Eikö Axl Smith saa koskaan anteeksi?
Mies on rangaistuksensa saanut ja kärsinyt. Miksi häntä edelleen vainotaan?
Seiska ja IS etunenässä:
Seiska: Julkisuudesta poistuneelta Axl Smithiltä harvinainen lausunto
https://www.is.fi/viihde/art-2000011158602.html
Kommentit (624)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi antaa anteeksi? Ei hän minulle ole mitään tehnyt. Nyt itkee vain suomalainen etuoikeutettu mies rikollisia tekojaan.
Mistä kohti se on suomalainen?
Suomen kansalainen on suomalainen.
Suomalaisen jokainen isovanhempi on Suomen Kansalainen !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi antaa anteeksi? Ei hän minulle ole mitään tehnyt. Nyt itkee vain suomalainen etuoikeutettu mies rikollisia tekojaan.
Suomalaisen jokainen isovanhempi on syntyperäinen Suomen Kansalainen
No sehän on näitten pantujen naisten ja Axelin välinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten koko ikänsä Monacossa asunut NicoRosberg ei ole Monacon kansalainen ??
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse antaa anteeksi niin kauan kuin ne videot voi löytää netistä.. eli ikuisesti. Kerran nettiin levitettyä ei koskaan saa sieltä pois. Taatusti kuvia ja videoita on nyt ympäri maailmaa ihmisten koneilla, joten ne naiset ovat ikuisesti häpäistyjä. Miksi siis pitäisi antaa anteeksi ihmiselle, joka ei edes ole pahoillaan teostaan??
Näin noita videoita yhdessä vaiheessa ja ne oli kyllä harvinaisen luokattomia ja huonolaatuisia.
Ei ikinä. Jos ei kunnioita naisia, oli he millaisia tahansa, on alinta sakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallissa syntynyt rotta on hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän rikkoi muiden yksityisyyttä ja rehellisesti sanottuna ihmisarvoa. On täysin oikein ettei hänellä ole enää julkisuuteen asiaa, eikä julkinen työ ole mikään selviö muutenkaan. Sen kuuluisi olla etuoikeus, jonka voi menettää kun tarpeeksi törttöilee. Ja hänen toimintansa meni jo sairaan puolelle.
En arjessani mieti koko ihmistä, mutta jos hän nyt alkaisi näkyä entiseen malliin niin kyllä alkaisi etoa.
Rikkoi ihmisarvoa??? Älä lässytä paskaa.
Olisiko sinusta kivaa että joku salakuvaisi sinua tunnistettavalla tavalla niin että katkarapusi näkyy, laittaisi katkaravustasi kuvat jakeluun ja sitten porukalla netissä naureskeltaisiin sinun ja katkarapusi säälittävyydelle?
Ihmisellä on oikeus pitää seksuaalisuutensa yksityisasianaan niin halutessaan. Toisen kanssa seksin harrastaminen ei poista tätä oikeutta eikä anna lupaa kuvaamiseen saati sitten kuvien ja videoiden levittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Seiska ja Iltis vois kyllä jättää hänet rauhaan. Nuo lehdet vois jättää kaikki muutkin rauhaa. En ymmärrä Seiskan tilaajia, ihan hirvee lehti.
Yksi harvoista totuusmedioista maassamme.
Hyvät kyydit kumminkin saivat. Kai sekin jotain korvaa edes vähäsen?
aika moni vosu jätti ilmoittamatta tai tunnistamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallissa syntynyt rotta on hevonen.
Niin varmaan sinun ja muiden kaltaistesi rasistien mielestä. Minä tuossa kerroin sen mitä Suomen laki asiasta määrää. Lain mukaanhan näitä asioita sitten päätetään. Ja lain mukaan Suomen kansalaista ei voi Suomesta karkoittaa ihan riippumatta siitä, onko kyseessä syntyperäinen suomalainen vai kansalaisuuden myöhemmin saanut.
Maksappa akselipoika ne korvaukses äläkä pakoile vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten koko ikänsä Monacossa asunut NicoRosberg ei ole Monacon kansalainen ??
Kysy asiaa Nicolta. Monacon lait vaikuttavat asiaan. Suomessa mennään Suomen lakien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksappa akselipoika ne korvaukses äläkä pakoile vastuuta.
Mutta kannattaahan hänen yrittää tehdä pr-työtä vauvapalstalla. Tämä kun on kansakunnan ykkösmedia mitä tulee mielipiteidiin vaikuttamisen suhteen.
Sen isä on iranilainen. Parempi kun ei olis syntynyt ollenkaan. Tai pysynyt Iranissa.
Kymmeniä naisia panemassa aksua vuoron perään, kenties sata.
Mistä se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Kymmeniä naisia panemassa aksua vuoron perään, kenties sata.
Mistä se kertoo?
naisten epätoivosta
Suomen kansalaisia ei voi karkoittaa Suomesta vaikka syyllistyvät rikokseen. Muuten olisi aika monella palstasääliöllä itselläänkin koko ajan pelko persiissä ja kieliopinnot käynnissä.