Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗

Vierailija
13.04.2025 |

Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!

Kommentit (445)

Vierailija
361/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka typerys nostaa tätä ketjua?

Ap on kuispää.

Vierailija
362/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.

Pääsairauteenkin on saatavilla apua.

Siihen tuskin on saatavilla apua, että Eskoliini Epävakaa tuntee pakottavaa tarvetta kuvainnollisesti ja konkreettisesti tupata toisten haaroväleihin.

Vain otettu lääke auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.

Siihen tuskin on saatavilla apua, että Eskoliini Epävakaa tuntee pakottavaa tarvetta kuvainnollisesti ja konkreettisesti tupata toisten haaroväleihin.

Ei muiden toimesta otettu lääke auta SINUA. 

Vierailija
364/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina naisgynen saaminen ei yksityiselläkään toimi. Ajanvarauksen hoitaja kysyi haluaisinko naisgynen ja totesin että no mikäpä ettei. Selvisi, ettei aikaa löytynyt ja piti mennä miesgynelle. Asia oli minulle täysin ok, koska halusin vain nopeasti lääkäriin ja en ollut missään nimessä itse edes ajatellut, että lääkärin sukupuolella olisi painoarvoa. Gynen vastaanotolla sitten lääkäri totesi, että olin naislääkäriä toivonut ja kirjasi tämän vielä potilasmerkintäänkin. Huoh. 

On rasismia syrjiä ketä tahansa sukupuolen mukaan.

Muista sitten avata haarasi kaikille yksipuolisesti halukkaille, ettet vain raziztizezti zyrji ketään. Vaihtoehtoisesti älä valita jos ei kukaan halua, koska sama syy kääntäen.

Vierailija
365/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lle niin tärkeää, että naisvärkilliset "ottavat sen minkä palveluja saatavilla" + otettavana olisi aina vain urosgyne?

Vierailija
366/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:lle niin tärkeää, että naisvärkilliset "ottavat sen minkä palveluja saatavilla" + otettavana olisi aina vain urosgyne?

Tämä!

Vierailija
367/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on ap:lle tärkeää?

Vierailija
368/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaudentunnottomuuteen ei sekään.

Vierailija
369/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisellakin voi olla penis, niin gynellä kuin asiakkaallakin.

Mihin se asiakas silloin tarvitsee gynen palveluita?

Vierailija
370/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on ap:lle tärkeää?

Se on yksi niistä miesgynekologeista, joille ei riitä potilaita.

Vierailija
371/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin toiset saavat valita esimerkiksi naispuolisen röntgenhoitajan uskontoon perustuen, niin miksi ei kuka tahansa nainen saisi valita edes tässä asiassa itselleen naislääkärin? Ja tosiaan olen itse röntgenhoitaja.

Ihanko todella saavat? Silloin pitäisi kaikkien saada. "Käännynkö" muslimiksi?

Vierailija
372/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset syrjii miehiä. Ei ole ok.

Vierailija
373/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen muistutus: Et voi saada miesgyneä koska niitä ei ole.

Vierailija
374/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina naisgynen saaminen ei yksityiselläkään toimi. Ajanvarauksen hoitaja kysyi haluaisinko naisgynen ja totesin että no mikäpä ettei. Selvisi, ettei aikaa löytynyt ja piti mennä miesgynelle. Asia oli minulle täysin ok, koska halusin vain nopeasti lääkäriin ja en ollut missään nimessä itse edes ajatellut, että lääkärin sukupuolella olisi painoarvoa. Gynen vastaanotolla sitten lääkäri totesi, että olin naislääkäriä toivonut ja kirjasi tämän vielä potilasmerkintäänkin. Huoh. 

Muista sitten avata haarasi kaikille yksipuolisesti halukkaille, ettet vain raziztizezti zyrji ketään. Vaihtoehtoisesti älä valita jos ei kukaan halua, koska sama syy kääntäen.

Miten seksi liittyy tilanteeseen jossa harjoitetaan ammattia joka liittyy lääketieteeseen. Te naiset olette päästänne sairaita jos ette kykene lääkärillä käymään ilman että seksi on mielessä!

Vierailija
375/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on kaksi vaihtoehtoa:

Joko se hoito kelpaa oli lääkäri mies tai nainen, tai sitten se ei kelpaa ja olet ilman.

Vierailija
376/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekään en halua naistaksikuskia koska naiset ei osaa ajaa autoa.

Vierailija
377/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, varmaan eturauhastutkimuksessakin on ihan sama tuleeko sormi hanuriin mieheltä vai naiselta?

Erektiohäiriöiden hoidosta puhumattakaan

Vierailija
378/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksi li

Älä miesseliselitä yhtään "te naiset..." nönnönnöö. YWNBAW!

Vierailija
379/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen muistutus: Julkisella puolella ei voi shoppailla lääkäriä sukupuolen perusteella. Jos haluat puhua erektiohäiriöstäsi mieslääkärin kanssa, niin sitten omalla rahalla.

Vierailija
380/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekään en halua naistaksikuskia koska naiset ei osaa ajaa autoa.

Niin? Taksikuski ei kajoa alapäähäsi, oli mies, nainen tai muu?

Taksikuski ei voi toimia gynenä, oli mies, nainen tai muu? Aihe = gyne.