Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗
Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!
Kommentit (445)
Voin tälleen endometrioosia sairastavana kertoa että sitten kun sinne erikoissairaanhoitoon vihdoin pääsee ja saa ajan johki 3kk päähän niin on aivan sama onko se gyne mies vai nainen, kunhan saa apua tähän helvettiin.
Yksi Suomen parhaimmista yksityisistä endogyneistä on muuten mies. Ja suosittu sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ap on itselläsi se värkki, jota gynekologi ronklaa, voit vapaasti viedä sen värkkisi gyneronklattavaksi tai olla viemättä, mutta keidenkään muiden värkkitouhuihin sinä et puutu millään tavalla (pyytämättä!), onko selvä?
Suomessa on mielipiteenvapaus kaikilla, onko selvä? ap:lla siis on oikeus olla ihan mitä mieltä haluaa gynekologeista ja ilmasta mielipiteensä toisten sitä estämättä.
eri
Eri asia olla jotain mieltä _gynekologeista yleensä vs gynekologiyksilöistä kuin yksittäisistä asiakkaista/potilaista ja muiden vieraiden ihmisten hoitotahdosta tai hoitamattomuustahdosta_.
Omakohtaisesti saat päättää ja sen on riitettävä. Ei tuntuisi kivalta kun joku muu/jotkut muut alkaisivat pakolla jyrätä/sanella sinullekin värkkiehdot?
Kukaan tasapainoinen normijärkinen naisvärkillinen ei ymmällään kysele yleistä mielipidettä/lupaa mitä sillä ihkaomalla omistamallaan värkillä tekee taikka ei tee.
Moniko ystäväsikään sinulta(/keltään) kysellyt "Missä gynekologilla saan mielestäsi käydä/shoppailtua (= parhaan vastineen itse ansaitsemalleni [käyttö]rahalle)?"
"Omat kokemuksesi ja onko gynesuosituksia" on jo huomattavasti todennäköisempi kysymys luotettaville ystävättärille (vieras käsite ap:lle ja perskärpäsilleen!)
mutta edelleenkään sitäkään ei kysytä randompalstaräksyräkänokilta, joille asia ei sitten lainkaan kuulu, eikä heitä kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä huuto epätasa-arvosta, naisvihasta ja mistä kaikesta muusta syntyisikään jos miehet toimisi kuin naiset että ilmottaisi että minä en suostu naislääkärin hoidettavaksi vaan vaadin mieslääkärin kun olen itsekin mies
Todellisuudessa useimmat miehet/suuri enemmistö miehistäkin haluaa aina naislääkärin. Kappas, miesten vain miehille rakentamassa maailmassa lähes kaikki sekä monet miehetkin voivat pahoin. Mutta voi voi surkeutta yhyy naisten vika, syy ja vastuu taas sekin ja kaikki YHYY BYHYY.
Vierailija kirjoitti:
Voin tälleen endometrioosia sairastavana kertoa että sitten kun sinne erikoissairaanhoitoon vihdoin pääsee ja saa ajan johki 3kk päähän niin on aivan sama onko se gyne mies vai nainen, kunhan saa apua tähän helvettiin.
Yksi Suomen parhaimmista yksityisistä endogyneistä on muuten mies. Ja suosittu sellainen.
Ikävää, mutta silti sinäkin voit puhua ja päättää vain omasta puolestasi, et muiden.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu nyt tuo tolkuton kaasuvalotuseksytysyritys. Ei se ole mitään "uhkaavana kokemista yhyy", että omistaa oman värkkinsä ja siihen liittyvät päätökset. Itse voit toki tarvittaessa konsultoida ja halailla koko maailmaa yksityisasioissasikin.
Erikeepperi
Jos joku sanoo värkin käyttämisestä oman mielipiteen, niin ei se vie sinulta pois pääntävaltaa omaa värkkiäsi tai sen käyttämistä kohtaan. Voit ihan turvallisesti ja hyvin sekä kuulla eriävän mielipiteen että pitää oman eriävän mielipiteesi ja senkin jälkeen voit ihan vapaasti itse päättää, että miten värkkiäsi käytät tai olet käyttämättä ja kelle sitä näytät tai olet näyttämättä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikunnan enemmistö on naisia.
Ap kuvittelee, että julkisella on gynejä 😂
Onhan niitä erikoissairaanhoidon puolella, jos sinne saa lähetteen.
Sekin on julksta terveydenhuoltoa, se erikoissairaanhoidon puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu nyt tuo tolkuton kaasuvalotuseksytysyritys. Ei se ole mitään "uhkaavana kokemista yhyy", että omistaa oman värkkinsä ja siihen liittyvät päätökset. Itse voit toki tarvittaessa konsultoida ja halailla koko maailmaa yksityisasioissasikin.
Erikeepperi
Jos joku sanoo värkin käyttämisestä oman mielipiteen, niin ei se vie sinulta pois pääntävaltaa omaa värkkiäsi tai sen käyttämistä kohtaan. Voit ihan turvallisesti ja hyvin sekä kuulla eriävän mielipiteen että pitää oman eriävän mielipiteesi ja senkin jälkeen voit ihan vapaasti itse päättää, että miten värkkiäsi käytät tai olet käyttämättä ja kelle sitä näytät tai olet näyttämättä.
eri
Niin eri eriävä leväperä? Mikä maanisen pakottava pakkomielletarve kenelläkään kysymättä pyytämättä "sanoa (evvvk!) mielipidettä" muiden värkeistä? Pitäytyy tasan siinä omassaan vaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikeepperi
eri
Ei, ei, ei, nej, nej, nej, minulla tai kenelläkään ei ole (vielä toistaiseksi) vapaassa länsimaassa mitään velkaa tai velvollisuutta tahtomattani/pakotettuna edes "kuunnella eriäviä mielibide€itä" (ei edes "turvallisesti nönnönnöö" = ei silti vaikka esittäjämielipideautomaattityhjiöille kuinka tulisi tästäkin ylitsepääsemättömän pahapaha pahamielipaha YHYY).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikeepperi
eri
Ei, ei, ei, nej, nej, nej, minulla tai kenelläkään ei
Miksi sitten olet yleisellä keskustelupalstalla, jonne jokainen voi tulla kirjoittamaan mielipiteitään? Eikö sinun kannattaisi etsiä itsellesi samanmielisten suljettu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, mutta silti sinäkin voit puhua ja päättää vain omasta puolestasi, et muiden.
Omasta puolestaanhan hän puhui....
Miksi ainaisjankkaat katkerana ja yrität lynkata, hiljentää ja häätääkin kun etova elinbesserwisseröintisi ei kaikille kelpaa?
Miksi sitten olet yleisellä keskustelupalstalla, jonne jokainen voi tulla kirjoittamaan mielipiteitään? Eikö sinun kannattaisi etsiä itsellesi samanmielisten suljettu paikka. = YHYY NÖNNÖNNÖÖ YHYY NYHYY MIIKSEN SAA MÄÄRÄTÄ YYHYY.
Esitäpä tämä irrelevantteja lillukanvarsia vilisevä tolloulinakysymyksesi vaikka kaltaisellesi tollo-ap:lle pllukateuksineen.
Kipeää kiukuttelua. ;'''D
Rautalankaa yksinkertais-yrsaylermeille:
MINUN VÄRKKI = minun värkki = minun värkki = MINÄ PÄÄTÄN
vrt.
SINUN VÄRKKI = sinun värkki = sinun värkkisi = SINÄ PÄÄTÄT
vrt.
HÄNEN VÄRKKI = hänen värkki = hänen värkki = HÄN PÄÄTTÄÄ
Pyydä tarvittaessa apua fiksummiltasi (tai edes lukutaitoisilta).
"Se, että, sinä koet eriävät mielipiteet uhkaavana tai välteettävinä siinä mittakaavassa ettet edes uskalla kuunnella niitä, kertoo siitä, että olet ahdasmielisempi kuin sen eriävän mielipiteen esittäjä. Ahdasmielisyys ei ole koskaan hyväksi. eri"
Minun mielestäni sinun pitää välittömästi istua kaktukseen. Ethän ahdasmielisesti koe uhkaava ja uskallathan hetiheti!?
Ahdasmielisyys ei ole koskaan hyväksi, joten eiku hiiop kaktuksella kairaamaan avarasti avarinta avaramielisyyttä. <3
Vierailija kirjoitti:
"Se, että, sinä koet eriävät mielipiteet uhkaavana tai välteettävinä siinä mittakaavassa ettet edes uskalla kuunnella niitä, kertoo siitä, että olet ahdasmielisempi kuin sen eriävän mielipiteen esittäjä. Ahdasmielisyys ei ole koskaan hyväksi. eri"
Minun mielestäni sinun pitää välittömästi istua kaktukseen. Ethän ahdasmielisesti koe uhkaava ja uskallathan hetiheti!?
Ahdasmielisyys ei ole koskaan hyväksi, joten eiku hiiop kaktuksella kairaamaan avarasti avarinta avaramielisyyttä. <3
"Minun mielestäni sinun pitää välittömästi istua kaktukseen. Ethän ahdasmielisesti koe uhkaava ja uskallathan hetiheti!?"
Miksi kokisin mielipiteesi uhkaavana? Minähän olen se, joka päättää, että istuako vai ei. Ei sinun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minun mielestäni sinun pitää välittömästi istua kaktukseen. Ethän ahdasmielisesti koe uhkaava ja uskallathan hetiheti!?"
Miksi kokisin mielipiteesi uhkaavana? Minähän olen se, joka päättää, että istuako vai ei. Ei sinun mielipiteesi.
Auts, paljastuit pikapikaa bluffeinesi ja tyhjänlässytyksinesi "ahdasmieliseksi" sekä "uskaltamattomaksi", ja nyt opiskelijaraukat eivät pääse opettelemaan/oppimaan miten vatuloida liukuhihnalta yksilölle tehotonta standardihuuhaahoitoa kun joku istuu kaktukseen, ja lisäksi teet väärin kun et tottele besserwisserien kultaisia "ihan omaksi parhaaksesi" -neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa?
Buahahhhhaaa, julkisen puolen gyne on kuin viisikyttyräinen kameli.
"Julkisen terveydenhuollon asiakkaana voit valita hoitopaikkasi, kun tarvitset kiireetöntä hoitoa. Voit valita sosiaali- ja terveyskeskuksesi koko Suomen alueelta. Yhdessä lääkärisi kanssa voit valita, missä erikoissairaanhoidon yksikössä haluat saada hoitoa.
Hoitopaikan valinta - Terveys ja sairaanhoito - Suomi.fi
Suomi.fi
https://www.suomi.fi sairastaminen"