Mies ei MILLÄÄN usko että on eri asia laihduttaa naisena kuin miehenä, menee hermo!!
Hän itse kyllä 192cm/105kg kykeni kymmeniä kiloja laihtumaan vuodessa kun on KAKSIMETRINEN JA LIHASTA. Minä 165cm/75kg nainen niistän tätä ihan oikeasti 10kg ylipainoani pois edes jossain ajassa. Mies selittää miten kymmenen kiloa pitäisi lähteä viikoissa, ja lihasta tulla roimasti lisää kun vaan syö ja treenaa.
Yritän tolle tolkuttaa että naisilla on ihan eri juttu, omat syömiset on kulutukseen nähden just eikä melkein, ja makrot sunmuut.Sanoin että hormonitoiminta vaikuttaa sekä läskin sulamiseen, että lihasmassan kertymiseen, ja sit toi ukko meni melkein katosta läpi ja huusi vain että "VI##U OLIS HIRVEETÄ OLLA NAINEN!! Olis läskimpi, heikompi, tyhmempi..."
Jälkimmäisen laittoi vitsin piikkiin mutta itseäni ei naurata. Olen nuorempana ollut syömishäiriöinen joten tiedän millä pääsee laihaksi. Nyt haluan kuntoon, mutta toi painonnostaja ei auta. :/
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin pastat, perunat, riisit yms puurot ja vaihdoin lihaan sekä kasviksiin plus rasvaan. Paino on pysynyt näillä eväillä 20 vuotta jo hyvänä eikä nälästä tarvitse kärsiä ja maha täynnä joka päivä. Viikonloppuna sipsiä tai muuta, sekään ei ole nostanut painoa kun muuten syö terveellisesti.
Ns lautasmalli tuotti hankaluuksia kun määrät oli oltava niin vähäiset että aina maha jäi vajaaksi. + Olen hiilarihiiri, en osaa syödä kohtuullisesti kun vedin aina överit. Pysyttelen hiilareissa maksimissaan 20g päivä niin se riittää. Harrastan myös liikuntaa ja vähähiilihydraattinen ruokavalio sopii siihenkin.
Entiseen en enää palaa.
Totuus on se, ettei varsinkaan toimistotyötä tekevät tarvitse näitä extrahiilareita, mitä pastasta, leivästä, riisistä, perunasta jne. saa. Tarvittavan ravintosisällön saa, kun käyttää lihaa, kalaa, kasviksia, pähkinöitä jne. Ei tosiaan tarvi tuota hiilarilisuketta (mikä lautasmallissa aina on mukana) mihinkään.
Kuukautiset ja sukupuoli nuo kaksi asiaa mitä ihan jokainen nainen käyttää joka asiaan tekosyynä.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ja sukupuoli nuo kaksi asiaa mitä ihan jokainen nainen käyttää joka asiaan tekosyynä.
Jos miehillä olisi kuukautiset, olisi varmaan jokaisella viikon verran kuukautisvapaita säännöllisesti. Mutta kun se on naisilla, niin ei auta kun ottaa särkylääkettä ja mennä töihin. Miehethän kaatuu petiin jo pienestä lenssusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin pastat, perunat, riisit yms puurot ja vaihdoin lihaan sekä kasviksiin plus rasvaan. Paino on pysynyt näillä eväillä 20 vuotta jo hyvänä eikä nälästä tarvitse kärsiä ja maha täynnä joka päivä. Viikonloppuna sipsiä tai muuta, sekään ei ole nostanut painoa kun muuten syö terveellisesti.
Ns lautasmalli tuotti hankaluuksia kun määrät oli oltava niin vähäiset että aina maha jäi vajaaksi. + Olen hiilarihiiri, en osaa syödä kohtuullisesti kun vedin aina överit. Pysyttelen hiilareissa maksimissaan 20g päivä niin se riittää. Harrastan myös liikuntaa ja vähähiilihydraattinen ruokavalio sopii siihenkin.
Entiseen en enää palaa.
Totuus on se, ettei varsinkaan toimistotyötä tekevät tarvitse näitä extrahiilareita, mitä pastasta, leivästä, riisistä, perunasta jne. saa. Tarvittavan ravintosisällön saa, kun käyttää lihaa, kalaa, kasviksia,
Jep. Hiilaria tarvitaan isoja määriä jos olet urheilija, muuten kertyy kehoon rasvaksi kun sitä ei kuluta. Pelkkä rasva kun ei lihota sillä tavalla .
Miksi ihmeessä olet mennyt yhteen tuollaisen miehen kanssa?
