Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vain istuvat autossaan kaupan parkkipaikoilla?

Vierailija
11.04.2025 |

Aika usein näkee isojen kauppojen parkkipaikoilla ja halleissa että joissakin autoissa istuu joku, yleensä mies, yksin ilman aikomusta mennä kauppaan. 

Kirjoittaako ne ajopäiväkirjaa tai palaverimuistiota? Vai onko kaupassa käynti vaimon kanssa niin rasittavaa että jäädään mielummin yksin autoon? 

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaimo ei halua sitä tyhjänpanttina pyörimään kauppaan ja narisemaan, kun kestää liian kauan. 

Miksi se mies sitten pitää ottaa edes mukaan? Ettekö osaa yksin käydä siellä kaupassa?

Vierailija
22/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän joskus aikaa autossani. Kuuntelen musiikkia tai podcasteja ja syön tai juon jotain. Katselen ihmisiä. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika usein nähnyt jonkun teini-ikäisen istumassa muuten tyhjässä autossa kaupan parkkipaikalla. Onko se enemmän hyväksyttävää?

Menkää kysymään, jos teitä kiinnostaa niin paljon se, miksi joku istuu autossa.

Vierailija
24/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, tänään juuri tein tuota. Olin menossa noutamaan henkilön X paikasta Y ja noutoajaksi oli sovittu TASAN klo ZZ. Kävin siinä noutoreissulla kaupassa ensin, ja sitten odottelin autossa siihen asti, kunnes navigaattori näytti että jos nyt lähdet niin olet perillä klo ZZ. 

Vierailija
25/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vaimo ei halua sitä tyhjänpanttina pyörimään kauppaan ja narisemaan, kun kestää liian kauan. 

Miksi se mies sitten pitää ottaa edes mukaan? Ettekö osaa yksin käydä siellä kaupassa?

Joskus miehelläkin voi olla asiaa esim motonetissa tai ikhssa. Joidenkin mielestä on järkevää käydä siellä samalla reissulla kun vaimo käy muissa kaupoissa. Sori siitä.

Vierailija
26/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei mies sitten lähde kahville tai katsomaan kaupasta itselleen jotain? 

Kaupassa käydään 2-3 krt/viikko. Joka kertako sinne pitäisi mennä katselemaan "itselleen jotain" tai ostamaan kahvia? Menisitkö itse?

Jos on kyse ruokakaupasta niin tietenkin miehen pitää mennä mukaan avuksi. Ei kai aikuinen ihminen kehtaa vaatia keräilypalvelua puolisolta? Ei se kauppareissu mikään huviretki ole vaimollekaan.

Usko tai älä, meillä vaimo käy ihan mielellään kaupassa. Ja siivoaa. Nimenomaan yksin. On kuulema ihana rauha kun kerrankin saa olla omillaan eikä joku ole nilkassa roikkumassa tai ulvomassa (3x lapsiperhe)

Vierailija
27/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä junttilassa te oikein asutte? Ei täällä tuollaista näe kovin yleisesti. Monet sitä paitsi tilaavat kotiinkuljetuksella tai noudolla ostokset niin ei tarvitse mennä sinne kauppaan pyörimään kenenkään.

No en taida tämän takia muuttaa kuitenkaan. Mutta hyvä että saat onnistumisen tunteita kun olet valinnut asuinpaikan missä ei istuskella autoissa parkkipaikalla eikä pyöritä kaupassa.

Vierailija
28/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydään 2-3 krt/viikko. Joka kertako sinne pitäisi mennä katselemaan "itselleen jotain" tai ostamaan kahvia? Menisitkö itse?

Jos on kyse ruokakaupasta niin tietenkin miehen pitää mennä mukaan avuksi. Ei kai aikuinen ihminen kehtaa vaatia keräilypalvelua puolisolta? Ei se kauppareissu mikään huviretki ole vaimollekaan.

Usko tai älä, meillä vaimo käy ihan mielellään kaupassa. Ja siivoaa. Nimenomaan yksin. On kuulema ihana rauha kun kerrankin saa oll

Istutko sinä siis parkkipaikalla autossa kun hän käy kaupassa?

Vierailija
29/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käynti ompi akkojen hommaam!

Onko ruokien maksaminenkin akkojen hommaa?

Vierailija
30/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä kuule osaa sanoa, koska itse käyn yksin kaupassa alkuviikosta ja mieheni loppuviikosta. Näin on tehty yli 10 v. Ennen käytiin yhdessä, mutta kyllästyin juurikin siihen, että ei hänestä mitään apua ollut. Ehkä niillä autossa istuvien miesten vaimoilla ei ole ajokorttia? 

Vierailija
31/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi istua autossa, jos siitä tykkää? Jos tykkäisi mennä kahville, niin sitten varmaan menisi. 

Menenpä tästä autotalliin autoon istumaan. On se niin mukavaa. 

Vierailija
32/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi että käy kerran viikkoon kaupassa? Ei siellä nyt joka toinen päivä tarvi ravata.

Vierailija
33/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä ei ole muuta tekemistä.

Vierailija
34/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi että käy kerran viikkoon kaupassa? Ei siellä nyt joka toinen päivä tarvi ravata.

Kun sitä haluaisi syödä enemmän kuin kerran viikossa tuoretta leipää noin esimerkiksi. Sinä saat käydä kerran viikossa kaupassa. Meille sopii toisenlainen rytmi.

Vierailija
35/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa?

Minä seison auton katolla ja tähyilen lippani alta vaimoa kaupasta.

Vierailija
36/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne ihan kaupan oven eteen jäävät tyypit. Ei se ole mikään parkkiruutu.

Vierailija
37/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehellä on ajokortti ja viikon ostokset on kivempi viedä autolla kotiin se 10 km kuin kävellen. Ihan puhtaasti mukavuussyitä kaikki.

Vierailija
38/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä junttilassa te oikein asutte? Ei täällä tuollaista näe kovin yleisesti. Monet sitä paitsi tilaavat kotiinkuljetuksella tai noudolla ostokset niin ei tarvitse mennä sinne kauppaan pyörimään kenenkään.

Minä en anna jonkun pienipalkkaisen osa-aikaopiskelijan valita, millaisia omenoita ja banaaneita minun ostoskoriini tulee. Haluan hyllyistä ne tuotteet, joissa on kaukaisin päivämäärä. Haluan tunnustella leipiä, ovatko ne tarpeeksi pehmeitä ja tuoreita. Haluan vertailla tuotteita ja saada inspiraation, mitä tänä viikonloppuna syötäisiin. Ei tulisi mieleenkään tehdä mitään kotiinkuljetus- tai noutosopimusta.

Vierailija
39/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoni parvekkeelta näkyy parkkipaikalle. Kauppaa ei ole lähimaillakaan. Olen aina ihmetellyt, miksi parkkipaikalla on useana iltana, jopa yöllä, auto tyhjäkäynnillä. Autossa istuu yksi tai kaksi ihmistä. Auto ei ole aina sama. Parkkipaikka on muutoin öisin ihan tyhjillään (on golfkentän parkkis, eikä se ole öisin auki). Tämä on todellinen mysteeri.

Vierailija
40/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa ylikulutusta ja ei järkeä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi