseen

c)lakkasi kiinnostamasta kun kyynistyin niin kovasti

Ja minunlaisiani " kusipäitä" ei todellakaan ole harvassa! On vaan karu tosi asia, että ihmiset ei enää jaksa välittää köyhistä, koska nämä itsekkään eivät tee mitään oman olonsa parantamiseksi!

Vierailija
177/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sen on taitanutkin täällä todistaa käyttäytymällä hyökkäävästi ja osoittamalla oman mielensä köyhyyttä tajuamatta sitä, kuinka typerältä hän nyt näyttää. Ehkä ap:lle pitäisi hankkia jokin rikkaiden aidattu alue jossa sitä voisi vaikka sitten ilmaiseksi käydä katsomassa niin kuin mitä tahana muutakin elukkaa korkeasaaressa.

Vierailija
178/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se itse asiassa paljastaa - muun tekstin, sanavalintojen yms. - ohella kirjoittajasta paljon. Ap:n kielitajusta kertoo paljon, ettei hän osaa yhdyssanoja - köyhätkin ne osaavat!

Osta ap-kulta itsellesi kielenhuoltaja ja palaa vasta sitten asiaan, sillä nyt annat itsestäsi köyhän ja moukkamaisen kuvan.

Vierailija
179/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kummallista miten jokin yksi asia (tässä tapauksessa raha) on saanut ihmisen kuvittelemaan itsestään hieman liikoja.

Niin ap kuin ketjun toinen " rikas" 99 ovat osoittaneet että maallinen rikkaus ei mitenkään korvaa älyllisiä ja hengellisiä rikkauksia.

On aivan totta, että kirjoitustyyli, sanavalinnat, reagointitapa, tiettyjen toissijaisten seikkojen huomioiminen keskustelussa kertovat paljon enemmän rivien välistä kuin viestit ja sanoma itsessään.

Tunnen itseni niin paljon paremmaksi taas tänään kun sain muistutuksen siitä millä on oikeasti väliä, kiitos!

T. rahallisesti köyhä, joka silti tekee ahkearsti töitä paremman tulevaisuuden eteen ja tuntee ihmisen arvon.

Vierailija
180/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap myönsi jo aamulla että tämä oli provo ja hyvä sellainen olikin, koska se uppoaa teihin mammoihin vieläkin :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän