Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?

Vierailija
10.04.2025 |

.

Kommentit (341)

Vierailija
201/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö se pahasti, kun ei tajua juuri mitään?

Häiritsee! Minulla on ikuinen ja kyltymätön tiedonjano ja halu ymmärtää maailmaa. Mitä enemmän oppii sen vähemmän tajuaa tietävänsä ja kierre on loputon.

Vierailija
202/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt kaikkia miehiä tarkoita, mutta jos itse olet ylipainoinen, niin miksi arvostelet ylipainoisia naisia ja haluat hoikan naisen?

Mä seurustelin ja olin avoliitossa pitkään erään ylipainoisen miehen kanssa (olin itse hoikka), ja hän kommentoi muiden naisten painoa välillä tosi kärkkäästi.

Suhde kyllä päättyi luojan kiitos, ja itsekin suhtaudun nykyään itseeni armollisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt kaikkia miehiä tarkoita, mutta jos itse olet ylipainoinen, niin miksi arvostelet ylipainoisia naisia ja haluat hoikan naisen?

Mä seurustelin ja olin avoliitossa pitkään erään ylipainoisen miehen kanssa (olin itse hoikka), ja hän kommentoi muiden naisten painoa välillä tosi kärkkäästi.

Suhde kyllä päättyi luojan kiitos, ja itsekin suhtaudun nykyään itseeni armollisemmin. 

Ääliöltä kuulostaa. Ei siihen taida oikein muuta selitystä olla. Tunnistan kyllä ihmistyypin ja omassa suvussanikin tuollainen mies on. Jotain projisoitua itseinhoa ehkä?

Vierailija
204/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttääkö miehiä naisen squirttaaminen?

Ei ollenkaan. Kun saa naisen tulemaan oikein kunnolla ja nainen kiemurtelee nautinnosta sun kanssasi sekstaillessa, niin hyvältähän se tuntuu.

Vierailija
205/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se muna taitella sinne alushousuihin? Vai meneekö itsestään mutkalle? 

Vierailija
206/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi olet kiinnostunut minusta, miksi et lähesty ja pyydä edes kävelylle tai kahville?

Hymysi vaihtuu nopeasti irvistykseen ja sydämeeni särön taas sain. Montako se vielä kestää?

Vierailija
207/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä tisseissä kiinnostaa?

En tiedä, mutta kiinnostaa. Varmaan niistä erittyy jotain fermonia, mikä saa polvet veteliksi.

Vierailija
208/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaako miehet naisen kiinnostusta joskus sillä että ei itse ota mitään yhteyttä/laita viestiä ekana? Vai onko liian riskaabelia jos on itse kiinnostunut?

Ei testaa

Vierailija
209/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alushousuista. Tiukemmissa asusteissa joutuu useinkin asettelemaan kun vaihtaa asentoa. Liittyy kuitenkin enemmän kiveksiin, jotka eivät ole yhtä elastisia kuin se letku. Poikkeuksena on erektio jossain julkisessa paikassa. Sitä joutuu taskujen kautta vääntämään niin, ettei koko housut pullota.

Vierailija
210/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä naisen sisin tuntuu sekstaillessa?

Kumin kanssa hyvältä käteen vedolta, ilman kuumalta ja hallitsemattomalta luonnonvoimalta.

Vierailija
211/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Kun saa naisen tulemaan oikein kunnolla ja nainen kiemurtelee nautinnosta sun kanssasi sekstaillessa, niin hyvältähän se tuntuu.

Vaati asettelua ja man spreadingiä

Vierailija
212/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Vierailija
213/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän piti

Vierailija
214/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö munat koskaan jalkojen väliin kipeästi?

Sattuuko se, kun juoksee ja vehkeet heiluu valtoimenaan sinne ja tänne?

Jos juoksen alasti niin sattuu, kun meisseli raahaa maata.

Vierailija
215/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jahtaat varattua naista, tai häntä jolla on jo seuraa ennestään?

Monet miehet nauttivat kilpailemisesta. Joillakin kilpailuvietti ylittää myös yleisen moraalin rajat ja vain voittamisella on väliä. Yhdelle se on varattu nainen, toiselle se on vaikka doping urheilussa. Jotkut voivat nähdä asian niinkin, että jos varattu nainen lähtee toisen mukaan, niin ei se silloin oikeasti varattu ollut alkuunkaan.

Vierailija
216/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymystä, mutta suurimman osan vastauksista luettuani on pakko todeta, että tämä ap on poikkeuksellisen skarppi mies eikä hänen vastauksistaan voi siten päätellä mitään yleistä miesten mielipidettä tai käsitystä.

Vierailija
217/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi olet kiinnostunut minusta, miksi et lähesty ja pyydä edes kävelylle tai kahville?

Ujous estää . Nainen saattaa ajatella että mies haluaa vain pilkka jos mies pyytää vaikka kävelylle.

Kuka noin ajattelisi. Jokaisessa naisessa asuu tyttö joka haluaa romantiikkaa. Less is more

Vierailija
218/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysymystä, mutta suurimman osan vastauksista luettuani on pakko todeta, että tämä ap on poikkeuksellisen skarppi mies eikä hänen vastauksistaan voi siten päätellä mitään yleistä miesten mielipidettä tai käsitystä.

Kiitos! En tehnyt ketjua, mutta olen vastuussa suurimmasta osasta vastauksista toiselta sivulta lähtien. Mukaan on sattunut joitakin muitakin vastaajia ja hyvä niin. Olet oikeassa ettei yksittäisen ihmisen ajatuksista voi vetää kovin suuria yleistyksiä.

Vierailija
219/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että naismaku nuorenee miehen iän myötä. Pitääkö se paikkansa?

Tavallaan joo mutta ei. Ikähaarukka toki venyy naisten suhteen. Jos 25 vuotiaana naismakuni oli 20-26 niin nyt 38 vuotiaana naismaku 25-38.

M38

Vierailija
220/341 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu, kun kaveripiirissä on "normaaleja" miehiä, joista alkoa otettuaan paljastuu rikollisia piirteitä (taipumusta varasteluun, tappeluun tai naisten pakottamiseen yms) tai muuten vaan paljastuu todella iljettäviä piirteitä?

Esimerkkinä kaveri saattaa olla ns. hyvä jätkä kaveriporukassa, mutta olla hirviö vaimolleen ja lapsilleen ja tällainen piirre paljastuu vahingossa ja pitkän tuntemisen jälkeen. 

kaverisuhde loppuu. En kaveeraa rikollisten tai väkivaltaisten ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme