Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?

Vierailija
10.04.2025 |

.

Kommentit (341)

Vierailija
141/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisissa vetää puoleensa, mikä työntää pois?

Minuun vetoaa naisellinen itsevarmuus ja terve itsetunto. Se että on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä elämältään haluaa. Yleisesti positiivinen elämään, mutta osaa näyttää myös heikkoutensa ja vaikeat hetket. Rentous ja kyky heittäytyä elämän virtaan. Tunneälykkyys, kommunikaatiotaidot ja empaattinen luonne.

Vastapuolella on itsekkyys, neuroottisuus, kapeakatseisuus ja räjähdysherkkyys.

No sitten on peli menetetty. En ole itsevarma tai rento useinkaan. Empaattinen kyllä olen. Pitää sitten etsiä varmaan joku epävarma mies. 

Vierailija
142/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko totta, että armeijan tuvissa monet miehet/pojat harrastavat keskenään seksiä?

En itse tällaista koskaan havainnut. Silti varmasti jossain tapahtuu. Sellaisessa armeijan paikassa, jossa on paljon sekä miehiä että naisia näin paljonkin pariutumista.

Kyllä siellä tuvissa usein pari homoa/bi on ja seksiä harrastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että miehet ovat lähtökohtaisesti niin hemmetin itsekeskeisiä?

Itsekeskeisyys saattaa osalla loiventua /tasoittua  lasten tulon myötä eteenkin niillä miehillä jotka nimenomaan itse haluavat lapsia.  Tällöin on pakko ottaa vastuuta muistakin kun itsestä. 

Tytöt/naiset ajattelevat huomattavasti enemmän ja useimmin asioita muidenkin, kuin vain omasta näkökulmasta. Se on jotenkin itsestään selvää, eikä sitä tarvitse erikseen opettaa tytöille. 

Vierailija
144/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeellä mies voi mennä naimisiin jonkun muun kanssa, vaikka kaipaa yhä toista. Sanoo tälle toiselle että rakastaa yhä ja kaipaa ja olisi halunnut tämän toisen kanssa päätyä alttarille, perustaa perheen ja saada lapset. Ei kuitenkaan tee asialle tämän suhteen mitään, vaan päätyy sinne alttarille kuitenkin jonkun muun kanssa? Miten mies voi elää noin, että leikkii onnellista jonkun kanssa mutta sydän kuuluu yhä jollekin muulle?

Vierailija
145/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ahdistelette naisia?

Miksi sinä äänestät tänne lisää ahdistelijoita?

Vierailija
146/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä, koska ne menee mulkku edellä, tekee, suunnittelee ja valitsee mulkku edellä, niin alikehittyneet aivot? Moni täälläkin perustelee itseään evoluutiolla. Vaikka ihmisen aivoihin on ihan rakenteellisestikin tullut muutoksia, jotka mahdollistaa korkeammat kognitiot. 

Ei,.emme ajattele mulkulla. Aivot saavat tietyissä tilanteissa mulkun aktiiviseksi. Mitä aivoihin tulee, niin ne ovat aivan normaalit yleensä miehilläkin. (,poislukien persujen "aivot")

Seksihän on ihana asia, ja käytän kookasta mulkkuani usein ja mielellään tuottamaan naiselleni ja itselleni nautintoa. Mutta joo, aivomme eivät ole alikehittyneet. Psyk.sh.

Vierailija
147/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko siitä kun eturauhastasi tunnustellaan?

Vierailija
148/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisissa vetää puoleensa, mikä työntää pois?

Minuun vetoaa naisellinen itsevarmuus ja terve itsetunto. Se että on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä elämältään haluaa. Yleisesti positiivinen elämään, mutta osaa näyttää myös heikkoutensa ja vaikeat hetket. Rentous ja kyky heittäytyä elämän virtaan. Tunneälykkyys, kommunikaatiotaidot ja empaattinen luonne.

Vastapuolella on itsekkyys, neuroottisuus, kapeakatseisuus ja räjähdysherkkyys.

No sitten on peli menetetty. En ole itsevarma tai rento useinkaan. Empaattinen kyllä olen. Pitää sitten etsiä varmaan joku epävarma mies. 

Nuo olivat vain minun henkilökohtaisia mieltymyksiä, eikä niitäkään ole välttämättätöntä kaikkia täyttää. Mitään yleistä totuutta tällaiseen kysymykseen ei voi antaa. Miehiä on paljon ja meitä sytyttää hyvin erilaiset piirteet.

Vierailija
149/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että miehet ovat lähtökohtaisesti niin hemmetin itsekeskeisiä?

Itsekeskeisyys saattaa osalla loiventua /tasoittua  lasten tulon myötä eteenkin niillä miehillä jotka nimenomaan itse haluavat lapsia.  Tällöin on pakko ottaa vastuuta muistakin kun itsestä. 

Tytöt/naiset ajattelevat huomattavasti enemmän ja useimmin asioita muidenkin, kuin vain omasta näkökulmasta. Se on jotenkin itsestään selvää, eikä sitä tarvitse erikseen opettaa tytöille. 

Onko noin? En ole itse tuollaista havaintoa tehnyt. Olen lapsesta asti harrastanut joukkueurheilua, eikä sellaisessa itsekkyydellä pärjää. Miehet itseasiassa harrastavat enemmän joukkuelajeja kuin naiset. Ystäväpiirissäni ei muita olekaan kuin vastuuntuntoisia ja luotettavia tyyppejä.

Ehkä olet vain ollut tekemisissä niiden itsekkäämpien yksilöiden kanssa. Niitä on kyllä molemmissa sukupuolissa. Usein he ovat niitä näkyvimpiä ja äänekkäimpiä yksilöitä, joka voi osaltaan muodostaan tuollaisen vinoutuneen käsityksen.

Vierailija
150/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeellä mies voi mennä naimisiin jonkun muun kanssa, vaikka kaipaa yhä toista. Sanoo tälle toiselle että rakastaa yhä ja kaipaa ja olisi halunnut tämän toisen kanssa päätyä alttarille, perustaa perheen ja saada lapset. Ei kuitenkaan tee asialle tämän suhteen mitään, vaan päätyy sinne alttarille kuitenkin jonkun muun kanssa? Miten mies voi elää noin, että leikkii onnellista jonkun kanssa mutta sydän kuuluu yhä jollekin muulle?

Varmasti samoista syistä kuin nainenkin. Tuo ei ole sukupuoli- vaan yksilökysymys.

Vierailija
151/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitko siitä kun eturauhastasi tunnustellaan?

En nauti ollenkaan enkä tykkää jos niitä roplataan. Tiedän kuitenkin monien miesten siitä pitävän. Ehkä meillä on vain erilainen hermotus eturauhasissa.

Vierailija
152/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET: Onko mahdollista/mahdotonta löytää 30+ ikäistä KAVERIseuraa miehestä esim. netistä? Hyvää hengailu/keskustelu/vapaa-ajanviettoseuraa ilman suhdesekoiluja? Tarvetta sellaiselle täälläpäin. Asiallisia vstauksia kiitos. :) N33

Vierailija
153/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että naismaku nuorenee miehen iän myötä. Pitääkö se paikkansa?

Voin vastata vain omasta puolestani, mutta suunnilleen niin se menee, että iän myötä skaala kasvaa. Sanotaanko vaikka niin, että kun itselle tulee ikää kymmenen vuotta, niin naismaku laajenee yläpäästä sen 10 vuotta, mutta kapenee alapäästä vain muutamia vuosia. Ei siis absoluuttisesti nuorene (vaan vanhenee), mutta suhteellisesti kyllä.

Vierailija
154/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko täysin meikkaamaton ja naturell nainen olla seksikäs? 

Voi olla. Mutta jos on ylipainoa, liikunta ei maistu mutta herkut maistuvat, todennäköisyys tähän on melko vähäinen.

Tässä tilanteessa meikki ja ehostaminen ei tosin paljoa auta. Naiset aliarvioivat sen kuinka suuren painoarvon miehet laittavat kropalle.

Riippuu miehestä. Ei sillä, että tämä olisi mikään joko tai, mutta jos pitäisi valita kauniit kasvot ja ruma kroppa, tai rumat kasvot ja kaunis kroppa, niin ottaisin aina ennemmin kauniit kasvot.

Ulkonäkö on kuitenkin pään sisältöä vähemmän merkittävä asia tai ehkä ennemminkin niin, että ilkeä luonne muuttaa myös ulkonäön vastenmieliseksi ja päinvastoin.

Vierailija
155/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIEHET: Onko mahdollista/mahdotonta löytää 30+ ikäistä KAVERIseuraa miehestä esim. netistä? Hyvää hengailu/keskustelu/vapaa-ajanviettoseuraa ilman suhdesekoiluja? Tarvetta sellaiselle täälläpäin. Asiallisia vstauksia kiitos. :) N33

On se täysin mahdollista. Minulla on useita pitkäaikaisia naispuolisia ystäviä. Olen hyvin lähellä sinun ikääsi. Netissä heitä en ole tosin tavannut muuta kuin yhden ulkomaalaisen. Mistä heitä sitten netin kautta löytäisi on vähän vaikeampi vastata. Paras mahdollisuus lienee verkkopelaamisen maailmasta.

Vierailija
156/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se täysin mahdollista. Minulla on useita pitkäaikaisia naispuolisia ystäviä. Olen hyvin lähellä sinun ikääsi. Netissä heitä en ole tosin tavannut muuta kuin yhden ulkomaalaisen. Mistä heitä sitten netin kautta löytäisi on vähän vaikeampi vastata. Paras mahdollisuus lienee verkkopelaamisen maailmasta.

Verkkopelaaminen ei kiinnosta itseäni yhtään :D Ajattelin lähinnä deittisivuja, et jos tuntuu et löytyy kivaa seuraa mut ei kuitenkaan mihinkään vakavampaan juttuun ni sitä kautta vois löytyä. Toisaalta, miksi kukaan mies "tyytyisi" kavereisuhteeseen jos on enemmän haussa. N33

Vierailija
157/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö lihavat miehet rintaliivejä?

Vierailija
158/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkö munat koskaan jalkojen väliin kipeästi?

Sattuuko se, kun juoksee ja vehkeet heiluu valtoimenaan sinne ja tänne?

Voi jäädä ja munat reisien puristuksissa ei tunnu hyvältä muutenkaan. Siksi monet miehet suosivat istuessaan hiukan leveämpää asentoa, josta telaketjufeministit sitten uhriutuvat jostain syystä. Nukun kyljelläni ja asetan aina kassini mukavaan asentoon.

Ei ole tullut munasiltaan juuri juostua, joten vähän vaikea tuosta sanoa. Uskoisin useimpien miesten käyttävän juostessa alushousuja, jolloin kyseistä ongelmaa ei ole.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tämä selittää, miksi se käsi käy välillä housuissa, jos niitä munaskuita täytyy asetella. Onneksi rintoja ei tarvitse käsin korjailla. 

Valitettavasti täytyy, jos on liian isot rinnat :(

90H/I

Vierailija
159/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma nainen. Miten joku mies voi pitää mua nättinä?

Tämä jäi aiemmin huomaamatta.

Se on ikävä kuulla että pidät itseäsi rumana. Muista kuitenkin, että se on oma tulkintasi, eikä joku mies välttämättä kiinnitä mitään huomiota johonkin sellaiseen piirteeseen tai yksityiskohtaan, josta sinä et itsessäsi pidä. Vaikka kauneudelle onkin joitain yleisiä standardeja ja kulttuuririippuvaisia tekijöitä, niin viime kädessä estetiikka on yksilöllistä. Mielestäni suurin virhe on olla hyväksymättä sitä, jos joku pitää sinua kauniina. Silloin kyseenalaistat hänen aistinsa ja tulkintansa maailmasta, eikä sellaista kukaan halua itselleen tapahtuvan.

Vierailija
160/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkopelaaminen ei kiinnosta itseäni yhtään :D Ajattelin lähinnä deittisivuja, et jos tuntuu et löytyy kivaa seuraa mut ei kuitenkaan mihinkään vakavampaan juttuun ni sitä kautta vois löytyä. Toisaalta, miksi kukaan mies "tyytyisi" kavereisuhteeseen jos on enemmän

Pitäisin deittisivuja lähtökohtaisesti huonona alustana kaverisuhteen hakemiseen. Sinne kun yleisesti mennään nimenomaan hakemaan jotain muuta kuin kavereita. On suuri mahdollisuus puolintoisin pettymyksille.

Ehkä jokin keskustelufoorumi, jossa voi myös lähettää yksityisviestejä? Ei heti tule kyllä mieleen mitään selkeätä vaihtoehtoa. Miehet tyypillisesti löytävät ystäviä yhteisen tekemisen, harrastamisen tai kiinnostuksen kohteiden kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme