Pelottavaa miten huolettomasti lähti nuorena komean kundi mukaan yökerhosta eikä miettinyt että mitä jos se o joku hullu. Kaveritkaan ei
Olisi osanneet poliisille sanoa kuin että se oli Jani tai Joni tai ehkä Sami.
Kommentit (207)
90-luvulla puhuttiin tyrmäystipoista. Kaveriporukassani emme jättäneet drinkkejä vartioimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmaan että some on villinnyt nuoremamt mielet? Näitä baaripanoraiscauksia kuvataan ja levitellään ryhmissä. Menneinä vuosikymmeninä kundit eivät olisi hyväksyneet tuota käytöstä, nykyään yllättävän moni hyväksyy sen, läppänä. Lue vähän mitä nämä nuoret miehet tälläkin palstalla selittävät naisista ja epämääräisistä videoista.
2000-luku oli viimeistä "turvallista" aikaa, sen jälkeen kaikki muuttui. Aivan varmasti netin ja sen lieveilmiöiden leviäminen vaikutti asioihin myös
No ei ole mitenkään normaalia. Se, että jossain netissä jotkut sekopäät selittää kamalia juttuja ei tee siitä normaalia, eikä ne normaalia nuorten (pano)elämää viettävät miehet pyöri missään netissä selittämässä. Ne ei ole no lifejä.
Satunnaista pahaa tietysti tapahtuu ja on tapahtunut ennenkin, myös silloin 2000-luvulla. Olen kuullut, että silloin on ollut jopa joukkoraiskauksssia j
Ei kun vanhat miehet on vaan sellaisia söpöjä vaarattomia höppänöitä, jotka ei vaimojakaan raiskanneet. Ihan turhaan laki tehtiin. Ihan kaikista tulee vanhoja, myös rikollisista. Ilmeisesti heihin myös ap kuuluu.
Persunpenikoiden vaalimainostelu ilmiannettu.
HYVÄÄ HUOMISTA RÖKÄLETAPPIOTA, NASUT!
Joutuihan Kyllikki Saarikin lyhyen elämänsä aikana ilmeisesti ainakin kolmen eri seksuaalirikollisen uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmaan että some on villinnyt nuoremamt mielet? Näitä baaripanoraiscauksia kuvataan ja levitellään ryhmissä. Menneinä vuosikymmeninä kundit eivät olisi hyväksyneet tuota käytöstä, nykyään yllättävän moni hyväksyy sen, läppänä. Lue vähän mitä nämä nuoret miehet tälläkin palstalla selittävät naisista ja epämääräisistä videoista.
2000-luku oli viimeistä "turvallista" aikaa, sen jälkeen kaikki muuttui. Aivan varmasti netin ja sen lieveilmiöiden leviäminen vaikutti asioihin myös
No ei ole mitenkään normaalia. Se, että jossain netissä jotkut sekopäät selittää kamalia juttuja ei tee siitä normaalia, eikä ne normaalia nuorten (pano)elämää viettävät miehet pyöri missään netissä selittämässä. Ne ei ole no lifejä.
Satunnaista pahaa tietysti tapahtuu ja on tapahtunut ennenkin, myös silloin 2000-luvulla. Olen kuullu
Avioliitoissa varmaan naiset on innokkaampia seksiin ku miehet. En mä ainakaa halua ees panna mun vaimoa niin ihmettelen tuommosta lakia
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei edelleenkään ole se ettei rikoksia taphtunut, totta kai tapahtui, mutta ei tässä mittakaavassa kuin nykyään.
Onko vaikea ymmärtää lukemaansa? Kun sinulle on kerrottu, ettei tuollainen ole nykyäänkään mitenkään yleistä ja normaalia, ja vaikka satunnaista pahaa tapahtuu, niin on tapahtunut ennenkin. Se, ettet sinä ole siihen törmännyt, ei liity asiaan. En minäkään ole omakohtaisesti mihinkään pahaan törmännyt, mutta silti tiedän, että aina jollekin jossain tapahtuu jotain pahaa - kuten on aina tapahtunut.
Uskallan väittää että tietyt rikokset ovat lisääntyneet huomattavasti sitten 90-luvun! Ennen ei esim tullut kuuloonkaan että taksikuskit raiskailevat asiakkaita. Myös nistejä on tuplasti enemmän kuin ennen. Kaikki nämä vaikuttavat kaikkeen. Mikä pakko sinulla on todistella että nykyaika olisi jotenkin ihanaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette harhaisia. Netti levisi kaikkien käyttöön ysärin loppuun mennessä, ja kuvittelette, että rikostelu on alkanut vasta sen jälkeen.
Mä jaoin viikolla linkkejä risen, poliisin ja muiden viranomaisten tilastoihin, jotka osoittaa päinvastaista, mutta eihän pöljät TIEDOLLA mitään tee. Se on se kiihkoisa, haarat kostuttava TUNNE, joka teissä jyllää.
trols, netti ei todellakaan ollut yleisesti vielä käytössä ysärillä.
