HS: Britannian korkein oikeus: Vain biologiset naiset ovat naisia
Tiede ja järki voittivat.
Ja ainahan se on naisten keho, joka on taistelutantereena. "What is a woman?" "Onko naisillakin sielu ?", jne. Yleensä ei kysytä, mikä on mies. Kyllä miehet sen tietävät, ja miesten näkökulma vaikuttaa edelleen.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011174180.html
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
"Sinua ei sitten varmaan haittaa että minä transmies kaljuna ja partanaamaisena tulen sinne myös seisaaltaan pönttöön lorottamaan, sillä olenhan biologinen nainen. Nähdään sitten ensi kerralla ja kannattaa pitää se suu sitten supussa eikä yhtään vihjailla minun olevan väärässä vessassa. Tämähän siitä sitten vaan seuraa kun pitää käyttää biologisen sukupuolen vessaa ja muita julkisia tiloja. Uimahallissa siitä vasta mielenkiintoista tuleekin."
Sitten sun varmaan tarvitsee käyttää invavessaa, jos olet mutiloinut kehosi naisten tiloihin sopimattomaksi. Miehet ja pojat ansaitsevat omat tilansa ilman larppaajien ja fetisistien läsnäoloa.
Ei kai sinne vessaan mennä sukuelimiä näyttäen asioimaan? Samalla tavalla se virtsarakko tyhjenee genitaaleista huolimatta ja siksi siellä asioidaan tarpeen mukaan. Ei kannata nyt puuttua ulkoisiin asioihin. Biologinen nainenhan on nainen näyttääpä sitten ulkoisesti miltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen nainen ja kun menen naisten vessaan esim ravintolassa, huoltoasemalla tai kauppakeskuksessa en halua sinne miehiä joilla on mekko päällä."
No montako on tullut vastaan? Ihan tiedoksi että Suomessa on saanut itse määritellä juridisen sukupuolensa jo muutaman vuoden mutta mitään ongelmaa ei tästä ole käytännössä tullut. Karvaiset karjut eivät ole vallanneet naisten pukuhuoneita tai vessoja.
Eihän niitä välttämättä tunnista edes, kun ovat niin naisen näköisiä
lol eivät todellakaan ole. Turha valaa itseensä tuota harhaluuloa, naiset kyllä tunnistavat kuka feikkaa :)
News flash, nainen koostuu muustakin kuin peruukista ja meikeistä. Vaikka mies kuinka yrittäisi kimittää niin kyllä se ääni paljastaa. Ja aatamin omenakin olisi hyvä piilottaa.
Mä en kyllä naisena ole tunnistanut transnaisia enkä transmiehiäkään. Jos asia on tullut ilmi heidän puheistaan, se on tullut minulle yllätyksenä.
Feikkaaminen on sitten eri asia. Minusta naiseksi itsensä kokeva biologinen mies ei feikkaa naista, vaan on oma itsensä, kroppa vain ennen hoitoja näyttää mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mutta mitä väliä? Jos joku brittiukkeli sanoo itseään naiseksi tai nainen mieheksi niin minkä oikeus sille voi? 🤣🤣
Tässähän ei ollut kyse siitä, mitä joku ukkeli sanoo, vaan tieteellisten tosiasioiden tunnustamisesta ja naisten/tyttöjen oikeuksien suojelemisesta.
Vitut se liity millään tavalla naisten ja tyttöjen oikeuksien suojelemiseen. Valehtelet itsellesikin tai et tiedosta tuntevasi transfobiaa.
t.transmies jonka ympärillä miehet, pojat sekä naiset ja tytöt ovat ihan turvassa.
Minä olen nainen ja kun menen naisten vessaan esim ravintolassa, huoltoasemalla tai kauppakeskuksessa en halua sinne miehiä joilla on mekko päällä. Kyllä minä en tuntisi
Tämä. En myöskään haluaisi uimahalliin näitä ns. naisia, joilla vehkeet heiluvat vielä alakerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolta ei leikkauksessa "korjata", vaan se muutetaan. Parempi olisi antaa terapiaa, jotta jokainen hyväksyisi kehonsa sellaisena kuin on se on. Sukupuolen vaihtaminen ei ole mikään ihmisoikeus kuten eivät ole ankkahuuletkaan.
Terapia ei muuta tilannetta. Jos aivot ja muu kroppa ovat eri paria, se aiheuttaa valtavaa kärsimystä ja itseinhoa. Ainoa toimiva ratkaisu on korjata kehoa vastaamaan sisäistä kokemusta.
Biologinen sukupuoli ei kuitenkaan muutu hormoneilla eikä leikkauksilla. Se pitäisi lukea jossakin terveydenhuoltoa varten, jotta lääkärit osaavat määrätä oikeat lääkkeet oikealla annostuksella.
Mikä silloin on eri paria, tai väärässä k
Ehdotan hoidoksi sukupuolisekoiluun puolen vuoden psykedeelikuuria.
Tämä keskustelu tämän asian tiimoilta on todella hämmentävää. Ei ole kolmatta sukupuolta eikä mitään transihmisiä ja on vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen ja se ei muutu millään hormoneilla eikä leikkauksilla. Heillä ei ole oikeutta käyttää kokemansa sukupuolen mukaista julkista tilaa eikä ole oikeutta käyttää biologisen sukupuolen mukaista tilaakaan ulkoisiin asioihin vedoten. Pitäisikö suuren enemmistön nyt alkaa vaatimaan erillisiä tiloja näille ihmisille kun ei heitä kyllä invalideiksi luokitella. Tulee aika kalliiksi näin pienen ihmisryhmän tilat yhteiskunnalle mutta ei kai tässä muutakaan ratkaisua ole. Pihoille heille omat parkkiruudut ja kauppaan omat kassat ja sovituskopit. Tähän päälle vielä asian valvonta ja kaikkien sakotus väärien tilojen käytöstä. Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Woke on murskattava ja syyllisiä rankaistava!
Ok incel 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Pieni tappio juutalaisille. Mutta siellä on jo seuraavat metkut valmiina.
Mitkä vi-tun juutalaiset? Ovatko ne tällä hetkellä samassa tilassa kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
No miten ja mikä instanssi sen kunkin henkilön biologisen sukupuolen sitten määrittää?
Jos henkilöllä ei esim. ole syntyessään ulkoisia sukupuolielimiä lainkaan, määrittyykö sukupuoli sitten sukupuolikromosomien vai jonkin muun seikan perusteella?
Äläpäs esitä noin vaikeita kysymyksiä persuille 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinua ei sitten varmaan haittaa että minä transmies kaljuna ja partanaamaisena tulen sinne myös seisaaltaan pönttöön lorottamaan, sillä olenhan biologinen nainen. Nähdään sitten ensi kerralla ja kannattaa pitää se suu sitten supussa eikä yhtään vihjailla minun olevan väärässä vessassa. Tämähän siitä sitten vaan seuraa kun pitää käyttää biologisen sukupuolen vessaa ja muita julkisia tiloja. Uimahallissa siitä vasta mielenkiintoista tuleekin."
Sitten sun varmaan tarvitsee käyttää invavessaa, jos olet mutiloinut kehosi naisten tiloihin sopimattomaksi. Miehet ja pojat ansaitsevat omat tilansa ilman larppaajien ja fetisistien läsnäoloa.
Siellä miesten tiloissa saa kyllä asioida ja olla ihan rauhassa. Sinulle tässä vaan näyttää olevan kyse jostain larppaamisesta ja fetissistä. Minulle se ei sitä ole.
Mutta kun te sanotte että ne leikkaukset eikä ho
No, voi voi minkä menit tekemään ja ihan itse omasta vapaasta tahdostasi.
Mies et ole, mutta naisestakaan et enää käy. Onneksi invavessat on keksitty
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu tämän asian tiimoilta on todella hämmentävää. Ei ole kolmatta sukupuolta eikä mitään transihmisiä ja on vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen ja se ei muutu millään hormoneilla eikä leikkauksilla. Heillä ei ole oikeutta käyttää kokemansa sukupuolen mukaista julkista tilaa eikä ole oikeutta käyttää biologisen sukupuolen mukaista tilaakaan ulkoisiin asioihin vedoten. Pitäisikö suuren enemmistön nyt alkaa vaatimaan erillisiä tiloja näille ihmisille kun ei heitä kyllä invalideiksi luokitella. Tulee aika kalliiksi näin pienen ihmisryhmän tilat yhteiskunnalle mutta ei kai tässä muutakaan ratkaisua ole. Pihoille heille omat parkkiruudut ja kauppaan omat kassat ja sovituskopit. Tähän päälle vielä asian valvonta ja kaikkien sakotus väärien tilojen käytöstä. Suomi nousuun.
Suljetut hoitolaitokset tulevat halvemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pitää vaan hyväksyä se että yhteiskunta ei nyt meitä kaikessa palvele.
Esim. se että jos tulet raiskauksi suomessa ja saat oikeutta 15% todennäköisyydellä on vaan sellainen, että voi voi, pärjäilkää. Elämä ei ole reilua, niin sanotusti.
Niin ihan yhtä lailla kuin kaikki muutkin joutuvat vähän niinkuin taipumaan sen edessä että maailma ei ole täydellinen, eikä edes ihan sitä mitä mainostetaan, niin voisiko tämäkin vähemmistö vaikka vähän relata ja keskittyä joskus muuhun kuin oman navan tuijotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen nainen ja kun menen naisten vessaan esim ravintolassa, huoltoasemalla tai kauppakeskuksessa en halua sinne miehiä joilla on mekko päällä."
No montako on tullut vastaan? Ihan tiedoksi että Suomessa on saanut itse määritellä juridisen sukupuolensa jo muutaman vuoden mutta mitään ongelmaa ei tästä ole käytännössä tullut. Karvaiset karjut eivät ole vallanneet naisten pukuhuoneita tai vessoja.
Eihän niitä välttämättä tunnista edes, kun ovat niin naisen näköisiä
lol eivät todellakaan ole. Turha valaa itseensä tuota harhaluuloa, naiset kyllä tunnistavat kuka feikkaa :)
News flash, nainen koostuu muustakin kuin peruukista ja meikeistä. Vaikka mies kuinka yrittäisi kimittää niin kyllä se ääni paljast
Jokainen transmies näyttää ihan samalta sellaiselta pyöreäposkiselta reppanalta
Eikö persuilla oikeasti ole mielessä mitään muuta, kuin se, että mitä ihmisillä on jalkojen välissä?
Päivästä toiseen samat löpinät, eikä mitään tapahdu navan yläpuolella. Ei ihme, että kannatus romahti.
Tällaisiakin itsestäänselviä asioita joudutaan nykyään eri oikeusasteissa pohtimaan. Rahaakin menee varmaan tuhansia, ellei jopa satoja tuhansia. Turhuuksien turhuus saattaisi Saarnaaja sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Yhteiskunnan ei tule mukautua transihmisten takia, vaan transihmisten pitää mukautua yhteiskunnan takia.
Transnainen on TRANSnainen. Johan tuon luulis olevan tyhmemmällekin melko selkeää.
Vihdoinkin alkaa järki voittaa. Kyseessä on ollut keino ahdistella naisia ja rajoittaa naisten liikkumista. Eli siis täysin miestyypillistä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mutta mitä väliä? Jos joku brittiukkeli sanoo itseään naiseksi tai nainen mieheksi niin minkä oikeus sille voi? 🤣🤣
Tässähän ei ollut kyse siitä, mitä joku ukkeli sanoo, vaan tieteellisten tosiasioiden tunnustamisesta ja naisten/tyttöjen oikeuksien suojelemisesta.
Vitut se liity millään tavalla naisten ja tyttöjen oikeuksien suojelemiseen. Valehtelet itsellesikin tai et tiedosta tuntevasi transfobiaa.
t.transmies jonka ympärillä miehet, pojat sekä naiset ja tytöt ovat ihan turvassa.
Totta kai koska olet biologisesti nainen. Ongelmahan ovat nämä miehet, jotka ovat ryhtyneet olemaan naisia, he myös polkevat naisten oikeuksia.
Siellä miesten tiloissa saa kyllä asioida ja olla ihan rauhassa. Sinulle tässä vaan näyttää olevan kyse jostain larppaamisesta ja fetissistä. Minulle se ei sitä ole.
Mutta kun te sanotte että ne leikkaukset eikä hormonit tee minusta miestä niin silloinhan minulla on täysi oikeus käyttää biologisen sukupuoleni mukaisia tiloja ulkoisesta olemuksesta huolimatta.
Vai nytkö viedään sitten se oikeus? Eihän ole mitään kolmatta sukupuolta eikä myöskään sellaisia tiloja. Mistä sitä invakorttia muuten saa hakea? Tulee muuten kysymyksiä miksi käytän invalideille varattuja tiloja. No saa autonkin jätetty lähelle kaupan ovea kun laittaa sen luvan tuulilasiin.