Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?

Vierailija
10.04.2025 |

.

Kommentit (341)

Vierailija
161/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä. Tiedän miehestä jo

riittävästi, ellen peräti kaiken.

Samoin naisesta.

Syvyyspsykologia on aina kiehtonut.

Vierailija
162/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki sikseen. En Aapeelta kysy,

mutta tietenkin mieheltä, jota rakastan. 🙂

Miksi? Koska haluan olla katalyysivoima,

joka avittaa Hänet puhkeamaan kukintaan;

Parhaimmaksi Versioksi Itsestään.

Valjastamaan resurssinsa ja lahjansa

mahdollisimman tehokkaasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno kuulla! Kiteytit syvän ihmissuhteen suurimman voiman. Miehesi on onnekas kun saa olla kanssasi. Toivottavasti hän osaa tukea sinua yhtä merkityksellisesti.

Vierailija
164/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno kuulla! Kiteytit syvän ihmissuhteen suurimman voiman. Miehesi on onnekas kun saa olla kanssasi. Toivottavasti hän osaa tukea sinua yhtä merkityksellisesti.

.

Kiitos ja niiaus, Tuntematon.

Sydäntä lämmittäviä sanoja.

[Yksi kauneimmista saamistani

kommenteista anoalustoilla].👋

Ihanaa pääsiäistä Sinulle. 🐤🐣

.

Vierailija
165/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jotenkin huono olo tästä ketjusta. 

Miksi? Ihan asiallinen ketju ja hyviä vastauksia kerrankin.

Vierailija
166/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö lihavat miehet rintaliivejä?

En ole koskaan nähnyt tai kuullut niin tapahtuvan. Ns. ristiinpukeutujia on kaikkia kokoja. Siinä on motiivina jokin seksuaalinen fetissi eikä kehon muodot.

Vierailija
167/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet parisuhteessa kehuu, kun olen juuri herännyt, nuhjuinen ja ilman meikkiä, mutta ei silloin kun olen panostanut ja hyvännäköinen?

Mikä voisikaan olla parempaa kuin herättyään nähdä ensimmäisenä rakas oma puoliso.

Emme myöskään ymmärrä meikkaamisesta juuri mitään. Ne välineet, prosessit ja jopa tavoitteet ovat tyypillisesti alkemiaan verrattavissa olevaa salatiedettä. Haluamme muistuttaa että ihastuimme sinuun sellaisena kuin olet ja tilanne ei ole miksikään muuttunut. Mies voi myös pitää jostain sellaisesta piirteestä, josta et itse välitä ja meikkaamalla haluat muuttaa tai peittää. Kysy mieheltäsi tästä. Saatat yllättyä vastauksesta.

Vierailija
168/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö lihavat miehet rintaliivejä?

En ole koskaan nähnyt tai kuullut niin tapahtuvan. Ns. ristiinpukeutujia on kaikkia kokoja. Siinä on motiivina jokin seksuaalinen fetissi eikä kehon muodot.

Itseasiassa on useita valmistajia, 

joiden spesialiteettina miesrintaliivit.

Älkää naurako! Gynekomastiaa potevia

miehiä on runsain joukoin. Ko. tilassa

miehen rintakudos alkaa kasvaa

'naismaisesti'. Tilaan on useita syitä,

kuten anabolisten steroidien käyttö

voimailu-urheilussa. Tällöin eksogeeninen,

injektoitu testosteroni aromatisoituu

kemiallisen prosessin kautta estrogeeniksi,

mikä aiheuttaa gynekomastian käyttäjälleen.

👋 

Vierailija
169/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten keskustelutaidot ovat niin heikot?

Voisitko tarkentaa kysymystä?

Jotkut miehet haluavat aina olla oikeassa, vaikka heillä ei ole mitään tietoa asioista tai edes halua hankkia sitä tietoa.

Jotkut miehet ovat sitä mieltä, ettei asioista kannata keskustella. Vaikka tämä voisi parhaimmassa tapauksessa avata sitä toiselle osapuolelle mistä on kyse. Niin ei.

Minusta keskustelutaidot ja toisen ehkä eriävän mielipiteen hyväksyntä ovat aidosti tärkeitä asioita elämässä. Enkä ole naisena jankkaaja, koska en kestä sellaisia itse. Yleensä suppisuinen mies on itse saanut jankkaaja naisen aikaan.

Olen nyt miettinyt tovin vastaustani tähän kysymykseen. Olen aivan samaa mieltä kanssasi, että keskustelutaidot ja eriävien mielipiteiden hyväksyminen on tärkeää kaikissa menestyvissä ihmissuhteissa.

Minäkään en ole ollut aina hyvä kommunikoimaan tunteistani varsinkaan suullisesti. Ei se varsinaisesti helppoa ole vieläkään. Haluan aina miettiä tarkasti vastaukseni ja joskus se vaatii aikaa, että edes tiedän mitä mieltä olen jostain. Tällaisessa tilanteessa en haluaisi minua painostettavan puhumaan asiasta heti. Se johtaa turhautumiseen kun ei tiedä mitä sanoa ja silti pitäisi sanoa jotain.

Pojat/miehet kasvavat monesti ilmapiirissä, jossa heikkous ja haavoittuvuus eivät ole hyveitä. Tähän kiteytyy kaikille miehille tutut sanonnat: "Iso poika ei itke", "Kipu vahvistaa", "Mies ei valita turhista" jne. Käytösmallit periytyvät kotoa ja monet oppivat vasta aikuisiällä muita toimintatapoja - usein merkityksellisten naisten ohjaamana.

Kuten aiemmin ketjuun kirjoitin, niin kompetenssi ja assertiivisuus määrittelevät pitkälti miesten välisen sosiaalisen hierarkian. Kaikilla nämä asiat eivät ole tasapainossa ja assertiivisuus puskee myös osa-alueisiin joihin kompetenssi ei riitä. Pitkälti sieltä uskoisin löytyvän vastauksen ensimmäiseen kysymykseesi.

Vierailija
170/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et löydä voita jääkaapista tai sukkia vaatekaapista, vaikka ne aina lopulta ovat siellä?

Ja toinen: Miksi kuvittelet naisten pitävän kotitöistä?

Vierailija
171/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko täysin meikkaamaton ja naturell nainen olla seksikäs? 

What's in a man's mind? (Viittaus Freudiin)

Vierailija
172/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sanovat pitävänsä perinteisen naisellisista naisista (ulkonäkö,.luonne, mielenkiinnon kohteet). Ok, sellaisena olen törmännyt useisiin miehiin, jotka sitten joko vähättelevät sitä perinteistä naisellisuutta tai naureskelevat sille. Avaatko vähän tätä logiikkaa, onko tämä jokin nolauskulttuurin jäänne, kotoa opittu malli, mikä?

Vierailija
173/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrotte limaisia seksivitsejä? Miksi seksi täytyy jotenkin tunkea keskusteluun, vaikka koko aihe ja keskustelu ei liity mitenkään siihen?

On aivan totta, että miehet yleisesti heittävät paljon seksuaallissävytteistä huumoria. Itse en tosin ollut sellaisen kanssa tekemisissä, joka sitä joka paikkaan työntäisi. Internetissä sitä tapahtuu enemmän. Yleisesti ottaen varsinkin miesten keskuudessa tämän aihepiirin huumori on siinä mielessä turvallista, että lähes kaikilla on siihen jokin kosketuspinta vähintään ajatuksen tasolla. Täsmennetymmällä vitseilyllä isommassa porukassa on todennäköisempää loukata jonkun yksilön maailmankatsomusta ja silloin on aina jonkinlainen riski saada nenilleen.

Henkilökohtaisesti voin nauraa vitseille ihan mistä vain aiheesta. Myös itsestäni. Ns. self-roastaus on suorastaan taiteenlaji. Suustani tulevassa huumorissa olen kuitenkin varovainen ja haluan tuntea yleisöni ja tietää mistä milloinkin on soveliasta heittää herjaa. Kaikki eivät kuitenkaan niin toimi ja jotkut suorastaan nauttivat provosoinnista.

