Jaahas! Easyfit ei enää tarjoa ilmaista tutustumisviikkoa
Homma on kaikessa hiljaisuudessa muuttunut sellaiseksi, että viikosta pitää maksaa kymppi. Seuraavaksi tarkistan, jatkuuko sopimus sen jälkeen normaalilla hinnalla automaattisesti. Hetkinen, tulen kertomaan.
Kommentit (18)
Ap tässä, tarkistin. Kyllä, ottamalla tutustumisviikon sitoutuu jäseneksi, ellei peru sitä viikon aikana.
Meni maku. Ap
Miksi sinne pitäisi päästä ilmaiseksi? Perusta itse kuntosali tai joku muu yritys, joka tarjoaa palveluita ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin niin voit maksaa palvelusta sen sijaan että yrität lokkeilla sitä ilmaiseksi.
Oletpa viehättävä. Lähistölläni on paljon saleja ja aion kokeilla jokaista, joka tarjoaa ilmaisen tutustumiskäynnin tai viikon. Sitten päätän, minne sitoudun.
Vedättäjien lafkoihin en sekaannu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne pitäisi päästä ilmaiseksi? Perusta itse kuntosali tai joku muu yritys, joka tarjoaa palveluita ilmaiseksi.
Olen käynyt salilla 30 vuotta ja AINA on päässyt ilmaiseksi tutustumiskäynnille. Ap
Huomasin easyfitin ilmaisen tutustumisviikon viime syksynä ja päätin ottaa sen, kun ehdin. Nyt olisin ehtinyt, mutta se olikin muuttunut sitovaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, tarkistin. Kyllä, ottamalla tutustumisviikon sitoutuu jäseneksi, ellei peru sitä viikon aikana.
Meni maku. Ap
Mikä tässä on ongelma? Saat sen ilmaisen viikon silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku. Ap
Se että ap haluaa ilmaista jokapaikasta ennen kuin päättää mihin sitoutuu. Ei riitä ilmainen tutustumiskäynti vaan pitää saada viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku. Ap
ai saa kympillä ilmaisen viikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin niin voit maksaa palvelusta sen sijaan että yrität lokkeilla sitä ilmaiseksi.
Oletpa viehättävä. Lähistölläni on paljon saleja ja aion kokeilla jokaista, joka tarjoaa ilmaisen tutustumiskäynnin tai viikon. Sitten päätän, minne sitoudun.
Vedättäjien lafkoihin en sekaannu. Ap
Kannattaa varmaan käydä asiakaspalvelun ollessa auki kysymässä / soittaa / laittaa sähköpostia, voiko sinne mennä ilmaiseksi tutustumaan yhden käynnin ajaksi. Luultavasti onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku. Ap
Se että ap haluaa ilmaista jokapaikasta ennen kuin päättää mihin sitoutuu. Ei riitä ilmainen tutustumiskäynti vaan pitää saada viikko.
Luepa ketju tarkemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meni maku. Ap
Kävin varsin "tarkistamassa". Alla kopypaste sivulta. Ei tarvinnut tehdä erityisen kovaa salapoliisityötä kyllä tuon jatkumisen selvittämiseen.
Tutustumisviikko 10 €
Huippua, että haluat tutustua keskukseemme! Tutustumisjakson aikana pääset kokeilemaan kaikkia valitsemaasi asiakkuuteen kuuluvia palveluita 7 päivän ajan hintaan 10 €!
Näin homma toimii
Valitse alta itsellesi parhaiten sopiva vaihtoehto ja syötä henkilö- ja maksukorttitietosi ja aloita tutustuminen helposti. Saat sähköpostiisi vahvistuksen ja ohjeet.
Jatkaminen tutustumisjakson jälkeen
Jos päätät jatkaa asiakkaanamme, asiakkuutesi jatkuu automaattisesti. Voit jatkaa kulkemista sovelluksella tai hakea henkilökohtaisen kulkuavaimen keskuksemme asiakaspalvelusta.
Mikäli haluat päättää asiakkuuden
Jos huomaat, että EasyFit ei ole sinulle sopiva, muistathan perua asiakkuuden 7 päivän tutustumisjakson aikana. Peruutus onnistuu helposti:
Kirjaudu asiakastilillesi selaimella tai EasyFit-sovelluksella.
Valitse Irtisano.
Huomaathan, että jos asiakkuutta ei peruta tutustumisjakson aikana, maksukortiltasi veloitetaan automaattisesti kuukausimaksu.
Toivomme, että viihdyt keskuksessamme ja löydät innostusta liikkumiseen. Jos sinulla herää kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.
Tervetuloa tutustumaan!
Tutustumisviikko vain uusille asiakkaille. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.
Tutustu Basic
Viikko 10 €
Sen jälkeen 36,90 €/kk
Kuntosalin käyttöoikeus
Online palvelut
Virtuaalinen ryhmäliikunta
Tutustu Plus
Viikko 10 €
Sen jälkeen 46,90 €/kk
Kuntosalin käyttöoikeus
Online palvelut
Virtuaalinen ryhmäliikunta
Live ryhmäliikunta*
* Palvelu saatavilla osassa keskuksista. Tarkista ryhmäliikunta-aikataulut tästä.
Aika harvinainen on varmaan tuollainen tutustumisviikko. Useammin mä olen törmännyt maksuttomaan tutustumiskertakäyntiin. Siis yhteen käyntiin / asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinainen on varmaan tuollainen tutustumisviikko. Useammin mä olen törmännyt maksuttomaan tutustumiskertakäyntiin. Siis yhteen käyntiin / asiakas.
Se käy minulle aivan yhtä hyvin. Kertakäyntiin olen tottunutkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomasin easyfitin ilmaisen tutustumisviikon viime syksynä ja päätin ottaa sen, kun ehdin. Nyt olisin ehtinyt, mutta se olikin muuttunut sitovaksi. Ap
Et sitten älynnyt katsoa kauanko tuo oli voimassa.
Äkkikatsomalta en löytänyt täältä yhtäkään joka tarjoaisi ilmaiseksi tutustumisen. Easyfitiin liittyessä 3v sitten oli ilmainen tutustuminen. Eipä tuo 10 viikkokaan ois haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Äkkikatsomalta en löytänyt täältä yhtäkään joka tarjoaisi ilmaiseksi tutustumisen. Easyfitiin liittyessä 3v sitten oli ilmainen tutustuminen. Eipä tuo 10 viikkokaan ois haitannut.
Vaikka ketkä tarjoavat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten älynnyt katsoa kauanko tuo oli voimassa.
Se oli silloin pysyvä, ja myös 3 v sitten, jos luet ketjun. Ap