Olen INTJ, fiksuin persoonallisuustyyppi, "Mastermind". Olen sinua älykkäämpi.
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen INTJA. Olikohan 1% ihmisistä, että revippä siitä.
Tuliko nyt kirjoitettua Intia väärin?
Vierailija kirjoitti:
INTJ:t on jäyhiä jököttäjiä.
Just mun tyyppiä 😍
- INTP/ISTP dilemma
Vierailija kirjoitti:
Mäpäs oon INTP
INTP on älykkäin ja lahjakkain MBTI. INTJ on tokana.
Vierailija kirjoitti:
Mä ole OUT
🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäpäs oon INTP
INTP on älykkäin ja lahjakkain MBTI. INTJ on tokana.
Ei silloin, jos kyseessä on minä. 🤭
Noniin ap, eiköhän tämä jo riitä. Tylsä ketjusi ei kiinnosta ketään, joten turhaan vastailet itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Noniin ap, eiköhän tämä jo riitä. Tylsä ketjusi ei kiinnosta ketään, joten turhaan vastailet itsellesi.
Kehtaatkin! Olen oma persoonani! 😡
INTJ-T on skitsoidinen tyyppi. INTP-T skitsotyyppinen. INFJ-T paranoidinen. INFP-T estynyt. ENTJ-T sadisti. ENTP-T narsisti. ENFP-T rajatila. ENFJ-T vaativa.... jokaisella on puolensa ja kykynsä.
Mode ei näemmä tykkää arkkitehdeistä - viesti ei tullut läpi (sehän oli hauska?!)
https://www.16personalities.com/intj-personality
Walter White , Katniss ja Gandalf mainittu
Take my money!!!
Ja tes|a mies
Tärkeää ymmärtää kognitiiviset funktiot. Se on Jungin teoriassa ytimessä. T. Amatööripsykologi INFP-T [Estynyt]
Voi jesse tätä lantaa. Tehtiin jossain kurssilla tämä aakkosleikki ja emme saaneet pelkästään koodisanaa, vaan myös siihen yhdistetyn Tuntemattoman sotilaan hahmon! MIkä se sitten olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppi on hauskempi, koska ihminen voi halutessaan muuttaa omaa persoonallisuuttaan. Ihan samoja pelleleikkejä nämä on. Kirjaimia ja numeroita, joilla ei ole mitään tieteellistä pohjaa, paitsi että tähtien sijaintia voi mittailla.
Kyllä temperamentti on neurologinen, siis vaikea muuttaa. Tämä ekstro-intro- jana.
Muuten sitten mennään helposti imelöintiin "olet harvinainen, poikkeuksellinen" jne. Suhtaudun tähän yhtä nihkeästi kuin kaikkeen itsensäbrandäykseen spesiaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
INTJ-T on skitsoidinen tyyppi. INTP-T skitsotyyppinen. INFJ-T paranoidinen. INFP-T estynyt. ENTJ-T sadisti. ENTP-T narsisti. ENFP-T rajatila. ENFJ-T vaativa.... jokaisella on puolensa ja kykynsä.
Tämmöiseen en ole törmännytkään. Aika synkältä kuulostaa jos psyykkistä terveyttä ei sallita kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiseen en ole törmännytkään. Aika synkältä kuulostaa jos psyykkistä terveyttä ei sallita kenellekään.
Kaikki persoonallisuushäiriöiden piirteitä. Siis todellisuustajun häiriöitä kaikissa. Näitä taas hoidetaan jos hoidetaan vain pitkällä psykoterapialla, monet täysin immuuneja terapialle.
Estynyt on neuroottinen, eli kai tietyllä tapaa melko terve. Estyneisyys kertoo korkeasta itsekontrollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ENTJ
Tai muistaakseni olen. Olen myös ADHD.
Ite tykkään AC/DC:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen INTJA. Olikohan 1% ihmisistä, että revippä siitä.
Tuliko nyt kirjoitettua Intia väärin?
Oon Laphista.
Vierailija kirjoitti:
Oon ENTP ja taatusti en ole narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo on turbulentti-identiteettisillä (-T), ei assertiivi-identiteettisillä (-A). Jung käsittääkseni tarkoitti tuon tyypittelyn persoonallisuushäiriöiden diagnostiikkaa varten. Mä oon teoretisoinnut sen loppuun asti. Tai INFP-T:nä, mielikuvitusta käyttäen ^_^
AP jutellut koko päivän itsensä kanssa?