Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗
Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.
Pääsairauteenkin on saatavilla apua.
Siihen tuskin on saatavilla apua, että Eskoliini Epävakaa tuntee pakottavaa tarvetta kuvainnollisesti ja konkreettisesti tupata toisten haaroväleihin.
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.
Siihen tuskin on saatavilla apua, että Eskoliini Epävakaa tuntee pakottavaa tarvetta kuvainnollisesti ja konkreettisesti tupata toisten haaroväleihin.
Ei muiden toimesta otettu lääke auta SINUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naisgynen saaminen ei yksityiselläkään toimi. Ajanvarauksen hoitaja kysyi haluaisinko naisgynen ja totesin että no mikäpä ettei. Selvisi, ettei aikaa löytynyt ja piti mennä miesgynelle. Asia oli minulle täysin ok, koska halusin vain nopeasti lääkäriin ja en ollut missään nimessä itse edes ajatellut, että lääkärin sukupuolella olisi painoarvoa. Gynen vastaanotolla sitten lääkäri totesi, että olin naislääkäriä toivonut ja kirjasi tämän vielä potilasmerkintäänkin. Huoh.
On rasismia syrjiä ketä tahansa sukupuolen mukaan.
Muista sitten avata haarasi kaikille yksipuolisesti halukkaille, ettet vain raziztizezti zyrji ketään. Vaihtoehtoisesti älä valita jos ei kukaan halua, koska sama syy kääntäen.
Miksi ap:lle niin tärkeää, että naisvärkilliset "ottavat sen minkä palveluja saatavilla" + otettavana olisi aina vain urosgyne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:lle niin tärkeää, että naisvärkilliset "ottavat sen minkä palveluja saatavilla" + otettavana olisi aina vain urosgyne?
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaudentunnottomuuteen ei sekään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisellakin voi olla penis, niin gynellä kuin asiakkaallakin.
Mihin se asiakas silloin tarvitsee gynen palveluita?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on ap:lle tärkeää?
Se on yksi niistä miesgynekologeista, joille ei riitä potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin toiset saavat valita esimerkiksi naispuolisen röntgenhoitajan uskontoon perustuen, niin miksi ei kuka tahansa nainen saisi valita edes tässä asiassa itselleen naislääkärin? Ja tosiaan olen itse röntgenhoitaja.
Ihanko todella saavat? Silloin pitäisi kaikkien saada. "Käännynkö" muslimiksi?
Naiset syrjii miehiä. Ei ole ok.
Ystävällinen muistutus: Et voi saada miesgyneä koska niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naisgynen saaminen ei yksityiselläkään toimi. Ajanvarauksen hoitaja kysyi haluaisinko naisgynen ja totesin että no mikäpä ettei. Selvisi, ettei aikaa löytynyt ja piti mennä miesgynelle. Asia oli minulle täysin ok, koska halusin vain nopeasti lääkäriin ja en ollut missään nimessä itse edes ajatellut, että lääkärin sukupuolella olisi painoarvoa. Gynen vastaanotolla sitten lääkäri totesi, että olin naislääkäriä toivonut ja kirjasi tämän vielä potilasmerkintäänkin. Huoh.
Muista sitten avata haarasi kaikille yksipuolisesti halukkaille, ettet vain raziztizezti zyrji ketään. Vaihtoehtoisesti älä valita jos ei kukaan halua, koska sama syy kääntäen.
Miten seksi liittyy tilanteeseen jossa harjoitetaan ammattia joka liittyy lääketieteeseen. Te naiset olette päästänne sairaita jos ette kykene lääkärillä käymään ilman että seksi on mielessä!
Minusta tässä on kaksi vaihtoehtoa:
Joko se hoito kelpaa oli lääkäri mies tai nainen, tai sitten se ei kelpaa ja olet ilman.
Itekään en halua naistaksikuskia koska naiset ei osaa ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Mites, varmaan eturauhastutkimuksessakin on ihan sama tuleeko sormi hanuriin mieheltä vai naiselta?
Erektiohäiriöiden hoidosta puhumattakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi li
Älä miesseliselitä yhtään "te naiset..." nönnönnöö. YWNBAW!
Ystävällinen muistutus: Julkisella puolella ei voi shoppailla lääkäriä sukupuolen perusteella. Jos haluat puhua erektiohäiriöstäsi mieslääkärin kanssa, niin sitten omalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Itekään en halua naistaksikuskia koska naiset ei osaa ajaa autoa.
Niin? Taksikuski ei kajoa alapäähäsi, oli mies, nainen tai muu?
Taksikuski ei voi toimia gynenä, oli mies, nainen tai muu? Aihe = gyne.
Kuka typerys nostaa tätä ketjua?
Ap on kuispää.