Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et löydä voita jääkaapista tai sukkia vaatekaapista, vaikka ne aina lopulta ovat siellä?
Ja toinen: Miksi kuvittelet naisten pitävän kotitöistä?
Heh. Sukkani eivät itse asissa ole edes vaatekaapissa.
Minun on vaikea ymmärtää miksi kukaan pitäisi kotitöistä. Olen kuitenkin huomannut minulla ja monilla miehillä olevan korkeampi toleranssi epäsiisteyteen. Kissankarvat jonkun huoneen nurkassa ei herätä minkäänlaisia tunteita tai tarvetta tehdä asialle jotain. Lattioillani ei kuitenkaan ole koskaan mitään tavaraa ja kämppäni on hyvin minimalistinen kalustukseltaan. Tasoilla on monesti käyttötavaroita näennäisen epäorganisoidusti, mutta itse tiedän aina tarkalleen missä mikäkin esine on.
Epäluotettavien nettitestien mukaan minulla on jonkin asteinen valokuvamuisti, johon liittyy tuo että tiedän aina missä kaikki esineet ovat. Poikkeus on se kun
Elät kaaoksessa. Kärsitkä adhd oireista?
Ujous estää. Nainen voi luulla että mies haluaa vain pilkka jos mies pyytää esim kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et osaa pestä itseäsi kunnolla? (paha lemu)
Yksin kotona ollessani minulle on yhdentekevää miltä haisen. Omat hajut harvoin tuntuvat itsestäni kuvottavilta ja jos tuntuu, niin silloin korjaan asian.. Suihkusaippuaa käytän lähinnä kun iholla on jotain oikeaa likaa. Hiusteni rasvoittumiseen menee n. 5 vuorokautta. Hiki lähtee hyvin pelkällä vedellä. Ihmisten ilmoille lähtiessäni käytän kevyttä hajuvettä. En käytä hajustettuja pesu- tai huuhteluaineita. Kaikkia ei välttämättä ominaistuoksuni miellytä, mutta minua se ei ole haitannut. Hajummekin on osa viestintää jota jaamme muulle maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi olet kiinnostunut minusta, miksi et lähesty ja pyydä edes kävelylle tai kahville?
Ujous estää . Nainen saattaa ajatella että mies haluaa vain pilkka jos mies pyytää vaikka kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi olet kiinnostunut minusta, miksi et lähesty ja pyydä edes kävelylle tai kahville?
Riippuu tilanteesta. Etsinkö itse romanttista suhdetta vai haluanko olla yksin ihastumisesta huolimatta? Oletko varattu? Tiedänkö oletko varattu? Onko minulla syytä uskoa, että sinä olisit minusta kiinnostunut? Näenkö elämäntilanteemme sellaisena että kuvion voisi realistisesti odottaa toimivan? Muun muassa näitä ja monia muita kysymyksiä voi aiheeseen liittyä.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko siitä kun eturauhastasi tunnustellaan?
Nautin
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä tisseissä kiinnostaa?
En osaa vastata. Kiinnostaa ne minuakin mutta en tiedä miksi. Raatorehellisesti asiaa tarkistellessa ne ovat vain rasvamöykkyjä, mutta jotain taikaa niissä on aivan kuten takapuolessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et löydä voita jääkaapista tai sukkia vaatekaapista, vaikka ne aina lopulta ovat siellä?
Ja toinen: Miksi kuvittelet naisten pitävän kotitöistä?
Heh. Sukkani eivät itse asissa ole edes vaatekaapissa.
Minun on vaikea ymmärtää miksi kukaan pitäisi kotitöistä. Olen kuitenkin huomannut minulla ja monilla miehillä olevan korkeampi toleranssi epäsiisteyteen. Kissankarvat jonkun huoneen nurkassa ei herätä minkäänlaisia tunteita tai tarvetta tehdä asialle jotain. Lattioillani ei kuitenkaan ole koskaan mitään tavaraa ja kämppäni on hyvin minimalistinen kalustukseltaan. Tasoilla on monesti käyttötavaroita näennäisen epäorganisoidusti, mutta itse tiedän aina tarkalleen missä mikäkin esine on.
Epäluotettavien nettitestien mukaan minulla on jonkin asteinen valokuvamuisti, johon liittyy tuo että tiedän
Minulle se nimenomaan ei tunnu kaaokselta. Mielessäni kaikki on siellä missä pitääkin. En usko ainakaan kärsiväni adhd-oireista. Olen kaikkea muuta kuin impulsiivinen käytökseltäni. Pystyn keskittymään asioihin raudanlujasti ja pidän sitä yhtenä suurimpina vahvuuksistani, vaikka siitä voi joskus haittaakin olla.
Vierailija kirjoitti:
kun ne haisee kuin minun jalkahiki kahdenviikon metsäretken jäljiltä.
M69
Vierailija kirjoitti:
Miten voit elää itsesi kanssa kun petät vaimoasi jatkuvasti maksullisten kanssa?
En ole koskaan ollut maksullisen naisen kanssa tai maksanut nettierotiikasta. Ulkomailla matkustaessa on muutamaan kertaan tullut kadulle kylkeen kiinni joku ehdottomaan, mutta olen sanonut olevani varattu.
Minun on vaikea ajatella, että maksullisista naisista haettaisiin ensisijaisesti seksuaalista tyydystystä, koska se on niin helppo hoitaa omalla kädelläkin. Näkisin sen olevan enemmänkin läheisyyden ja kosketuksen hakemista. Seksuaalinen tyydytys tulee siinä ohessa.
Testaako miehet naisen kiinnostusta joskus sillä että ei itse ota mitään yhteyttä/laita viestiä ekana? Vai onko liian riskaabelia jos on itse kiinnostunut?
Otatko kohteliaisuutena, jos nainen kehuu sinua söpöksi?
Miltä naisen sisin tuntuu sekstaillessa?
Vierailija kirjoitti:
Testaako miehet naisen kiinnostusta joskus sillä että ei itse ota mitään yhteyttä/laita viestiä ekana? Vai onko liian riskaabelia jos on itse kiinnostunut?
En ole koskaan ainakaan tietoisesti tehnyt sosiaalisia testejä. Saatan kuitenkin olla täysin uppoutuneena johonkin omaan tekemiseeni ja siinä unohtuu puhelimet ja muut kuviot.
Jos tarkoitat ensikontaktia, niin näkisin siinä olevan todennäköisempää se, että mies ei usko naisen olevan hänestä kiinnostunut eikä halua "nolata" itseään. Joudun tässä nojaamaan kuitenkin melko vahvasti omaan kokemukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Otatko kohteliaisuutena, jos nainen kehuu sinua söpöksi?
Kyllä ellen sitten havaitse äänessä tai tilanteessa jotain muuta ivalliseen viittaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten keskustelutaidot ovat niin heikot?
Voisitko tarkentaa kysymystä?
Jotkut miehet haluavat aina olla oikeassa, vaikka heillä ei ole mitään tietoa asioista tai edes halua hankkia sitä tietoa.
Jotkut miehet ovat sitä mieltä, ettei asioista kannata keskustella. Vaikka tämä voisi parhaimmassa tapauksessa avata sitä toiselle osapuolelle mistä on kyse. Niin ei.
Minusta keskustelutaidot ja toisen ehkä eriävän mielipiteen hyväksyntä ovat aidosti tärkeitä asioita elämässä. Enkä ole naisena jankkaaja, koska en kestä sellaisia itse. Yleensä suppisuinen mies on itse saanut jankkaaja naisen aikaan.
Olen nyt miettinyt tovin vastaustani tähän kysymykseen. Olen aivan samaa mieltä kanssasi, että keskustelutaidot ja
Kiitos hyvästä ja kunnioittavasta vastauksesta. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä naisen sisin tuntuu sekstaillessa?
Syntisen hyvältä. Ei ole mitään mikä tuntuisi samanlaiselta kuin kiihottunut vulva. Sanat eivät tee sillä oikeutta, mutta listaan joitain: lämmin, liukas, kevyesti puristava, magneettinen. Peitto, jonka talviaamuna haluaa takaisin ylleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet parisuhteessa kehuu, kun olen juuri herännyt, nuhjuinen ja ilman meikkiä, mutta ei silloin kun olen panostanut ja hyvännäköinen?
Meikkaus on oman kauneuden peittelyä.
Häiritseekö se pahasti, kun ei tajua juuri mitään?