Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?
Kommentit (341)
Miten voit elää itsesi kanssa kun petät vaimoasi jatkuvasti maksullisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet parisuhteessa kehuu, kun olen juuri herännyt, nuhjuinen ja ilman meikkiä, mutta ei silloin kun olen panostanut ja hyvännäköinen?
Mies on täydessä fermonipöllyssä ja pitää sua parhaana asiana mitä kaventunut käsityskyky pystyy juuri sillä hetkellä hahmottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan voisit odottaa sänkyyn menemistä jos löytäisit naisen jonka kanssa ns. "natsaa"?
Odotin aika kauan, kuukausia. Siis sänkyyn mentiin, mutta ei siellä mitään pussailua kummempaa tehty.
Sitten se nainen antoi kerran. Ja sanoi sen jälkeen, että annoin koska en halua, että hylkäät sen takia kun en anna. Ei oikein jäänyt hyvä mieli, hankin sitten paremman naisen ja hylkäsin silti. Oli kyllä outo tapaus kaikkiaan, en oikein rakastunut missään vaiheessa, mutta ehkäpä se oli sitä natsaamista kun viihdyimme toistemme seurassa.
Jotenkin tuli ikävä olo tästä viestistä. Jos toinen välitti sinusta kuitenkin ja sitten suostui seksiin senkin takia. Sitten sinä "hankit" paremman. Taitaa sinkkuna ollessakin olla omat hyvät puolensa. En itse tahtoisi mihinkään peliin mukaan, että jos teen niin tai näin tapahtuu jotain. Olen vielä ikävästi neitsyt ja epävarma nainen muutenkin. Näin en saa kovin hyviä pisteitä.
Tuli jotenkin huono olo tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat tunteita, jotka koet vahvimmin?
Loistava kysymys. Minun on vaikea sanoittaa niitä tunteita. On helpompi kuvailla miten ne syntyvät.
Se kun tiedän tehneeni jonkun ihmisen tai asian eteen jotain syvästi merkityksellistä. Jotain mihin kaikki eivät olisi pystyneet tai edes halunneet yrittää.
Kun olen ylittänyt oman epävarmuuteni. Kun olen laittanut itseni likoon ja onnistunut asiassa, joka joskus tuntui mahdottomalta.
Negatiivisistä tunteista voimakkain on näiden kääntöpuoli; kun olo tuntuu voimattomalta. Haluaisin muuttaa jonkin asian itsessäni tai ympäröivässä maailmassa, mutta en tiedä mistä aloittaa. Omat virheet. Asiat, jotka jätin tekemättä epäonnistumisen pelon saattamana.
Mikä naisissa vetää puoleensa, mikä työntää pois?
Vierailija kirjoitti:
- Hymy, irvistys
- Silmäkontakti, tai sen välttely
- Naisellisuus, maskuliinisuus
Kokeeko miehet häpeää (mistään)? Tuntuu, että ainakin hyvin paljon vähemmän kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten keskustelutaidot ovat niin heikot?
Voisitko tarkentaa kysymystä?
Menisi liian vaikeaksi teidän ymmärrykselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat tunteita, jotka koet vahvimmin?
Häpeä, harmittaa ihan vietävästi, jos tulee mokanneeksi. Varmaan muitakin, mutta nyt vaivaa väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten keskustelutaidot ovat niin heikot?
Väitän etteivät ne ole heikot, mutta kiinnostuksen kohteet ovat vain erilaiset. Meissä vaikuttavat eri hormonit, jotka saavat meidät kiinnostumaan eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä, koska ne menee mulkku edellä, tekee, suunnittelee ja valitsee mulkku edellä, niin alikehittyneet aivot? Moni täälläkin perustelee itseään evoluutiolla. Vaikka ihmisen aivoihin on ihan rakenteellisestikin tullut muutoksia, jotka mahdollistaa korkeammat kognitiot.
Pipuli on tärkeä asia! Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Minuun vetoaa naisellinen itsevarmuus ja terve itsetunto. Se että on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä elämältään haluaa. Yleisesti positiivinen elämään, mutta osaa näyttää myös heikkoutensa ja vaikeat hetket. Rentous ja kyky heittäytyä elämän virtaan. Tunneälykkyys, kommunikaatiotaidot ja empaattinen luonne.
Vastapuolella on itsekkyys, neuroottisuus, kapeakatseisuus ja räjähdysherkkyys.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehiin pitäisi tutustua ja miten miehiä pitäisi lähestyä jos on kiinnostunut?
Emme ole niin hyviä ottamaan vastaan kevyitä sosiaalisia vihjeitä, jotka ovat naisille tyypillisempiä. Kevyt flirtti ei ole tehokas tapa muuta kuin pieneen osaan miehistä. Loput voivat ehkä vielä parin vuodenkin päästä miettiä, että olikohan se yksi nainen kiinnostunut minusta vai ei? Olisiko minun sittenkin pitänyt kysyä jotain vai olisinko vain näyttänyt idiootilta?
Jos olisin yksin ja joku nainen tulisi kysymään "Hei, saanko liittyä seuraan?", niin varmasti saisi liittyä.
Onko totta, että armeijan tuvissa monet miehet/pojat harrastavat keskenään seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kokeeko miehet häpeää (mistään)? Tuntuu, että ainakin hyvin paljon vähemmän kuin naiset.
Kyllä kokee. Paljonkin. Sen näyttämistä vain vältetään viimeiseen asti. Miehen kuva on olla itsevarma teoissaan ja sanoissaan. Pitkälti sen pohjalta määrittyy miesten sosiaalinen hierarkia. Monet kohtaavat häpeänsä ja epäonnistumisensa heijastuksena pullon pohjasta, kun ei ole oppinut niitä asioita kunnolla käsittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit elää itsesi kanssa kun petät vaimoasi jatkuvasti maksullisten kanssa?
Pettäminen on elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että armeijan tuvissa monet miehet/pojat harrastavat keskenään seksiä?
En itse tällaista koskaan havainnut. Silti varmasti jossain tapahtuu. Sellaisessa armeijan paikassa, jossa on paljon sekä miehiä että naisia näin paljonkin pariutumista.
Kuulostaa jännältä naiselta, olisin hyvin utelias.