Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗

Vierailija
13.04.2025 |

Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!

Kommentit (445)

Vierailija
341/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin toiset saavat valita esimerkiksi naispuolisen röntgenhoitajan uskontoon perustuen, niin miksi ei kuka tahansa nainen saisi valita edes tässä asiassa itselleen naislääkärin? Ja tosiaan olen itse röntgenhoitaja.

Vierailija
342/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkisella puolella edes mahdollista päästä gynelle? Mä en ole koskaan päässyt, aina on pitänyt mennä yksityiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Täälläpäin pystyy julkisella toivomaan jotain tiettyä lääkäriä, ainut että joutuu ehkä odottamaan viikon-pari kauemmin saadakseen ajan mieluisalle lääkärille. Toki aina ei pysty potilas vaikuttamaan asiaan.

Vierailija
344/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naisgynen saaminen ei yksityiselläkään toimi. Ajanvarauksen hoitaja kysyi haluaisinko naisgynen ja totesin että no mikäpä ettei. Selvisi, ettei aikaa löytynyt ja piti mennä miesgynelle. Asia oli minulle täysin ok, koska halusin vain nopeasti lääkäriin ja en ollut missään nimessä itse edes ajatellut, että lääkärin sukupuolella olisi painoarvoa. Gynen vastaanotolla sitten lääkäri totesi, että olin naislääkäriä toivonut ja kirjasi tämän vielä potilasmerkintäänkin. Huoh. 

Vierailija
345/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisella puolella edes mahdollista päästä gynelle? Mä en ole koskaan päässyt, aina on pitänyt mennä yksityiselle.

No ei ole, mutta täällä vain turha keskustelu jatkuu.

Vierailija
346/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naisgynen saaminen ei yksityiselläkään toimi. Ajanvarauksen hoitaja kysyi haluaisinko naisgynen ja totesin että no mikäpä ettei. Selvisi, ettei aikaa löytynyt ja piti mennä miesgynelle. Asia oli minulle täysin ok, koska halusin vain nopeasti lääkäriin ja en ollut missään nimessä itse edes ajatellut, että lääkärin sukupuolella olisi painoarvoa. Gynen vastaanotolla sitten lääkäri totesi, että olin naislääkäriä toivonut ja kirjasi tämän vielä potilasmerkintäänkin. Huoh. 

Jaa. Minä ainakin valitsen yksityisen lääkärin netistä ja varaan sieltä ajankin. 

Vierailija
347/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mt -ongelma ap:lla on?

Vierailija
348/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä ainakin valitsen yksityisen lääkärin netistä ja varaan sieltä ajankin. 

Minulla oli akuutti ongelma, joten ei ollut valinnanvaraa käyttämälläni yksityisellä taholl.

Vierailija
349/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas nyt on ap: n pikkuvarpaalle hypännyt, kun piti noin sähisevä aloitus postata. Ihan kuin sillä.olisi mitään merkitystä mitä siellä kitiset. Hoitelet vaan sen oman värkkisi 🤣.

Vierailija
350/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Siksi esimerkiksi sektiotkin hoitaa ihan vaan kätilö tai sairaanhoitaja. Samoin vaikkapa gynekologiset kasvaimet hoitaa sairaalassa joku hoitsuista, kun ei julkisella ole mahdollista päästä gynekologille.

Vierailija
351/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa suuremmassa sairaalassa on naistentautien poliklinikka. 

Vierailija
352/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä sukupuolella. Kunhan olisi inhimillinen olento. Alapäitä työkseen räpeltävät ihmiset harvoin ovat. 

Vierailija
353/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekopäistä seittiä tuo, että naisen pitäisi "kuunnella muiden mielipiteitä yhyy" omaan sukupuolielimeensä liittyen tai on ahdasmielinen, uskaltamaton, välinpitämätön, itsekäs, väärintekijä ja ilkeäkin vielä kun tuottaa pettymyksen ja surun värkkituppaajapoliiseille NYYH.

Vierailija
354/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sekopäistä seittiä tuo, että naisen pitäisi "kuunnella muiden mielipiteitä yhyy" omaan sukupuolielimeensä liittyen tai on ahdasmielinen, uskaltamaton, välinpitämätön, itsekäs, väärintekijä ja ilkeäkin vielä kun tuottaa pettymyksen ja surun värkkituppaajapoliiseille NYYH.

Otapa lääkkeet.

Vierailija
355/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otapa lääkkeet.

Ehhehh, en ota lääkkeitä kun en tarvitse, varsinkaan tollon, jolla ei ole pätevyyttä määrätä mitään lääkkeitä ja joka olisi eniten itse niiden tarpeessa, usuttamana.

Vierailija
356/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mt -ongelma ap:lla on?

Joku mt-häikkä kyyläriraasulla taatusti, koska normaaliälyisellä ihmisellä ei kerta kaikkiaan ole pyytämättä (saati pyydettynäkään) mielipidettä vieraiden värkkiasioihin. Pitäisi myös jo kiireesti opetella tunnistamaan ne harvinaiset poikkeustilanteet, joissa minäminäminän mielipiteesi aivopiereminen olisi ikinä missään oikeasti toivottavaa, muuten hyshiljaa ja omia pakkoneuroosejasi muille projisoimatta sekä julkiulisematta. Kenenkään pakottava tarve töksäytellä mielipiteitään ei ylitä muiden oikeutta olla altistumatta näille mielipideterroristeille.

Vierailija
357/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.

Pääsairauteenkin on saatavilla apua.

Vierailija
358/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.

Ehkä sun sitten pitäisi hakea sitä apua.

Vierailija
359/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rasismia syrjiä ketä tahansa sukupuolen mukaan.

Vierailija
360/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tuskin on saatavilla apua, että Eskoliini Epävakaa tuntee pakottavaa tarvetta kuvainnollisesti ja konkreettisesti tupata toisten haaroväleihin.