Lihastreeni toimii myös naisilla laihdutuksessa vaikka lihakset eivät kehittyisi lainkaan.Se estää lihasten käyttöä energiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehillä olisi kuukautiset, olisi varmaan jokaisella viikon verran kuukautisvapaita säännöllisesti. Mutta kun se on naisilla, niin ei auta kun ottaa särkylääkettä ja mennä töihin. Miehethän kaatuu petiin jo pienestä lenssusta.
Viimeksi juuri juteltiin fysioterapeuttini kanssa, että voi sitä itkua ja parkua, jos kuukautiset olisivatkin miesten eikä naisten juttu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Koska miesten hoitoon käytetään niin paljon enemmän resursseja kuin naisten hoitoon, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kilo kuussa on hyvä tahti. Lähtee kivuttomasti, eikä tule takaisin.
Paitsi että tulee takaisin koska ap repsahtaa syömään samalla tavalla kuin kilot aikaisemmin kerätessään
Se repsahdus johtuu yleensä ns. nälkävelasta. Ei mulle ainakaan tuolla tahdilla tule nälkävelkaa, kun en joudu nälkääkään näkemään.
Se että palaa 2500 kilokalorin pizzojen ja hamppareiden pariin ei johdu nälkävelasta vaan tyhjistä kaloreista.
Opetelkaa syömään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi juuri juteltiin fysioterapeuttini kanssa, että voi sitä itkua ja parkua, jos kuukautiset olisivatkin miesten eikä naisten juttu. :D
Kerro vähän keskustelustanne. Millä perusteella te ajattelitte noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi täällä annetaan syömishäiriöiselle laihdutusohjeita? Eikö ole vastuuntuntoa vieraasta ihmisestä?
Ei ole.
Olen itse syömishäiriötaustainen ja psykiatri on antanut minulle ohjeeksi, että nimenomaan en saa laihduttaa. Saan korjata ruokavaliotani terveellisemmäksi, mutta en saa alkaa laskea kaloreita.
Ap:n mies varmasti tietää hänen taustastaan, joten hän on myrkyllinen ihminen.
Juuri noin.
Ap:n omanarvontunto on sen verran hakusessa, ettei hahmota tilannetta. Mies on saanut sammakonkeitettyä hänet. Varmaan kävi helposti, kun on vanhaa taustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan käyttää aivojaan ennen kuin kirjoittaa mitään ja tarkistaa asiat, jotka opetettiin, kun nukuit biologian tunnilla. Tai sitten opintiesi ei jatkunut riittävän pitkälle. Aika pelleä kuvitella, että mies ja nainen olisivat samanlaiset.
AP, en mitenkään usko, etteikö tämä olisi ainut asia, mistä mies alistaa sinua uskomaan hänen mielipidettään (oli se sitten oikea tai väärä).
"Jep. Hiilaria tarvitaan isoja määriä jos olet urheilija, muuten kertyy kehoon rasvaksi kun sitä ei kuluta. Pelkkä rasva kun ei lihota sillä tavalla ."
Kaloreista se on kiinni. Rasva lihottaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuolet rintasyöpään. Päästään sanomaan ettet tarvitse edes särkylääkettä, olethan todella kestävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan käyttää aivojaan ennen kuin kirjoittaa mitään ja tarkistaa asiat, jotka opetettiin, kun nukuit biologian tunnilla. Tai sitten opintiesi ei jatkunut riittävän pitkälle. Aika pelleä kuvitella, että mies ja nainen olisivat samanlaiset.
Wokeltajathan kertoo ettei ole edes miehiä ja naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi täällä annetaan syömishäiriöiselle laihdutusohjeita? Eikö ole vastuuntuntoa vieraasta ihmisestä?
Ei ole.
Olen itse syömishäiriötaustainen ja psykiatri on antanut minulle ohjeeksi, että nimenomaan en saa laihduttaa. Saan korjata ruokavaliotani terveellisemmäksi, mutta en saa alkaa laskea kaloreita.
Ap:n mies varmasti tietää hänen taustastaan, joten hän on myrkyllinen ihminen.
Juuri noin.
Ap:n omanarvontunto on sen verran hakusessa, ettei hahmota tilannetta. Mies on saanut sammakonkeitettyä hänet. Varmaan kävi helposti, kun on vanhaa taustaa.
Sammakonkeitettyä... ihania nämä AI käännökset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisilla on lähes puolet enemmän lyhytaikaisia sairauspoissaoloja kuin miehillä."
Entiseen en enää palaa.