Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?
Kommentit (341)
Miltä tuntuu, kun kaveripiirissä on "normaaleja" miehiä, joista alkoa otettuaan paljastuu rikollisia piirteitä (taipumusta varasteluun, tappeluun tai naisten pakottamiseen yms) tai muuten vaan paljastuu todella iljettäviä piirteitä?
Esimerkkinä kaveri saattaa olla ns. hyvä jätkä kaveriporukassa, mutta olla hirviö vaimolleen ja lapsilleen ja tällainen piirre paljastuu vahingossa ja pitkän tuntemisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheltä puuttuisi panetuksen tunne kokonaan, ni etsisikö kukaan mies parisuhdetta?
Varmasti. Panetuksen tunteesta pääsee helpoiten runkkaamalla. Parisuhteen alulle saattaminen ja sen ylläpitäminen on huomattavasti vaikeampaa. Parisuhteessa on paljon asioita, joita masturbaatio ei tuota.
Olisi kiva tietää tuntuuko aataminomena joltain kurkussa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko täysin meikkaamaton ja naturell nainen olla seksikäs?
Todellakin! Suurin ihastukseni, se jota en koskaan saanut, oli/on juuri sellainen. Olen yhdeltä pidempiaikaiselta seurustelukumppanilta yrittänyt kysyä mitkä ovat motiivit meikkaamiseen, kun hän on luonnostaankin niin kaunis. Kuulemma teki sitä itseään varten. En koskaan täysin ymmärtänyt mitä se vastaus tarkoitti. Jotain itsevarmuutta sillä kai haki. Eipä se sinänsä minun asia ole. Tekee mitä tykkää.
Monet miehet pitävät luonnollisista ja/tai kevyesti meikkaavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan voisit odottaa sänkyyn menemistä jos löytäisit naisen jonka kanssa ns. "natsaa"?
Voisin odottaa siihen saakka, kunnes suhde olisi menossa niin syväksi, että alkaisimme ajatuksen tasolla suunnittelemaan tulevaisuutta ja esim. yhteen muuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan voisit odottaa sänkyyn menemistä jos löytäisit naisen jonka kanssa ns. "natsaa"?
Odotin aika kauan, kuukausia. Siis sänkyyn mentiin, mutta ei siellä mitään pussailua kummempaa tehty.
Sitten se nainen antoi kerran. Ja sanoi sen jälkeen, että annoin koska en halua, että hylkäät sen takia kun en anna. Ei oikein jäänyt hyvä mieli, hankin sitten paremman naisen ja hylkäsin silti. Oli kyllä outo tapaus kaikkiaan, en oikein rakastunut missään vaiheessa, mutta ehkäpä se oli sitä natsaamista kun viihdyimme toistemme seurassa.
Hm... okei. Aika jännä että hyppää sänkyyn tollaisesta syystä. Tai siis tavallaan ymmärrän, mutta jätetyksi tuleminen sen jälkeen kun oltaisiin oltu sängyssä tuntuisi mun mielestä paljon pahemmalta. Kun on ensin jakanut jotain niin intiimiä. Okei, ei toi oo k
Sain siitä jotenkin sen kuvan, että ei se seksi sinänsä ollut hänelle mitenkään tärkeä juttu (en ollut ainakaan ensimmäinen, tiedän). Mutta läheisyys oli mahdollisesti. En ole ollut yhteyksissä vuosiin enkä samoilla paikkakunnillakaan. Jossakin vaiheessa itsesuojeluvaisto sanoi, että tästä ei tule kuin paha mieli, on aika mennä eteenpäin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhimmän ajan, jonka muut miehet ovat tämän naisen kanssa joutuneet odottamaan.
Jos ko. nainen ei ole hypännyt nopeasti sänkyyn kenenkään kanssa, voin odottaa kauankin, etenkin jos on hyviä syitä miksi nainen ei halua seksiä nopeasti. Mutta jos minä olen se mies jonka kanssa harkitaan kun jonkun muun kanssa ovat seksikipinät seksikipinät sinkoilleet nopeasti, sitten en ole halukas odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaatko? Ja teetkö sitä kun vaimo on poissa ja missä teet sitä? Peiton alla suihkussa vai missä
Kyllä. Elän tällä hetkellä yksin niin voin tehdä sitä oikeastaan milloin ja missä huvittaa. Sänky ja sohva lienee yleisimmät paikat. Nuorena panetus oli niin kovaa että sitä teki vaikka metsässä kesken vaelluksen. Suihku on huono paikka. Lasti kokkaroituu ja saattaa jäädä ihoon kiinni. Myös parisuhteen aikana olen aina myös masturboinut. En kuitenkaan kumppanin ollessa läsnä. On tullut mielikuva, että kumppani ottaisi siitä ns. nokkiinsa.
Miksi et kokeilisi keittää perunoita? Tai ylipäänsä laittaa ruokaa. Sen ainaisen mikroaterian sijaan. Edes viikonloppuina kun olet vapaalla?
Miksi ruuanlaittoa on sinun mielestäsi vain naisen tehtävä? Tai pyykinpesu?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu, kun kaveripiirissä on "normaaleja" miehiä, joista alkoa otettuaan paljastuu rikollisia piirteitä (taipumusta varasteluun, tappeluun tai naisten pakottamiseen yms) tai muuten vaan paljastuu todella iljettäviä piirteitä?
Esimerkkinä kaveri saattaa olla ns. hyvä jätkä kaveriporukassa, mutta olla hirviö vaimolleen ja lapsilleen ja tällainen piirre paljastuu vahingossa ja pitkän tuntemisen jälkeen.
Tämä on loisto kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin odottaa siihen saakka, kunnes suhde olisi menossa niin syväksi, että alkaisimme ajatuksen tasolla suunnittelemaan tulevaisuutta ja esim. yhteen muuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhimmän ajan, jonka muut miehet ovat tämän naisen kanssa joutuneet odottamaan.
Jos ko. nainen ei ole hypännyt nopeasti sänkyyn kenenkään kanssa, voin odottaa kauankin, etenkin jos on hyviä syitä miksi nainen ei halua seksiä nopeasti. Mutta jos minä olen se mies jonka kanssa harkitaan kun jonkun muun kanssa ovat seksikipinät seksikipinät sinkoilleet nopeasti, sitten en ole halukas odottamaan.
Ja luuletko että se nainen kertoo sulle että: "Pentin kanssa venailtiin 2 kuukautta, Jartsan kanssa 2,5 viikkoa ja Ilen kanssa 1 viikko. Eli sun kanssa pitäisi kalenterin mukaan hypätä sänkyyn 48h sisällä tai sä lähet lätkimään".
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaisesta hyvästä ystävästäni kuoriutui tällainen piirre ensin alkoholisoiduttuaan. Aluksi en halunnut mielessäni hyväksyä asioita, joita näin, kuulin ja aistin. Herätys tuli siinä vaiheessa kun hänen vaimonsa tuli täysin murtuneena luokseni ja pyysi apuani. En halua tarkkoihin yksityiskohtiin mennä. Hänen itsetuntonsa oli kuitenkin siinä vaiheessa romutettu aivan nollaksi ja häntä oikeasti pelotti olla kotona, jossa miehensä riehui, huusi ja haukkui. Laitoin maskin naamalleni ja esitin toiselle osapuolelle tietämätöntä. Sillä välin autoin tätä naista rakentamaan itsetuntonsa uudelleen ja yritin tarjota neuvoja, miten tilanteesta voisi päästä pois. Tämä jakso kesti pitkään. Siinä oli monia käytännön ongelmia, sellaisiakin joita lukija ei tule ajatelleeksi. Ei kuitenkaan lapsia. Tilanne meni monimutkaiseksi sitten, kun tämän naisen ja minun välille alkoi muodostumaan tunteita. Kun hän viimein muutti pois miehensä luota katkaisin itsekin välit molempiin, sekä siinä sivussa niihin yhteisiin kavereihin, jotka eivät miehen todellista luonnetta olleet ymmärtäneet. Siinä joutui luopumaan useasta hyvästäkin tyypistä samalla, mutta en kadu mitään. Jälkeenpäin kun pöly laskeutui ja totuus valkeni, niin sain osakseni tappouhkauksia ja muuta sontaa. Totesin että saa tulla yrittämään. Ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää tuntuuko aataminomena joltain kurkussa.
Normaalisti ei. Pystyn kuitenkin tahdonalaisesti liikuttamaan aataminomenaa voimakkaasti ylös ja alas, jolloin sen myös tuntee. Kaikki iskut aataminomenaan tuntuvat todella pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaisesta hyvästä ystävästäni kuoriutui tällainen piirre ensin alkoholisoiduttuaan. Aluksi en halunnut mielessäni hyväksyä asioita, joita näin, kuulin ja aistin. Herätys tuli siinä vaiheessa kun hänen vaimonsa tuli täysin murtuneena luokseni ja pyysi apuani. En halua tarkkoihin yksityiskohtiin mennä. Hänen itsetuntonsa oli kuitenkin siinä vaiheessa romutettu aivan nollaksi ja häntä oikeasti pelotti olla kotona, jossa miehensä riehui, huusi ja hauk
Miksi katkaisit välit myös naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kokeilisi keittää perunoita? Tai ylipäänsä laittaa ruokaa. Sen ainaisen mikroaterian sijaan. Edes viikonloppuina kun olet vapaalla?
Miksi ruuanlaittoa on sinun mielestäsi vain naisen tehtävä? Tai pyykinpesu?
Hyvin olen aina selvinnyt myös sinkkuna ollessa. Se on aivan totta, että ruokaa olen laiska/huono laittamaan. Minulla on hyvin yksinkertaiset tarpeet sen suhteen. Kunhan nälkä lähtee ja ruoanlaitto ei ole aikavievää, niin olen tyytyväinen. Mikroa en ole käyttänyt kymmeneen vuoteen, mutta uuni on kovassa käytössä. Perunat on parempia uunista ja pasta menee kattilan kautta. Entinen kumppani halusi vaihtelevampia makuelämyksiä ja ainakin sanojensa mukaan myös tykkäsi ruoanlaitosta, joten yhteiset ateriat olivat silloin hänen käsialaansa. Minä voin syödä yhtä ja samaa ruokaa vaikka kuukauden ilman ongelmia.
Pidän tehokkuudesta ja prosessien optimoinnista. Pyykkiä pesen siis harvoin ja aina täysiä koneellisia. Jos esim. 40 asteen värillistä pyykkiä ei ole täyden koneellisen tarpeisiin, niin ne pyykit odottavat sitten niin kauan kunnes on täyteen koneelliseen. Sillä välin käytän muita vaatteita. Yritän välttää sotkemista parhaani mukaan, jotta pesemistä ja siivoamista olisi mahdollisimman vähän.
Miten on niin vaikea osua pönttöön? Siis pissatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaisesta hyvästä ystävästäni kuoriutui tällainen piirre ensin alkoholisoiduttuaan. Aluksi en halunnut mielessäni hyväksyä asioita, joita näin, kuulin ja aistin. Herätys tuli siinä vaiheessa kun hänen vaimonsa tuli täysin murtuneena luokseni ja pyysi apuani. En halua tarkkoihin yksityiskohtiin mennä. Hänen itsetuntonsa oli kuitenkin siinä vaiheessa romutettu aivan nollaksi ja häntä oikeasti pelott
Molemmat näimme sen parhaaksi ratkaisuksi. Minun läsnäoloni tai yhteydenpitoni olisi kuitenkin aina jollakin ajatuksen tasolla yhdistynyt tähän entiseen mieheensä ja sama myös minulla. Oli aika suunnata katse eteenpäin kun tilanne oli viimein ratkennut.
Vierailija kirjoitti:
Miten on niin vaikea osua pönttöön? Siis pissatessa.
Eipä kovinkaan vaikeaa, mutta entäs osuminen sillä bidee-suihkulla hanuriin tai pimpulaan?
Minä pelkään puolestasi. :(