Sori siitä, mulla se oli vuodesta 1991. Sä oot syntynyt ei-toivottuna 2000-luvulla, oletan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnaista pahaa tietysti tapahtuu ja on tapahtunut ennenkin, myös silloin 2000-luvulla. Olen kuulluKyllä silloinkin raiskattiin, mutta niistä ei ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette harhaisia. Netti levisi kaikkien käyttöön ysärin loppuun mennessä, ja kuvittelette, että rikostelu on alkanut vasta sen jälkeen.
Mä jaoin viikolla linkkejä risen, poliisin ja muiden viranomaisten tilastoihin, jotka osoittaa päinvastaista, mutta eihän pöljät TIEDOLLA mitään tee. Se on se kiihkoisa, haarat kostuttava TUNNE, joka teissä jyllää.
Sori siitä, mulla se oli vuodesta 1991. Sä oot syntynyt ei-toivottuna 2000-luvulla, oletan?
World wide webissä on ollu niin vähä suomenkielisiä verkkosivuja 1999
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei ole lutkia.
Ihanaa kaksinaismoralismia. Sinkkumies on vain sonni ja miesten mies kun löytää baarista seuraa,sinkkunainen taas lumppu.
Itse en henkilökohtaisesti nakkaa sen perään kuka tekee mitäkin ja kenen kanssa, mutta tuo on jokin myytti, että ns panomiestä yleisesti ihailtaisiin ja pidettäisiin jonain sonnina. Ennemminkin potentiaalisena uhkana, jonka edesottamuksista ja naisseikkailuista on hyvä olla perillä.
Nainen, joka lähtee baarista jonkun jynssättäväksi on h...ra:) Naisen ei kuulu voida kuvitellakaan lähtevänsä baarista tuntemattoman miehen jynssättäväksi. Naiselle seksi on äärimmäisen intiimi asia ja nainen pystyy siihen vain vakavassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en lähtenyt.
En minäkään. Osahan vei vieläpä omaan himaansa näitä ja näytti missä asui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"trols, netti ei todellakaan ollut yleisesti vielä käytössä ysärillä. "
Ja vajaa alapeukuttaja taas iskee. Kerro minulle miten monella kotitaloudella oli netti käytössä ysärillä ja kuinka paljon vaikutteita porukka imi netistä siihen aikaan! Kun monella ei ollut edes kännykkääkään vielä ffs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kaksinaismoralismia. Sinkkumies on vain sonni ja miesten mies kun löytää baarista seuraa,sinkkunainen taas lumppu.
Itse en henkilökohtaisesti nakkaa sen perään kuka tekee mitäkin ja kenen kanssa, mutta tuo on jokin myytti, että ns panomiestä yleisesti ihailtaisiin ja pidettäisiin jonain sonnina. Ennemminkin potentiaalisena uhkana, jonka edesottamuksista ja naisseikkailuista on hyvä olla perillä.
Näistä myös kerrotaan muille paheksuvaan sävyyn, että on laajassa tiedossa. Varsinkin naisten.
Suomessa Internet yleistyi vasta 1997.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä myös kerrotaan muille paheksuvaan sävyyn, että on laajassa tiedossa. Varsinkin naisten.
Naisten keskuudessa panomiehen maineesta tai imagosta on lähestulkoon pelkästään hyötyä. Ihan sama mitä väittävät muuta, se on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt nettiä vuodesta 1997 ja silloin jo oli paljon porukkaa keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei edelleenkään ole se ettei rikoksia taphtunut, totta kai tapahtui, mutta ei tässä mittakaavassa kuin nykyään.
Onko vaikea ymmärtää lukemaansa? Kun sinulle on kerrottu, ettei tuollainen ole nykyäänkään mitenkään yleistä ja normaalia, ja vaikka satunnaista pahaa tapahtuu, niin on tapahtunut ennenkin. Se, ettet sinä ole siihen törmännyt, ei liity asiaan. En minäkään ole omakohtaisesti mihinkään pahaan törmännyt, mutta silti tiedän, että aina jollekin jossain tapahtuu jotain pahaa - kuten on aina tapahtunut.
Uskallan väittää että tietyt rikokset ovat lisääntyneet huomattavasti sitten 90-luvun! Ennen ei esim tullut kuuloonkaan että taksikuskit raiskailevat asiakkaita. Myös nistejä on tuplasti enemmän kuin ennen. Kaikki nämä vaikuttavat kaikkeen. Mikä pakko sinulla on todistella että nykyaika olisi jotenkin ihanaa?
Tilastot ei kerro rikosten lisääntymisestä vaan vähenemisestä.
Ja siitä, ettei raiskausuhrit enää vaikene vaan ilmiantaa tekijän. Tämä on pelkästään hyvä asia: tekijän kiinnijäänti on paljon todennäköisempää kuin ennen. Ja asennevammaiset poliisit potkitaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muita kieliä osaa? Mä osaan viittä. On koululaitokseen kovat säästöt kohdistuneet...
Ja käytin niitä sekä nettiä töissä viimeistään 1993.