En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat
tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.
Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.
Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .
jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.
nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??
minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.
Kommentit (180)
Paska päivä, riitaa miehen kanssa, läheisen menetys, ystävän ongelmat...Sydän se on minullakin, vaikka siinä onkin euron kokoinen kolo:)
T.99
sanothan sinäkin että olet köyhä/normaalituloinen...
jankuttaa että vitsailin/Vit*uilin lapsettomuudestasi!
Et tosiaankaan ymmärtänyt asian ydintä.
Onko sulla sittenkin sydämen häivä tulossa esiin? Ajattelusi on sairasta, kyllä köyhätkin ja hyvin toimeentulevat elää onnellisina ja on ihmisiä.
siitä kun köyhät ei ymmärrä niiden leuhkimista... that`s it!
ymmärrän mitä tarkoitit mutta huono vertauskuva oli
ymmärrätkö sinä mitä minä tarkoitan??
ap
Olen käsitellyt asian itseni kanssa, ei minua teidän juttunne satuta. Lähinnä säälin teitä, kun käytätte lapsettomuuttani jonain aseena...
Olet myös ilmeisesti vajaa?Vai miksi et osannut lukea kohtaa,jossa totesin myös köyhien varmasti olevan onnellisia. Minäkin olen onnellinen, toivottavasti sinäkin!
Kaikkea hyvää sinulle
t. yhä sydämetön 99
Sinun ajatusmaailmasi kuulostaa mun korvaan täysin tuolta!
taitaa painuu pehkuihin... turha täs enää jauhaa... rikkaat kuuluu Eiraan ja köyhät jakomäkeen :) hmm.. pitäisköhän ostaa sieltä 5h&k.. sais aika halvalla :) Alkaa tää vuokra-asuminen tympii..mutta toisaalta mikäs kiire.. ehkä sitä perintöä odotellessa :) (tulee sieltä ainakin turun saaristosta pieni saari) Sen hinnalla kyllä tuskin sais Eirasta kämppää....
että missän vaiheessa lapsia ja rahaa ei ole verrattu toisiinsa!
Olen verrannut tunteita joita moinen lokeroiminen voi aiheuttaa, oli sitten kyse niin järjettömästä asiasta kuin lapsettoman ihmisen syrjintä tai varattomuus!
Etkä kykene nyt ajattelemaan asiaa laajemmin kuin vain omasta loukkaantuneesta näkökulmastasi? Esimerkkinä olisi voinut olla vaikkapa auto tai hiusmalli. Lapsettomuuden mukaan ottamalla tunteista voi tulla sinun kannaltasi aitoja, mutta ilmeisesti olet takertunut muodollisuuksiin ja päättänyt olla antamatta sijaa vaihtoehtoisille ajatuksille.
Se tunne mikä sinussa herää kun joku syrjii lapsettomia, voi olla samankaltainen kuin jos köyhä kuulee, että joku ei halua naapuriinsa varatonta. Sinusta niillä ei ole yhteyttä, mutta varattomasta voi olla aivan yhtä järjetöntä hylkiä köyhiä kuin lapsettoamsta lapsettomia.
t. ap
mitä sä 179 nyt oikein horiset??
t. ap, joka nukkuu unensa aina yhtä tyytyväisenä ( ja kännissä )
Hyvää yötä kaikille!
On se vain niin, että hyvää älyllistä keskustelua ei voita melkein mikään!
- täältä sitä ei ikävä kyllä saanut.
noh.. kippis vielä kerran ja hei vaan..
En voi uskoa että noin nuori ajattelee tollalailla... no taitaa olla periytynyt sitten vanhemmiltasi tuo asenne.. harmi!
ja kun tulin kotiin, oli mies tehnyt minulle ruokaa valmiiksi... oli niin ihana ele...