Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Mltä särkynyt sydän tuntuu? Haluan vertailla.
Mustan flyygelin mollinuottien värähtelyltä. Jupiterin painovoimalta kammioon kahlittuna. Intohimolla rakennetun kodin kattoromahdukselta.
Ällöttääkö miehiä naisen squirttaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu, kun kaveripiirissä on "normaaleja" miehiä, joista alkoa otettuaan paljastuu rikollisia piirteitä (taipumusta varasteluun, tappeluun tai naisten pakottamiseen yms) tai muuten vaan paljastuu todella iljettäviä piirteitä?
Esimerkkinä kaveri saattaa olla ns. hyvä jätkä kaveriporukassa, mutta olla hirviö vaimolleen ja lapsilleen ja tällainen piirre paljastuu vahingossa ja pitkän tuntemisen jälkeen.
Vastenmieliseltä. Lakkaan pitämästä yhteyttä ja välttelen näkemästä. Ei huvita vietää aikaa moisen kusiaisen kanssa. Muutama tälläinen on yrittänyt olla ystäväni. Toki tiedän, että mulla on liikaa valkoritarigeenejä, mutta minkäs koira karvoilleen voi.
Vierailija kirjoitti:
Miten on niin vaikea osua pönttöön? Siis pissatessa.
Kulli on lyhyempi kuin muistin se olevan. Ajatusharha tai alkava alzheimer, ole sisko armollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää tuntuuko aataminomena joltain kurkussa.
Ei tunnu ellei sitä räplää
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Koen sen kiihottavana. Ei vain ole tullut vastaan kuin yksi, joka tähän on kyennyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheltä puuttuisi panetuksen tunne kokonaan, ni etsisikö kukaan mies parisuhdetta?
Panetuksen tunne on niin helppo poistaa ja taas järki luistaa. Toisen ihmisen kosketus ja kumppanuus näitä hakee moni mies. Kyökkipiikaa tai jotain jota alistaa hakee narsistinen mies. Apua pelkkään panetukseen taitaa hakea lähinnä uskovainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Koen sen kiihottavana. Ei vain ole tullut vastaan kuin yksi, joka tähän on kyennyt.
Kiva tietää tämä. Mielummin tosin itse tulisin roiskimatta.
T. Kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluummin murtuneen jalan.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö tanssimaan?
En tanssi, enkä laula
Vierailija kirjoitti:
Voiko täysin meikkaamaton ja naturell nainen olla seksikäs?
Voi kunhan ei ole viiksiä
Käyttääkö isorintainen mies rintaliivejä?
Mitkä ovat tunteita, jotka koet vahvimmin?
Miten miehiin pitäisi tutustua ja miten miehiä pitäisi lähestyä jos on kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustan flyygelin mollinuottien värähtelyltä. Jupiterin painovoimalta kammioon kahlittuna. Intohimolla rakennetun kodin kattoromahdukselta.
Viimeinen lause oli hieno
Vierailija kirjoitti:
Miksei naapurintyttö, laatu tyttö kelpaa? Miksi pitää aina valita se hutsu joka jakanut itseään puolelle kylälle?
Enkä puhu mistään lahkolaisesta, vaan normaalisti eläväisestä kauniista, sievästä, viehättävästä ja fiksusta naisenalusta. Jolla nyt sattuu olemaan silmälasit ja on ujo.
Meillä päin nämä vietiin heti ensimmäisinä. Harvemmin edes palaavat enää takaisin markkinoille.
Miksi miehet parisuhteessa kehuu, kun olen juuri herännyt, nuhjuinen ja ilman meikkiä, mutta ei silloin kun olen panostanut ja hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiksejä saat kun lähetät munakuvan?
En tiedä kuin yhden miehen, joka on lähettellyt kullinsa kuvia (meni pari kuvaa vääriin osoitteisiin) ja se "kaveri" on latvasta täysin laho. Ehkä muutkin samanlaiset on.
Toisaalta jos lähettäisit mulle kuvan puutarhastasi, niin ajaisin varmaan ojaan.
Ei kannata! Se on vain balettia neljällä jalalla metallin ympäröimänä. Niissä nopeuksissa on hyvin epätodennäköistä että kävisi muuta harmia kuin aineellisia vahinkoja.