Kuinka paljon itseästi nuoremman naisystävän ottaisit mieluiten miehenä? Vastaa rehellisesti anonyymillä palstalla
Kommentit (22)
Ikä 61, naisystävä 55. Oikein hyvä ikäero molempien miestä.
Parikymmentä vuotta voisi olla hyvä
M45
Ottaisin tuon 3v vanhemman naisen jota kuolaan.
Nelikymppiseksi asti en katsellut erityisesti nuorempia. Kolmekymppinen olisi paras. M53
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiseksi asti en katsellut erityisesti nuorempia. Kolmekymppinen olisi paras. M53
35 olisi paras M 54
Minä en ottaisi minkään ikäistä naisystävää mieluummin miehenä. Kyllä haluan sen naisena.
M61 -> mulla on N33 on ihan ok, sellainen 7,5
Deittisovellusten big data on tämän jo meille kertonut. Siinä missä naiset pitävät joka ikävaiheessa suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä (nuorempana vähän vanhemmista ja vanhempana vähän nuoremmista) niin mies valitsee omasta iästään riippumatta mieluiten 21-vuotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovellusten big data on tämän jo meille kertonut. Siinä missä naiset pitävät joka ikävaiheessa suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä (nuorempana vähän vanhemmista ja vanhempana vähän nuoremmista) niin mies valitsee omasta iästään riippumatta mieluiten 21-vuotiaan.
21v ei taas halua välttämättä tulla ohjailluksi ja sitoutetuksi "vanhalle" miehelle. Olisi omakin elämä elettävänä.
Itseä nuoremman on hedelmällisiä, ei niitä vauvakuumeisia kukaan järkevä mies pane.
M40
Seksikkäin ikinä tapaamani nainen oli 18 vuotias. Kuuminta ei ollut hänen ikänsä, vaan se kuinka nuoresta iästään huolimatta oli ihan jumalattoman viisas, kunnianhimoinen ja ystävällinen.
M43
Mulla ikää 60. Eli sellanen +/- 5 vuotta, 55-65. Samaa mieltä tuosta - en tässä iässä jaksaisi mitään säätämistä nuoren kanssa (ikä on tehnyt omat rajoitteet.... :( )
Ob: Vanha pariskunta harrasti seksiä. Nainen sanoi: koskaan ennen ei ole tuntunut näin hyvältä. Mies siihen: Ei SE ennen ollutkaan kaksinkerroin.
Olen M58 ja vaimo 42. Tämä on hyvä ikäero kunhan vaimo ei ala lihota. Jos näin käy niin sitten kyllä tulisi ero, sillä seksikkyys loppuisi.
Mies 65,v nainen vähintään 45-50 vuotias , rakastaisin en ole dänny enkä reetu jotka jauhaa sitä itseä.
M60 thai nainen 31v sopiva ikäero.
Ottaisin 5 vuotta vanhemman
M55+