Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko teeskennelleet orgasmia?
Olen teeskennellyt vain toisin päin. Eli saanut orgasmin ja jatkanut niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Voi olla, että jotkut teeskentelevät mutta en näe siinä oikein järkeä. Voisin kuvitella heidän kenties häpeilevän erektio-ongelmaa tms.
Ja kun olet jatkanut, niin olet tullut vielä toisenkin kerran vai..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten keskustelutaidot ovat niin heikot?
Voisitko tarkentaa kysymystä?
Jotkut miehet haluavat aina olla oikeassa, vaikka heillä ei ole mitään tietoa asioista tai edes halua hankkia sitä tietoa.
Jotkut miehet ovat sitä mieltä, ettei asioista kannata keskustella. Vaikka tämä voisi parhaimmassa tapauksessa avata sitä toiselle osapuolelle mistä on kyse. Niin ei.
Minusta keskustelutaidot ja toisen ehkä eriävän mielipiteen hyväksyntä ovat aidosti tärkeitä asioita elämässä. Enkä ole naisena jankkaaja, koska en kestä sellaisia itse. Yleensä suppisuinen mies on itse saanut jankkaaja naisen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kehdannut kysyä minkä ikäinen oli nuorin ketä hän on pannut.
Voi se tietysti olla tunkeileva kysymys. Siinä on monesti syytä kertoa myös oma ikä tapahtuma-ajalta ettei tule väärinkäsityksiä...
Miksei naapurintyttö, laatu tyttö kelpaa? Miksi pitää aina valita se hutsu joka jakanut itseään puolelle kylälle?
Enkä puhu mistään lahkolaisesta, vaan normaalisti eläväisestä kauniista, sievästä, viehättävästä ja fiksusta naisenalusta. Jolla nyt sattuu olemaan silmälasit ja on ujo.
Mitä kiksejä saat kun lähetät munakuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen teeskennellyt vain toisin päin. Eli saanut orgasmin ja jatkanut niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Voi olla, että jotkut teeskentelevät mutta en näe siinä oikein järkeä. Voisin kuvitella heidän kenties häpeilevän erektio-ongelmaa tms.
Ja kun olet jatkanut, niin olet tullut vielä toisenkin kerran vai..?
Useimmiten kyllä. Riippuu kuitenkin monesta tekijästä, eikä vähiten siitä kumppanista. Toinen kerta voi kestää paljonkin pidempään ja jos toisella alkaa olemaan jo paikat liian hellänä, niin ei sitä ole mielekästä loputtomiin jatkaa.
Onko neitsyt nainen laatu nainen vai jämä nainen?
Miksi miehet eivät hyväksy vähemmistöjen ihmisoikeuksia? Itselläni on naisena ikkunassa sekä Palestiinan lippu että sateenkaarilippu ja saan tästä negatiivista palautetta monilta miehiltä.
Miksi käyt kusella kun painepesuri ja voisitko itse siivota kusiroiskeesi ja jarrujälkesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kivekset ovat pyöräillessä, meneekö linttaan?
Ei. Ne lepäävät mukavasti siinä satulan päällä. Eivät siis ahtarin alla vaan siinä edessä. Poikkeus on se, jos tippuu siihen rungon päälle. Jostain syystä miesten pyörissä on tällainen pallimurskatanko.
Olen katsonut että miehet nostavat jalan takakautta kun menevät pyörän päälle. Aika taitavia, itse kaatuisin jos tekisin sellaisen tempun pyörällä.
Mielenkiintoinen huomio. En ole koskaan ajatellutkaan nostavani jalkaa etukautta niin pyörälle noustessa kuin siitä laskeutuessakaan. Tähän varmasti vaikuttaa myös miesten pyörän erilainen rakenne. Etupuolella on poikkitanko lähellä satulan korkeutta, jolloin sitä kautta pyörälle nouseminen on haastavampaa kuin naisilla.
Miksi paiskot ovia ja kaahaat autolla?
Miksi ette pese käsiänne wc-käynnin jälkeen?
Miltä ne kassit tuntuu juoksiessa? Varmaan karmee rypäleseos housuissa tiellä kaiken aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksei naapurintyttö, laatu tyttö kelpaa? Miksi pitää aina valita se hutsu joka jakanut itseään puolelle kylälle?
Enkä puhu mistään lahkolaisesta, vaan normaalisti eläväisestä kauniista, sievästä, viehättävästä ja fiksusta naisenalusta. Jolla nyt sattuu olemaan silmälasit ja on ujo.
Ensimmäinen tyttöystäväni oli tuollainen. Ei ehkä kuitenkaan ujo, mutta vahvasti introvertti. Yleisellä tasolla sanoisin, että nuori miehenalku on täynnä epävarmuuksia siinä missä nuori nainenkin. Se rempseämpi "hutsu" on helpommin lähestyttävä ja epäonnistumisen todennäköisyys on pienempi. Monesti hän saattaa olla myös se aloitteellinen osapuoli. Miehetkin tykkäävät tuntea itsensä halutuksi. Siitä uskoisin tuon ilmiön johtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaako naisen teeskentelyn?
Vaikea kysymys. Väittäisin itse huomaavani, mutta jos en ole huomannut, niin enhän minä sitä voi myöskään tietää. Naisessakin tapahtuu selkeitä fysiologisia muutoksia suuren kiihottumisen aikana. Vaikein olisi varmaankin huomata sellaisessa "peiton alla pimeässä"-tyyppisessä jutussa, mutta en ole sellaisesta itse koskaan välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko neitsyt nainen laatu nainen vai jämä nainen?
Mielestäni ei kumpikaan. Olen ollut seksuaalisesti aktiivinen nuoresta saakka, mutta n. 25 vuotiaana seurustelin jonkin aikaa naisen kanssa, joka "säästi" itseään avioliittoon. Minulle se alkoi kuitenkin tuntumaan nurinkuriselta. Haluaisin tietää miten kemiat kohtaa myös seksuaalisesti ennen kuin sitoutuisin ikuiseen liittoon. Eriäviä mielipide asiasta löytyy kuitenkin ainakin miljardilta mieheltä, eli ei kannata yleistä totuutta omaksua suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt kusella kun painepesuri ja voisitko itse siivota kusiroiskeesi ja jarrujälkesi?
Painetta ei voi säätää. Hana toimii vain on/off asennoilla. Erityisesti erektion kanssa on vaikea kusta muuten kuin pihalla. Istuessa vehkeet osoittaa seinään/oveen/kattoon ja seistessä joutuu nojaamaan yhdellä kädellä seinään, seisomaan voimakkaasti kaltevassa asennossa, taivuttaa lantiota ja toisella kädellä vääntää keppiä alas sen mitä taipuu.
Siivoan kyllä niin omat jälkeni kuin kissojenikin roiskeet. Muista miehistä en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät hyväksy vähemmistöjen ihmisoikeuksia? Itselläni on naisena ikkunassa sekä Palestiinan lippu että sateenkaarilippu ja saan tästä negatiivista palautetta monilta miehiltä.
Jos palet ja heidän valtaansa äänestämä Hamas saisivat päättää, sateenkarihenkilöt opettelisivat lentämistä kerrostalojen katolta. Onko tässä takana joku akkojen sumea logiikka yhdistää juuri nämä liput?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette pese käsiänne wc-käynnin jälkeen?
Merkkaan reviirini kusella ja pallihiellä kuten koirat ja monet muut eläinmaailman urokset.
Huomaako naisen teeskentelyn?