Vierailija
174/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et löydä voita jääkaapista tai sukkia vaatekaapista, vaikka ne aina lopulta ovat siellä?

Ja toinen: Miksi kuvittelet naisten pitävän kotitöistä?

Heh. Sukkani eivät itse asissa ole edes vaatekaapissa.

Minun on vaikea ymmärtää miksi kukaan pitäisi kotitöistä. Olen kuitenkin huomannut minulla ja monilla miehillä olevan korkeampi toleranssi epäsiisteyteen. Kissankarvat jonkun huoneen nurkassa ei herätä minkäänlaisia tunteita tai tarvetta tehdä asialle jotain. Lattioillani ei kuitenkaan ole koskaan mitään tavaraa ja kämppäni on hyvin minimalistinen kalustukseltaan. Tasoilla on monesti käyttötavaroita näennäisen epäorganisoidusti, mutta itse tiedän aina tarkalleen missä mikäkin esine on.

Epäluotettavien nettitestien mukaan minulla on jonkin asteinen valokuvamuisti, johon liittyy tuo että tiedän aina missä kaikki esineet ovat. Poikkeus on se kun elää toisen ihmisen kanssa ja tavarat vaihtavat paikkaa ilman omaa toimintaa. Silloin menee helposti pasmat sekaisin enkä löydä enää mitään. Olen aina pyytänyt kumppaneiltani, että ei siivoa tai koske työ- ja harrastuspisteisiini.

Vierailija
175/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osaa pestä itseäsi kunnolla? (paha lemu) 

Vierailija
176/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä pyyhit armeijan metsäleireillä?

wc paperilla.

sammaleella tyttäret ainanki, joskus punkkeja jäänyt pillun huuliin. Poijaat ovat kilpasilla poistamaan niitä.....

-tytöt kyykky kusella mättähällä

Vierailija
177/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sanovat pitävänsä perinteisen naisellisista naisista (ulkonäkö,.luonne, mielenkiinnon kohteet). Ok, sellaisena olen törmännyt useisiin miehiin, jotka sitten joko vähättelevät sitä perinteistä naisellisuutta tai naureskelevat sille. Avaatko vähän tätä logiikkaa, onko tämä jokin nolauskulttuurin jäänne, kotoa opittu malli, mikä?

Vähättely ja yksilön elämäntyylille naureskelu päin naamaa ei ole hyvää käytöstä. Huonolla käytöksellä voi olla monia hyvinkin erilaisia taustatekijöitä. Vaikea antaa mitään kovin kattavaa vastausta. Jos sama mies sanoo pitävänsä perinteisistä naisista ja kuitenkin vähättelee sitä elämäntapaa, niin eihän siinä ole mitään loogista. Sellainen mies tuskin oikeasti tietää itsekään mitä haluaa tai arvostaa. Heidän tulisi ensin löytää oma minäkuvansa.

Maailmankuvassani perinteisen miehen arvoihin kuuluu korostettu kohteliaisuus ja herrasmiesmäiset käytöstavat. Sellaiseen jos törmäät, niin uskon mahdollisuuksiesi olevan paremmat löytää ihminen, joka arvostaa myös sinua sellaisena kuin olet.

Vierailija
178/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naapurintyttö, laatu tyttö kelpaa? Miksi pitää aina valita se hutsu joka jakanut itseään puolelle kylälle?  

Enkä puhu mistään lahkolaisesta, vaan normaalisti eläväisestä kauniista, sievästä, viehättävästä ja fiksusta naisenalusta. Jolla nyt sattuu olemaan silmälasit ja on ujo.

Itse miehenä pidän nimenomaan kuvailemasi kaltaisista naapurintytöistä.

Vierailija
179/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jahtaat varattua naista, tai häntä jolla on jo seuraa ennestään?

Vierailija
180/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi olet kiinnostunut minusta, miksi et lähesty ja pyydä edes kävelylle tai kahville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä