Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet aina halunnut kysyä mieheltä, muttet kehtaa?

Vierailija
10.04.2025 |

.

Kommentit (341)

Vierailija
21/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen. Miten joku mies voi pitää mua nättinä?

Vierailija
22/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrotte limaisia seksivitsejä? Miksi seksi täytyy jotenkin tunkea keskusteluun, vaikka koko aihe ja keskustelu ei liity mitenkään siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on puolet ihmiskunnasta. Ainoastaan mammapalstalla mies on joku eksoottinen ja jännittävän vieras otus.

Vierailija
24/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä, koska ne menee mulkku edellä, tekee, suunnittelee ja valitsee mulkku edellä, niin alikehittyneet aivot? Moni täälläkin perustelee itseään evoluutiolla. Vaikka ihmisen aivoihin on ihan rakenteellisestikin tullut muutoksia, jotka mahdollistaa korkeammat kognitiot. 

Taisi olla äidillä tai isillä alullepanossa päänsärkyä, kun tuli noin vihaiset ja kyyniset aivot sinulle evoluutiossa.

Vierailija
25/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kivekset ovat pyöräillessä, meneekö linttaan?

Vierailija
26/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ahdistelette naisia?

Miksi naiset lyövät miehiä? 

Vierailija
27/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö munat koskaan jalkojen väliin kipeästi?

Sattuuko se, kun juoksee ja vehkeet heiluu valtoimenaan sinne ja tänne?

Voi jäädä ja munat reisien puristuksissa ei tunnu hyvältä muutenkaan. Siksi monet miehet suosivat istuessaan hiukan leveämpää asentoa, josta telaketjufeministit sitten uhriutuvat jostain syystä. Nukun kyljelläni ja asetan aina kassini mukavaan asentoon.

Ei ole tullut munasiltaan juuri juostua, joten vähän vaikea tuosta sanoa. Uskoisin useimpien miesten käyttävän juostessa alushousuja, jolloin kyseistä ongelmaa ei ole.

Vierailija
28/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että naismaku nuorenee miehen iän myötä. Pitääkö se paikkansa?

Ei ainakaan omalla kohdallani. Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä enemmän olen viehättynyt itsevarmoista naisista. Älypuhelinsukupolvi on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta itsevarmuuden vastakohta. He kaipaavat jatkuvaa ulkoista validaatiota ja ovat tylsää seuraa.

Vierailija
29/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ne lepäävät mukavasti siinä satulan päällä. Eivät siis ahtarin alla vaan siinä edessä. Poikkeus on se, jos tippuu siihen rungon päälle. Jostain syystä miesten pyörissä on tällainen pallimurskatanko.

Vierailija
31/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ne lepäävät mukavasti siinä satulan päällä. Eivät siis ahtarin alla vaan siinä edessä. Poikkeus on se, jos tippuu siihen rungon päälle. Jostain syystä miesten pyörissä on tällainen pallimurskatanko.

Ai, mulla kait pompottelee pinnojen välissä tuulikellon lailla.

Vierailija
32/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kehdannut kysyä minkä ikäinen oli nuorin ketä hän on pannut.

Vierailija
33/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut että miehet nostavat jalan takakautta kun menevät pyörän päälle. Aika taitavia, itse kaatuisin jos tekisin sellaisen tempun pyörällä.

Vierailija
34/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää, koska sisäreidet on niin läskit että pehmustaa.

Ei satu, koska pippelini on sen verran pieni (9cm) ettei se yletä heilumaan valtoimenaan. Enemmän se on sellainen ylöspäin uteliaana sojottava kettupojan nokka.

Vierailija
35/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut munasiltaan juuri juostua, joten vähän vaikea tuosta sanoa. Uskoisin useimpien miesten käyttävän juostessa alushousuja, jolloin kyseistä ongelmaa ei ole.

Voisitko ystävällisesti kokeilla, vaikka heti? Haluaisin tietää. Seikka on askarruttanut mieltäni jo vuodesta 95.

Vierailija
36/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jäädä ja munat reisien puristuksissa ei tunnu hyvältä muutenkaan. Siksi monet miehet suosivat istuessaan hiukan leveämpää asentoa, josta telaketjufeministit sitten uhriutuvat jostain syystä. Nukun kyljelläni ja asetan aina kassini mukavaan asentoon.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tämä selittää, miksi se käsi käy välillä housuissa, jos niitä munaskuita täytyy asetella. Onneksi rintoja ei tarvitse käsin korjailla. 

Vierailija
37/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko teeskennelleet orgasmia?

Vierailija
38/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä pyyhit armeijan metsäleireillä?

Tyttikseltä varastettuihin alushousuihin.

Vierailija
39/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kun satulakin uppoaa pilluun.

Vierailija
40/341 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko teeskennelleet orgasmia?

Olen teeskennellyt vain toisin päin. Eli saanut orgasmin ja jatkanut niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Voi olla, että jotkut teeskentelevät mutta en näe siinä oikein järkeä. Voisin kuvitella heidän kenties häpeilevän erektio-ongelmaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi