Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Axl Smith saa koskaan anteeksi?

Vierailija
11.04.2025 |

Mies on rangaistuksensa saanut ja kärsinyt. Miksi häntä edelleen vainotaan?

Seiska ja IS etunenässä:

Seiska: Julkisuudesta poistuneelta Axl Smithiltä harvinainen lausunto

https://www.is.fi/viihde/art-2000011158602.html

Kommentit (624)

Vierailija
421/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axl Smith puhui seksin kuvaamisesta ronskisti ja naureskellen - uhreille teot aiheuttivat vakavia oireita: stressiä, painajaisia, työkyvyttömyyttä, masennusta

Axl Smithin uhreiksi joutuneista naisista monet joutuivat työstään sairauslomalle. Osa joutui turvautumaan psykiatriseen apuun ja lääkkeisiin.

Säälittäviä reppanoita 😅 

Silti aina tasapainoisempia ja vahvempia kuin sinä. Harmittaako? 🤭

Vierailija
422/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iranin lahja suomelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin tapahtuma näyttää naisten äärimmäisen tyhmyyden.

Jos mies ei kunnioita muita ihmisiä ympärilleen, se ei heitä tyhmiksi. Hänhän jäi itse kiinni.

Vierailija
424/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axl Smith puhui seksin kuvaamisesta ronskisti ja naureskellen - uhreille teot aiheuttivat vakavia oireita: stressiä, painajaisia, työkyvyttömyyttä, masennusta

Axl Smithin uhreiksi joutuneista naisista monet joutuivat työstään sairauslomalle. Osa joutui turvautumaan psykiatriseen apuun ja lääkkeisiin.

Säälittäviä reppanoita 😅 

Eivät ole koska minulla ei ole yllä kuvattuja ongelmia. Miksi te naiset käytte aina henkilöön jos kirjoitetaan esim. joukosta yleisesti?

Vierailija
425/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa anteeksi? 

Mulle on ihan sama ketä on kuvaillut ja miksi. En ole asianosainen. 

Oikea kysymys kuuluu kuka häntä enää haluaisi nähdä missään. 

Minä en ainakaan. 

Vierailija
426/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä reppanoita 😅 

Eivät ole koska minulla ei ole yllä kuvattuja ongelmia. Miksi te naiset käytte aina henkilöön jos kirjoitetaan esim. joukosta yleisesti?

Sua vain vtuttaa, että naiset antaa Akselille, mutta sulle ei kukaan.

Vierailija
427/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin tapahtuma näyttää naisten äärimmäisen tyhmyyden.

Entä jos hänen seksikumppaninsa olisivat olleet miehiä? Olisiko tämä tapaus osoittanut taas kerran miesten äärimmäisen tyhmyyden? Vai yritätkö väittää, että suurin osa rikoksia kohdistuu juuri naisiin, koska he ovat tyhmiä? Rikosten uhrit ovat tyhmiä, rikoksen tekijämiehet ovat neroja? Näinkö?

Vierailija
428/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axeli on alfa!

Vierailija
429/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä reppanoita 😅 

Kukaan ei halua salakuvata sinua? Harmittaako? 🤭

Vierailija
430/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axeli on alfa!

Ehkä jonkun incelin mielestä. Yleinen mielipide kuitenkin on, että se on selkärangaton lusmu.

Vierailija
431/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä reppanoita 😅 

Sua vain vtuttaa, että naiset antaa Akselille, mutta sulle ei kukaan.

Unohditko mammojen lemppari haukkumasanan "incel"? 😅 Miksi et vastaa kysymykseen?

Vierailija
432/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä jaksa tämän kauemmin tänään. "Goooood moooorning" vaan sinullekin jankkaaja vauvapalstalla. 

Vierailija
433/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaverin oikea nimi on Cas Malek-Smith. Äiti suomalainen, isä iranilainen ja eron luonnollisesti koittaessa muutaman vuoden kuluttua, kuvioihin astui yhdysvaltalainen isäpuoli.

Liekö tuo Smith-nimi sitä perua siltä hepulta Valloista?

Vierailija
434/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaajat haluavat sisimmissään tulla itse salakuvatuksi ja stalkkeroiduksi, alistetuksi. Kauhea kohtalo kun ketään ei kiinnosta.

Vierailija
435/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä reppanoita 😅 

En tiedä haluaako tai onko kuvattu vai ei. Ei harmita kummassakaan tapauksessa. Keksit varmasti paremmakin sivalluksen, tuo ei edes hymyilyttänyt. 

Vierailija
436/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia palstainceleitä ottaa aivoon, kun iraninpoika naida naksauttelee kaunottaria ja itse saavat tyytyä omaan känsäkouraana 😂

Vierailija
437/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä reppanoita 😅 

En tiedä haluaako tai onko kuvattu vai ei. Ei harmita kummassakaan tapauksessa. Keksit varmasti paremmakin sivalluksen, tuo ei edes hymyilyttänyt. 

En yrittänyt saada sinua hymyilemään. Mutta viestisi paljasti, että taisi vähän naurattaa. 

Vierailija
438/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia palstainceleitä ottaa aivoon, kun iraninpoika naida naksauttelee kaunottaria ja itse saavat tyytyä omaan känsäkouraana 😂

Ne vie kaikki meidän naiset 😭😭😭

Vierailija
439/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä haluaako tai onko kuvattu vai ei. Ei harmita kummassakaan tapauksessa. Keksit varmasti paremmakin sivalluksen, tuo ei edes hymyilyttänyt."

Tietämättä kuka olet, olen 95% varma, ettei naiset halua tai ole kuvanneet sinua. Katsos, naisia ei voisi vähempää kiinnostaa. Tuollainen on säälittävien ja hihittävien miesreppanoiden puuhastelua.

Vierailija
440/624 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salakuvaajat haluavat sisimmissään tulla itse salakuvatuksi ja stalkkeroiduksi, alistetuksi. Kauhea kohtalo kun ketään ei kiinnosta.

Elämä on.