Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat

Vierailija
15.03.2007 |

tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.

Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.

Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .

jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.

nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??

minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovaan ja vaihtoehtoiseen ajatteluun, mutta heti pelkistätte sanoman vääristämällä sen lasten esineellistämiseksi.

Vierailija
122/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaani! Voimme maistella juustoja ja juoda viiniä pirun kalliista laseista. Ja nauraa näille tämän ketjun malmimammoille:)

T. ystäväsi 99

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tervetuloa pöllimään! Turpaankin saat vetää, se varmaan on osa sitä sivistyneisyyttäsi jota mainostit tuolla aiemmin.

Kärsitkö dementiasta vai etkö muista minun sanoneen, että olen maailmaa matkatessani kyynistynyt, kuten suurin osa näiden maiden omistakin asukkaista.

Ketä auttaa afrikkalaisia aids-orpoja? Eurooppalaiset. Miksi? Koska afrikkalaiset itse on niin TOTTUNEITA siihen kurjuuteen. Tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että minusta aids-orvon kohtalo on moiselle lapselle ihan okein? Ei todellakaan, mutta se on karu esimerkki siitä, että ihmiset eivät enää välitä siitä, mille eivät voi mitään.

T. Rakastettu 99

Suhtaudut ihmisiin todella alentavasti ja halveksuen. Pidät selviönä, että " koko maanosa" afrikkalaiset eivät ole kiinnostuneita kuinka heillä tai heidän orvoillaan pyyhkii. Ja perusteena käytät, että he ovat siihen niin tottuneita, etteivät he muka näe lähimmäisensä hätää. Jos itsellä ei ole välttämättä resursseja auttaa edes itseään, niin kuinka uskot muiden auttamisen sujuvan? Me taas olemme täällä yltäkylläisyydessä ja jakelemme näitä " tuomioitamme" toisten laiskuudesta & kyvyttömyydestä ja sivussa heitämme muutaman sentin armonpaloja, joilla ostamme puhdasta omaatuntoa.

Hyi sinua!

Vierailija
124/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä saa mitä tilaa!!!! HAHHHHHAAAAHAAA!!!!

Vierailija
125/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä sentään myönnän sen että se oli aika paskamainen vittuilu.... lupaan parantaa tapani...

ap

Vierailija
126/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n lokeroimisen aikaan saama tunne varattomassa.

Samallailla minä voisin sanoa esimerkiksi lapsettomasta, etten tahdo sellasita naapuriini. Eikös ole järjetöntä? Miksen? Lapsetonhan voi olla normaali ihminen!?

Vierailija
127/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuota nyt ihmiseksi voi sanoa...

Vierailija
128/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua alueillemme ilkeitä, sivistymättömiä, brutaaleja, rumasanaisia mammoja ja heidän huonosti käyttäytyviä lapsiaan. Haistattelut ovat tulleet VAIN sieltä " teidän" puoleltanne, me olemme pitää asiat sivistyneillä raiteilla.

Mutta kiva, että ootte tyytyväisiä yksinkertaiseen elämäänne, pitäkää siitä kiinni. Mutta antakaa meidän nauttia omasta, pinnallisesta elämästämme, jonka olemme vapaaehtoisesti niin " ahdasmieliseksi" ja pinnalliseksi valinneet.

T. 99

Vierailija
129/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla 99 Don Pêrignon samppakaljaa koneessa... join juuri yhden pullon ja nyt täällä vaan vittuilen näille... ap

Vierailija
130/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan tuollalailla vittuile muille että sulla on rahaa kun roskaa. Näin olisit henkisesti rikkaampi jos osaisit edes käyttäytyä! Onko sulla minkäänlaista empatiakykyä? Millaisessa tilanteessa itket?

Vierailija
131/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa mikä saa teidät ajattelemaan niinkuin te ajattelette? Siis vainko se että teillä on pankkitillillä mammonaa ja lukaali Eirassa tekee teistä eri arvoisia tai oikeastaan parempiarvoisia kuin esim. malmilla kaupungin kämpässä asuva duunari? t. 20

Vierailija
132/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se lapsi jostain niin ehkä katkeruutesi häviää... ap voi antaa sulle yhden lapsen, sydämmetön ihminen luopuu mistä vain ilman pistoakaan!!!

