Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vain istuvat autossaan kaupan parkkipaikoilla?

Vierailija
11.04.2025 |

Aika usein näkee isojen kauppojen parkkipaikoilla ja halleissa että joissakin autoissa istuu joku, yleensä mies, yksin ilman aikomusta mennä kauppaan. 

Kirjoittaako ne ajopäiväkirjaa tai palaverimuistiota? Vai onko kaupassa käynti vaimon kanssa niin rasittavaa että jäädään mielummin yksin autoon? 

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavat.

Vierailija
2/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa perhettä/vaimoa kaupasta. Näin meillä. Itsellä ei ajokorttia ja miestä ei kiinnosta pyöriä kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies odottaa aina autossa. Ei viihdy kaupassa.

Vierailija
4/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ajelee papparaiset kaupan pihaan vaan kyttäämään keskustassa. Käyn päivittäin pyörällä niin aina samat papat pällistelee.

Vierailija
5/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaimo ei halua sitä tyhjänpanttina pyörimään kauppaan ja narisemaan, kun kestää liian kauan. 

Vierailija
6/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaavat autoissaan.

Vierailija
7/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaimo ei halua sitä tyhjänpanttina pyörimään kauppaan ja narisemaan, kun kestää liian kauan. 

Miksi ei mies sitten lähde kahville tai katsomaan kaupasta itselleen jotain? 

Vierailija
8/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydään 2-3 krt/viikko. Joka kertako sinne pitäisi mennä katselemaan "itselleen jotain" tai ostamaan kahvia? Menisitkö itse?

Vierailija
9/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempaa ja halvempaa kahvia saa kotona eikä sieltä kaupasta yleensä itselleen mitään tarvitse, jos elintarvikkeita ei ole ostamassa.

Vierailija
10/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Jossain vaiheessa huomasin että joka ikinen kerta kun vilkaisen ympärilleni parkkipaikalla, jossain lähellä olevista autoista istua kököttää joku. Ja aina mies.

Vierailija
11/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan istua, koska juuri perille päästyäni radiosta alkaa lempparini ja on ihan pakko hoilottaa se loppuun asti.

Vierailija
12/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käydään 2-3 krt/viikko. Joka kertako sinne pitäisi mennä katselemaan "itselleen jotain" tai ostamaan kahvia? Menisitkö itse?

Jos on kyse ruokakaupasta niin tietenkin miehen pitää mennä mukaan avuksi. Ei kai aikuinen ihminen kehtaa vaatia keräilypalvelua puolisolta? Ei se kauppareissu mikään huviretki ole vaimollekaan.

Vierailija
13/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ukkomies saa ilman vaimoa kahvilassa käydä. Ja mitä sieltä kaupasta pitäisi käydä katsomassa, ei siellä typerissä kiinarytkyjen ketju liikkeissä mitään mulle ole.

Vierailija
14/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on kai netissä. Katsoo välillä maisemaa ja ihmisiä. Kyyläävät. Yksi mies oli jäänyt kaupan hyllyjen väliin kännykkää katsomaan. :) Ehkä haluavat oleskella muuallakin kuin kotona.

Vierailija
15/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, ei jaksa, kävi nopeammin, tuli vain hakemaan ja odottaa noudattavaa, hoitaa jotain asiaa puhelimella/koneella  jne. Oikeesti olen istunut noista kaikista syistä ja olen nainen.

Vierailija
16/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa mua kun käyn kaupassa. 🤷

Vierailija
17/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi istua autossa, jos siitä tykkää? Jos tykkäisi mennä kahville, niin sitten varmaan menisi. 

Vierailija
18/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä junttilassa te oikein asutte? Ei täällä tuollaista näe kovin yleisesti. Monet sitä paitsi tilaavat kotiinkuljetuksella tai noudolla ostokset niin ei tarvitse mennä sinne kauppaan pyörimään kenenkään.

Vierailija
19/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käynti ompi akkojen hommaam!

Vierailija
20/169 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menen kun pitää. En ole niin törkeä, että ulkoistaisin tylsät asiat puolison hoidettaviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän