Lapsissa on tulevaisuus; vanhuksissa menneisyys, mutta nykyhetki kuuluu keski-ikäisille
Ei huomista, ei eilistä, vain tämän hetken voin nähdä peilistä.
Keski-ikäiset on nykyhetken kunkkuja. Kunnioittakaa auktoriteettiamme. Me kerromme teille, miten asiat menee.
Kommentit (44)
Olen kaiken ikäisenä elänyt nykyhetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vain nykyhetki on olemassa ikuisesti.
Menneisyys ja tulevaisuus ovat muistikuvien heijasteita, joista ollaan tietoisia vain ja ainoastaan NYKYHETKESSÄ.
Millaisia muistikuvia lienevät tulevaisuuden muistot?
Pyrin elämään aina hetkessä. Siinä joka milloinkin on menossa, eli "nykyhetki".
Hienosti te sitten vedätte, Suomi lamassa ja lapsilta viety tulevaisuus. Puukotuksia ja murhia jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Toisin ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti te sitten vedätte, Suomi lamassa ja lapsilta viety tulevaisuus. Puukotuksia ja murhia jatkuvasti.
Oletpas negatiivinen. Millainen lienee ollut ihmisten tunnelma ja tulevaisuudenkuva lapsilleen ennen sotia? Mieti sitä.
Kyl mä ainakin elän ihan täyttä elämää vaik oon jo eläkeläinen. Kuolleet on menneisyydessä. Minäkin sitten aiemmin tai myöhemmin, mutta nyt mä elän.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilta? Miltä ihmeen lapsilta? Eihän täällä enää mitään lapsia ole. Tästä on tullut vanhusten maa.
Vierailija kirjoitti:
Mene riehumaan jonnekin muualle.
Demarikäävät luiskaan!!!!!!
N Y T !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Kutakuinkin. Toki jonkin verran olen nähnyt järkeväksi varautua tulevaisuuteenkin. Mitkään nk saavutetut edut eivät välttämättä ole pysyviä, joten sen varaan ei voi laskea, että mikään ei muuttuisi huonommaksi. Ja nyt tämän hallituksen aikana moni on jo asian huomannutkin. Mä huomasin asian jo ysärin laman aikana.
Kuulostaa kylmältä. Tottakai vanhukset ovat tärkeämpiä kuin sinä ap.
Surkea nykyisyys kun kannabis on vieläkin laitonta. Mulla ei yli viiskymppisenä ole paljoa aikaa odottaa sallimista tai laillistumista. Taas joutuu käyttämään laittomasti. Imekää parsaa kun ette saa mitään hyvää aikaan.
Nykyhetki kuuluu kaikille ja on suurta onnea kyetä elää siinä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhetki kuuluu kaikille ja on suurta onnea kyetä elää siinä.
- Aivan niin. Nykyhetkessä eläminen tässä ja nyt vaatii sen että mieli on tyhjä kaikista ajatuksista, mielikuvista ja muistikuvista, siis silloin kun mieli on hiljaa.
Silloin ei ajatukset ole luomassa ristiriitoja ja kaikenlaisia ongelmia, silloin mieli on vapaa menneisyydestä ja tulevaisuudesta, ja ajatuksen orjuudesta-
Niin, vain nykyhetki on olemassa ikuisesti.
Menneisyys ja tulevaisuus ovat muistikuvien heijasteita, joista ollaan tietoisia vain ja ainoastaan NYKYHETKESSÄ.