Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗

Vierailija
13.04.2025 |

Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!

Kommentit (445)

Vierailija
381/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites, varmaan eturauhastutkimuksessakin on ihan sama tuleeko sormi hanuriin mieheltä vai naiselta?

Erektiohäiriöiden hoidosta puhumattakaan

Tuseeraus on ihan normi toimenpide eikä siinä todellakaan aleta oikeaa sukupuolta olevaa etsimään.

Vierailija
382/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin miesvihamielisiä nykyään etteivät edes ymmärrä miten sekopäitä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kävisi missään tilanteessa miesgynellä. 

Ok. Siis kuolisit mieluummin.

Vierailija
384/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itekään en halua naistaksikuskia koska naiset ei osaa ajaa autoa.

Niin? Taksikuski ei kajoa alapäähäsi, oli mies, nainen tai muu?

Taksikuski ei voi toimia gynenä, oli mies, nainen tai muu? Aihe = gyne.

No ikävä kyllä ovat alkaneet kajota.

Vierailija
385/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos potilas noin haluaa niin potilaan halujen mukaan toimitaan, ei siltikään uhkailla eikä kiukutella. Potilaita on muitakin tai puoskarilla peiliin katsomisen paikka ja/tai alan vaihdos kun ei  pärjää haastavissa hommissa/kilpailussa ja vapaassa markkinataloudessa kysynnän ja tarjonnan lakeja noudattaen. Potilas ei mene (lypsylehmänä) lääkäriin lääkärin vuoksi.

Vierailija
386/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa alapäätä on räplännyt niin monta miestä ja naista, että ei enää hetkauta kuka siellä on.

Vierailija
387/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe = ennakkoluulot ja sukupuoleen kohdistuva viha.

Aihe = et saisi halutessasi/itse maksaessasikaan saada naisgyneä, koska minä nysäcicceli-ap en jostain syystä kestä sitä vaikka asia ei minulle kuulu.

Vierailija
388/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella ei ole gynekologipalveluita. Voisiko joku selittää miten siellä silloin shoppaillaan itselleen sopiva gyne. 

Ääliöt. 

Vierailija
389/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella puolella ei ole gynekologipalveluita. Voisiko joku selittää miten siellä silloin shoppaillaan itselleen sopiva gyne. 

Ääliöt. 

Julkisella on gynekologipalveluita mitä ihmettä sekoilet.

Vierailija
390/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe = et saisi halutessasi/itse maksaessasikaan saada naisgyneä, koska minä nysäcicceli-ap en jostain syystä kestä sitä vaikka asia ei minulle kuulu.

Tasa-arvo kuuluu meille kaikille. Miesten syrjintä EI ole ok!

Vierailija
391/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on julkisella puolella gynekologin palvelut?

Vastatakseni aiheeseen, mä valitsen aina miehen gyneksi yksityiselläkin. Ovat paljon hellempi kätisempiä.

Vierailija
392/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on julkisella puolella gynekologin palvelut?

Vastatakseni aiheeseen, mä valitsen aina miehen gyneksi yksityiselläkin. Ovat paljon hellempi kätisempiä.

Lähetteellä pääset gynekologille joka naistentautien erikoislääkärinäkin tunnetaan. 

Vierailija
393/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos potilas noin haluaa niin potilaan halujen mukaan toimitaan, ei siltikään uhkailla eikä kiukutella. Potilaita on muitakin tai puoskarilla peiliin katsomisen paikka ja/tai alan vaihdos kun ei  pärjää haastavissa hommissa/kilpailussa ja vapaassa markkinataloudessa kysynnän ja tarjonnan lakeja noudattaen. Potilas ei mene (lypsylehmänä) lääkäriin lääkärin vuoksi.

Jos potilas noin haluaa niin potilas maksaa siitä. Minä en maksa siitä, että potilas vihaa miehiä.

Jos ja kun potilas olet niin sinä, niin silloin ja vain silloin sinä maksat siitä ja myös päätät mistä maksat tai et maksa.

Vierailija
394/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjintä ei markkinataloudessakaan ole ok. Sen enempää ei ole ok alkaa vaatia ihonvärin perusteella lääkäriä tai hoitajaa kuin sukupuolen.

Jos ostan maitoa Lidlistä (oma valinta, omilla perusteillani, vaikka tarjonta liian suppea) en silti "syrji" niitä kauppoja (köyhää ääskooduopolia yhyy), joista en osta maitoa.

Vierailija
395/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi jättää hoitamatta jos miesgynekologi ei kelpaa. Tollaset dinosaurukset saa kuolla pois.

R a k e n t e e l l i s t a  n a i s v i h a a. Turha ihmetellä, että normaalilla itsesuojeluvaistolla varustetut norminaaraat välttelevät tuollaista perceilypuoskarointi"palvelua".

Vierailija
396/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en halua - mistä tahansa syystä/syistä - miesgyneä sörkkimään toosaani niin siinä on kyse minun ruumiillisesta koskemattomuudesta ja itsemääräämisoikeudesta (ei = ei!), eikä miesten tasa-arvosta yhyy, joka muutenkin kiistatta toteutunut kieroutuneesti yläkanttiin patriarkaatin jyllätessä ja jyrätessä pelkkää väline- ja esinearvoa "nauttivat" naiskotiorjaparat. 

Vierailija
397/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta kysyttiin ajanvarauksessa, kumman saatavilla olevista gyneistä haluan. 

Toinen oli mies, toinen nainen. 

Valitsin miehen, koska hänelle sai heti ajan, enkä viitsinyt jäädä munasarjakystani kanssa odottelemaan.

Ei niitä miesgynejä kiinnosta teidän alapäät muuten kuin lääketieteellisessä mielessä.

Vierailija
398/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos sinä menet yksityiselle ja maksat siitä ihan omin pikku pennosin niin tee mitä lystäät. Mutta verovaroin et saatana miehiä syrji!

Niin menen minne hyvänsä / jätän menemättä et sinäkään voi verorahoillasikaan shoppailla pääsyä toosaani. YHYY! :'''(

Vierailija
399/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en halua - mistä tahansa syystä/syistä - miesgyneä sörkkimään toosaani niin siinä on kyse minun ruumiillisest

Kyllä kyllä, silloin sinun oikeutesi on pysyä kotonasi. Mutta hoitoon sinulla ei ole oikeutta jos se ei kelpaa.

Vierailija
400/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa lukea miten naiset vihaavat miehiä aivan avoimesti eivätkä edes ymmärrä millaisia m u l k k u j a ovat.