Pelottavaa miten huolettomasti lähti nuorena komean kundi mukaan yökerhosta eikä miettinyt että mitä jos se o joku hullu. Kaveritkaan ei
Olisi osanneet poliisille sanoa kuin että se oli Jani tai Joni tai ehkä Sami.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki satunnaisia väkivaltarikoksia ja raiskauksia tapahtui noinakin vuosikymmeninä mutta ketjun pointtihan on että ennen pystyi jättämään juomansa pöydällä eikä mikään keijo tullut sitä terästämään. Nykyään se olisi itsemurha. Myöskään nistejä ei ollut joka paikassa kuten nykyään(määrä on räjähtänyt käsiin) nuoret miehet eivät YLEISESTI raiscailleet tai mur hanneet baaripanojaan niin kuin nykyään. Ja tässä ei nyt tarkoiteta mitään perähikiän nakkikioskitappeluita.
Joka yrittää selitellä nämä faktat muuksi ei todellakaan ole elänyt menneinä vuosikymmeninä.
N46
Ei ole mitenkään yleistä nuorille miehille, että raiscailevatt ja murhailewat baaripanojaan :D Nyt valoja päälle
Tuossa olet oikeassa, ettei juomia ole voinut ainakaan viimeiseen 15 vuote
Ahne sukupolvi eli itse turvallisessa Suomessa. Tultuaan aikuisiksi he halusivat tuhota omien veteraanivanhempien rakentaman turvallisen Suomen. Pala palalta he onnistuivat siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman tuntuu, että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat on jo niin kaukana nuorten elämästä ettei heillä ole mitään realistista kosketusta siihen.
Lukevat vain mediasta ja netistä kaikkia kauhu-uutisia ja luulevat, että sellainen on yleistä ja normaalia nykyaikaa.
Eiköhän nuo realistiset uutiset kerro ihan realistisen totuuden. Teinixin on turha yrittää selitellä:) Sinun mielestäsi nuorten älykkyyden laskukin on vain luulottelua vaikka sitä on tilastoitu vuosikymmeniä.
ps:Keski-ikäiset muistavat oman nuoruutensa kuin eilisen joten turha yrittää vedota siihen ;)
Unohdit lisätä loppuun "se on niin koska minä sanon niin. Notta jämpti on näin."
;)
Hihihihi miten unohdinkaan? ;D
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli paremmin.
Ei ollut. Mutta raiskaajien näkökulmasta, juu. Ja sehän sun pointti on.
Nykyään tuppaa yhä useampi jäämään kiinni.
Huomaa tuosta pakonomaisesta multialapeukuttelusta että jollakin teinillä on taas pallit kireänä. Aika usein tulevat lässyttämään menneiden vuosikymmenien ketjuun vähättelemään ja vääristelemään tietoja, luulevat että tietävät paremmin kuin ihmiset jotka elivät noilla vuosikymmeninä. Yllättävän moni teini on raivokateellinen esim niille jotka elivät teininä ysärillä :)
Monet kasarin ja ysärin kännipanot määriteltäisiin nykyään rikoksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää ihan deittiapit, baarit ja missä ihmiset kohtaavat, some. Koska osa voi tulla hyväksikäytetyksi. Ja se ukko voi olla jankuttava tai aggressiivinen. Ellei ole salakavala muuten. Herrasmiehellä ei ole kiire sänkyyn jos on kunnollinen, osaa tehdä itsekin kotona asiansa.
Itsehän sinä sen suvaitsevan maan äänestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman tuntuu, että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat on jo niin kaukana nuorten elämästä ettei heillä ole mitään realistista kosketusta siihen.
Lukevat vain mediasta ja netistä kaikkia kauhu-uutisia ja luulevat, että sellainen on yleistä ja normaalia nykyaikaa.
Eiköhän nuo realistiset uutiset kerro ihan realistisen totuuden. Teinixin on turha yrittää selitellä:) Sinun mielestäsi nuorten älykkyyden laskukin on vain luulottelua vaikka sitä on tilastoitu vuosikymmeniä.
ps:Keski-ikäiset muistavat oman nuoruutensa kuin eilisen joten turha yrittää vedota siihen ;)
Niin oliko sinulla tilastotietoa vai pelkkää mutua?
Pelättiin aidsia tosi kovasti eli sekin voi on voinut hillitä seksiin painostamisia (kumia vaati aina kaikki siis miehetkin!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei ole lutkia.
Ihanaa kaksinaismoralismia. Sinkkumies on vain sonni ja miesten mies kun löytää baarista seuraa,sinkkunainen taas lumppu.
Se on ihan perusbiologiaa et on vaikeampi päästä penetroitumaan johonki ku penetroiduttavalsi
Menepä sinä siitä homobaariin penetraation pariin.
Homojen piireissäki on vaikeampi varmaan päästä panemaan jotaki perseeseen ku ottaa perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollu koskaan se jonka luokse lähettiin.
Meillä oli 5-7 nuoren miehen löyhä kaverijengi josta yks oli se joka sai aina kaikki p*llut.
Mä menin kerran tanssimaan yhen naisen lähelle niin sit se nainen siirty vaan tanssimaan sen mun kaverin lähelle.
Oppi jo sillon kuinka hemmetin epäoikeudenmukasen valikoivasti naiset käyttäytyy miehiä kohtaan.
M40
Aina pitää valita lähin mies. Tämä on sääntö, nih!
Vierailija kirjoitti:
Ysärin lopussa suurin riesa oli setämiehet jotka tarjosivat ja sitten koettivat pussailla.
Nykyään ruskettuneet joilla on tyrmäystipat ja puukko taskussa ja jotka eivät hyväksy sanaa ei.
Hui kauheaa, joku mies on yrittäny pussailla sua
No voi sissossaatana, ottakaa persumummot nitro.
Äänestin demareita jo. Ja kannustan muutakin olemaan äänestämättä persuja, joka jälleen on johtava rikollispuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollu koskaan se jonka luokse lähettiin.
Meillä oli 5-7 nuoren miehen löyhä kaverijengi josta yks oli se joka sai aina kaikki p*llut.
Mä menin kerran tanssimaan yhen naisen lähelle niin sit se nainen siirty vaan tanssimaan sen mun kaverin lähelle.
Oppi jo sillon kuinka hemmetin epäoikeudenmukasen valikoivasti naiset käyttäytyy miehiä kohtaan.
M40
Aina pitää valita lähin mies. Tämä on sääntö, nih!
Joo
Tiedät varmaan että some on villinnyt nuoremamt mielet? Näitä baaripanoraiscauksia kuvataan ja levitellään ryhmissä. Menneinä vuosikymmeninä kundit eivät olisi hyväksyneet tuota käytöstä, nykyään yllättävän moni hyväksyy sen, läppänä. Lue vähän mitä nämä nuoret miehet tälläkin palstalla selittävät naisista ja epämääräisistä videoista.
2000-luku oli viimeistä "turvallista" aikaa, sen jälkeen kaikki muuttui. Aivan varmasti netin ja sen lieveilmiöiden leviäminen vaikutti asioihin myös
No ei ole mitenkään normaalia. Se, että jossain netissä jotkut sekopäät selittää kamalia juttuja ei tee siitä normaalia, eikä ne normaalia nuorten (pano)elämää viettävät miehet pyöri missään netissä selittämässä. Ne ei ole no lifejä.
Satunnaista pahaa tietysti tapahtuu ja on tapahtunut ennenkin, myös silloin 2000-luvulla. Olen kuullut, että silloin on ollut jopa joukkoraiskauksssia ja kotibileissä menty panemaaan sammuneita tyttöjä ja sinne tulleet muut töllistelemään! Mitäs siihen sanot? Tuollaista kuulemma oli 2000-luvun taitteessa eikä ketään kiinnostanut humalaisten tyttöjen rajat.
Lapsena luin mökillä vanhoja Poliisi kertoo-kirjoja, ja niissä oli myös aika kamalia (joukko)raiskauskeissejä menneiden vuosikymmenien Suomesta. Nuorten, suomalaistennn miesten tekemiä, nykyään jo vanhoja ukkoja nekin tekijät. Yhdessä oli lasipulloakin käytetty.
Että sellaset ne teidän vanhat hyvät ajat
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmaan että some on villinnyt nuoremamt mielet? Näitä baaripanoraiscauksia kuvataan ja levitellään ryhmissä. Menneinä vuosikymmeninä kundit eivät olisi hyväksyneet tuota käytöstä, nykyään yllättävän moni hyväksyy sen, läppänä. Lue vähän mitä nämä nuoret miehet tälläkin palstalla selittävät naisista ja epämääräisistä videoista.
2000-luku oli viimeistä "turvallista" aikaa, sen jälkeen kaikki muuttui. Aivan varmasti netin ja sen lieveilmiöiden leviäminen vaikutti asioihin myös
No ei ole mitenkään normaalia. Se, että jossain netissä jotkut sekopäät selittää kamalia juttuja ei tee siitä normaalia, eikä ne normaalia nuorten (pano)elämää viettävät miehet pyöri missään netissä selittämässä. Ne ei ole no lifejä.
Satunnaista pahaa tietysti tapahtuu ja on tapahtunut ennenkin, myös silloin 2000-luvulla. Olen kuullut, että silloin on ollut jopa joukkoraiskauksssia j
No siis onhan jenkeissä ollu sarjamurhaajaraiskaajia 70- ja 80-luvuilla niin paljon ettei niistä pidä ees lukua
Baarit ovat ahdistavia. Kaikki paikat, joissa on humaltuneita ihmisiä.
Kohta tänne hyökkää se yksi kaheli joka väittää että kasarin "lähiöpoikaporukka" oli vaarallisempi ja väkivaltaisempi kuin nykyajan roadman-joukot ja huumeulkkisjengit lol.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tänne hyökkää se yksi kaheli joka väittää että kasarin "lähiöpoikaporukka" oli vaarallisempi ja väkivaltaisempi kuin nykyajan roadman-joukot ja huumeulkkisjengit lol.
Häh? Eikö se ollutkaan?
Unohdit lisätä loppuun "se on niin koska minä sanon niin. Notta jämpti on näin."
;)