Vierailija
133/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älylliseen keskusteluun, kun ette edes pointteja ymmärrä.

Jatkakaa te tuota hauskaa keskustelua, rikkaat keskenänne ja viljelkää ahkerasti pisteitä ja huutomerkkejä viesteihinne niin sulaudutte oivasti rahvaiden joukkoon.

Sivistys on sisäistä. Joko sitä on tai sitten ei. Siihen ei kukkaron paino vaikuta, mikä tulikin tässä ketjussa oivasti ilmi.

Vierailija
134/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalle ilmainen lasten päivähoito jne...???ja/eli ketkä ovat ihmisistä ne suurimmat veronmaksajat????

minun ja 99 kaltaiset ihmiset

ymmärtäkää tai ette...

Vierailija
135/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miten voit automaattisesti olettaa, että taloudellisesti köyhä elämä on yksinkertaista?

Kyllä meidän elämämme vain on hyvinkin monimuotoista ja rikasta, vaikkakaan ei taloudellisessa mielessä. Emme myöskään ole ilkeitä, sivistymättömiä (olemmepahan vain sattuneet kouluttautumaan vähän matalapalkkaisemmille aloille, mutta kutsumusammatteihin), brutaaleja emmekä varsinkaan rumasanaisia.

Kyllä täällä opiskelijakolmiossakin voi elää oikein laadukasta ja hyvää elämää, mutta sitähän ei tietysti voi tietää, ennen kuin on sen itse kokenut. ;)

Vierailija:

Emme halua alueillemme ilkeitä, sivistymättömiä, brutaaleja, rumasanaisia mammoja ja heidän huonosti käyttäytyviä lapsiaan. Haistattelut ovat tulleet VAIN sieltä " teidän" puoleltanne, me olemme pitää asiat sivistyneillä raiteilla.

Mutta kiva, että ootte tyytyväisiä yksinkertaiseen elämäänne, pitäkää siitä kiinni. Mutta antakaa meidän nauttia omasta, pinnallisesta elämästämme, jonka olemme vapaaehtoisesti niin " ahdasmieliseksi" ja pinnalliseksi valinneet.

T. 99

Vierailija
136/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kotinne galleriassa?

ap

Vierailija
137/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko tietoisia että suomessa KAIKILLA ON VELVOLLISUUS MAKSAA VEROJA.. joten ei ne mitään teijän rahoja!!! Kyllä ne duunaritkin kai niitä veroja maksaa...

Vierailija
138/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät kumartaa teitä kun olette rikkaita sekä vielä maksatte kovaa veroa että me muut pärjäämme? Mitä sun päässäsi liikkuu? Vastaa siihen kun kysyin että millaisessa tilanteessa itket? Silloin kun rahapussi on tyhjenemään päin?

Vierailija
139/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole taitoa ajatella moniulotteisesti tai nähdä asioita eri kantilta. Saati ymmärtää puoliakaan kirjoitetuista viesteistä. Voitte olla rikkaita, se on ok, ja voitte olla eteviä omissa ammateissanne, mutta valitettavasti ette älyllisesti tai sivistyksen puolesta pärjää keskivertoa paremmin.

Tilannetaju, sivistys, kohteliaisuus, ja muiden sekä omanarvontuntemus ei ole asuinpaikasta, autosta tai paksusta tilistä kiinni.

Vierailija
140/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emme voi edes netissä tulla toimeen, miten luulette arkielämän samassa korttelissa sujuvan?

Jos teille lapsettomuus on hyvä vitsi ja vittuilun aihe, oletteko todella oikeita ihmisiä puhumaan sivistyksestä?

Jos teillä on oikeus olla onnellisia, vaikka ette asu Eirassa, miksi minä en saa olla onnellinen siitä, että asun täällä

Kuinka monesti olen toitottanut, ettei raha ole avain onneen. Myös rikkaat on ihmisiä.

Olen myös tuonut esille, että köyhyys ei ole aina ihmisen oma vika. Mutta jos asialle voi jotain tehdä niin persus ylös sieltä sohvalta.

Ja lopuksi, onni ei osu jokaiselle. Me kaikki arvostamme eri asioita joten onni on hyvin absurdi käsite. Olkaamme iloisia siitä, että olemme onnellisia.

T.99

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä