Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kaltaiseni nainen?

Vierailija
08.04.2025 |

Olen mies. Tyyni, järkevä, harkitseva, rauhallinen. Mistä löytää vastaavanlainen nainen? Ailahtelevia tuuliviirejä ja hermoheikkoja vain tullut tapailtua viimeiset 30 vuotta. Ja jos tarkemmin miettii, niin sellaisiahan olivat aikanaan jo äitini ja sisareni.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, jos kaikki naiset ympärilläsi pimahtavat. Mikähän siinä voisi olla.

Tämä! Miksiköhän? Pinnistä, ap, pinnistä🤔

Vierailija
62/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, olet siis jännänaisten perään. Tuskin sinä edes huomaat niitä rauhallisia tavisnaisia.

Tinderissä on kokemusteni mukaan aika vähän tavisnaisia. Sellainen perinteinen tavinainen kyllä kelpaisi minulle.

Ap

Kuka siellä nyt edes on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvit naista?

Veikkaan että asenteesi on vain huono. 

Suosittelen terapiaa, sinussa on jotain kesken.

Seksiinhän naista lähinnä tarvitaan. Muuten mies olisi kämppäkaverina paljon parempi.

Mies kämppäkaverina? No ei kiitos. Miehet keskimäärin ovat sottaisia, piereskelevät, jättävät vaatteita sikin sokin ja huudattavat stereoita yömyöhään.

Naisen kanssa asuminen on kymmenen kertaa mukavampaa kuin toisen miehen.

Jep, onneksi naisten elimistö on sillä tavalla erilainen, että he eivät piereskele.

Vierailija
64/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan naisia selvästi v tuttaa kun mies etsii täyspäistä naista. Miksiköhän.

Tasapainoinen nainen taitaa olla taruolento. Tai ainakin voi aina syyttää hormoneja, hermostoa ja vaihdevuosia. Siis sen lisäksi, että syyttää miestä.

Ex-vaimo hurahti salaliittoteorioihin. Myrkkypiikit, great reset, litteä maa, lentokoneiden kemikaalivanat, HAARP jne jne. Ja idoleina Ano Turtiainen, Jaana Kavonius, Tuomas Malinen ja kaikki muut vastaavat nutcaset, joiden podcasteja kuunteli päivittäin tuntikausia. Arvatkaa, miksi on ex?

Onneksi löytyi hyvä ja itsenäinen yrittäjänainen, jonka kanssa vietämme aikaa silloin, kun kummallekin sopii. Eli ap älä heitä toivorikkauttasi, oikeasti hyviä naisia on olemassa.

Niin, sinulle on. Meille muille ei ole. Jos valitset aina jönnönaisia, niin silloin et voi syyttää, kuin itseäsi.

Vierailija
65/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti noin viisikymppinen.

Olet liian myöhään etsimässä.

Jos naamalla, painolla ym. ei ole mitään väliä, niin varmasti löydät rauhallisen naisen.

Olen. Mutta olen myös "hoikka ja nuorekas", sekä sen verran "pinnallinen" etten kiinnostu sellaisista vastakkaisen sukupuolen edustajista, joilla ei ole mieleistäni kauniit kasvot ja sopusuhtainen vartalo. Kaikki tähänastiset kumppanini ovat olleet keskivertoa paremman näköisiä.

66/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tapailumies joka piti itseään "tyynenä, rauhallisena, harkitsevana ja järkevänä", ja kaikkia naisia tunteidensa riepottelemina vajakkeina. Sen kaikki eksät oli pimahtaneita ja silläkin äiti ja sisar oireilevia.

Tosiasiassa tää oli itse nuppitapaus, ja harrasti manipulointia, kontrollointia, kaasuvalotusta, mindfakkia, valehtelua, seksuaalista vallankäyttöä sunmuuta mukavaa jo ihan alkuvaiheessa ja koko lyhyeksi jääneen jutun ajan.

Mukavaa esiintyä tyynenä ja järkevänä kun härkkii läheiset hulluuden partaalle.

Vierailija
67/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, palstaincelin Tinderulinaketju nro 4747272829552 😂

Vierailija
68/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon asiattomia kommentteja. 

Tsemppiä ap. Itse olin samassa veneessä sinkkuna. Mulle oli tärkeää että toisen temperamentti vastasi omaani. Oon rauhallinen ihminen enkä todellakaan halua olla suhteessa räjähtelevän tai ailahtelevaisen ihmisen kanssa. Oon ehdoton siinä, että edes riidan aikana mulle ei koroteta ääntä eikä ikinä huudeta. 

Monelle tämä oli ihan ylivoimainen vaatimus ja pelkkä asiasta keskustelukin tuntui herättävän deiteissä aggressiota ja ärsytystä. Ymmärrän, että joillekin ihmisille tasaisuus on yhtä kuin tylsyys ja esimerkiksi huutaminen tarpeellista "tunteiden tuulettelua", mutta silloin heidän soisi etsivät suhteeseen kaltaisiaan eikä minun- tai AP:n kaltaista. 

Löysin lopulta vastinkappaleeni ja suhteemme on ihanan tasapainoinen ja riidatkin hoidettu kypsästi keskustelemalla.

Liiallinen hissuttelukin on ärsyttävää. Minulla oli yläasteella kaveri, joka seurasi minua koko päivän sanomatta sanaakaan. Oli varmaan kohtelias omasta mielestään, mutta käsittämättömän ärsyttävää kun toinen seuraa kuin joku hai laivaa vaikka ei ole mitään vuorovaikutusta. 

Moni itsensä kiltiksi mieltävä on tällaisella ja/tai jollani muulla tavalla todella raivostuttava tai jopa vahingollinen. Moni on sitten taas sellainen, ettei selvitä asioita kasvotusten vaan alkavat vihakampanjoimaan selän takana, joka tietysti jossakin vaiheessa aina paljastuu sille kaverille.

Voit sanoa olevasi aidosti kiltti sitten, kun olet suoraselkäinen ja sinulla ei ole pahaa ajatustakaan kumppanistasi. 

Lisäksi parisuhteessa voi mennä metsään toisen rajoja rikkomalla. Kerrotko kavereille seksijuttuja? Priorisoitko äitisi naisystäväsi yli? On lukematon määrä tapoja, millä mies voi suututtaa naisen. Samalla tavalla kuin vaikkapa nainen voi flirttailla toiselle miehelle omansa edessä, eikä itse tajua tekevänsä mitään väärää, ja kuvittelee olevansa ihan kiltti ja viaton.

Yksikään näistä "eksä on hullu" tarinoista ei ole koskaan ollut totta. Ei yksikään. Joo, joskus eksä on paljastunut tunteelliseksi, mutta yleensä siihen tunteellisuuteen on ollu joku todella hyvä syy. 

Ylipäätään panoleikit ja parisuhdejutut ovat tunneasioita. Menkää itse järkiliittoon feministin kanssa ja yrittäkää väittää, etteivätkö muka olisi. Kyllä te haluatte naisen, joka saa teidätkin tuntemaan. Miellään jotakin positiivista. Mutta mitä teette sen eteen,e ttä te saatte naisen tuntemaan jotakin positiivista? Tarjoatte jotain kynäpippeliä? Hohhoijaa.

Vierailija
69/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti noin viisikymppinen.

Olet liian myöhään etsimässä.

Jos naamalla, painolla ym. ei ole mitään väliä, niin varmasti löydät rauhallisen naisen.

Jos eroaa viisimymppisenä lähes 30 vuotta kestäneestä suhteesta, niin onko ensin ollut liian varhain liikleellä ja nyt sitten liian myöhään? Onko tähänkin asiaan vain yksi oikea ratkaisu?

Vierailija
70/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvit naista?

Veikkaan että asenteesi on vain huono. 

Suosittelen terapiaa, sinussa on jotain kesken.

Seksiinhän naista lähinnä tarvitaan. Muuten mies olisi kämppäkaverina paljon parempi.

Mies kämppäkaverina? No ei kiitos. Miehet keskimäärin ovat sottaisia, piereskelevät, jättävät vaatteita sikin sokin ja huudattavat stereoita yömyöhään.

Naisen kanssa asuminen on kymmenen kertaa mukavampaa kuin toisen miehen.

Jep, onneksi naisten elimistö on sillä tavalla erilainen, että he eivät piereskele.

Tekevät sen kyllä useimmiten hienotunteisemmin kuin miehet. En tunne ketään naista joka muiden seurassa nostaisi näyttävästi kankkuaan ja päästäisi äänekkään pierun nauraen päälle. Sellaisia miehiä taas on kyllä valitettavasti tullut tavattua.

Vierailija
71/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, jos kaikki naiset ympärilläsi pimahtavat. Mikähän siinä voisi olla.

Tämä! Miksiköhän? Pinnistä, ap, pinnistä🤔

No. Tiedätte, nainen jolle Sattuu aina vain jostain syystä huonoja miehiä. No hän on itse heidät elämäänsä valinnut, varmasti aika lailla samoista syistä kuin ap omansa. Jossain kohtaa elämää toisiin syttyy ymmärrys oman toiminnan osuudesta. Ja syistä jotka siihen johtaa. Sitten onkin se ensimmäinen oikea mahdollisuus muuttaa sitä toimintaansa.

Vierailija
72/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Onneksi löytyi hyvä ja itsenäinen yrittäjänainen, jonka kanssa vietämme aikaa silloin, kun kummallekin sopii. Eli ap älä heitä toivorikkauttasi, oikeasti hyviä naisia on olemassa.

Ette asu yhdessä? 😄

Kyllä 25 vuotta yhdessä naisen kanssa asumista riitti yhteen elämään. Viikonloppubeilanaon paljon mukavampi olla. 😊

Vierailija
73/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku seurakunnan tilaisuus olisi hyvä. Kun olin töissä srk:lla  niin naisia oli aina runsain joukoin ja ehkä yksi aviomies oman  rouvan mukana.

Vierailija
74/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Mullakin oli tapailumies joka piti itseään "tyynenä, rauhallisena, harkitsevana ja järkevänä", ja kaikkia naisia tunteidensa riepottelemina vajakkeina. Sen kaikki eksät oli pimahtaneita ja silläkin äiti ja sisar oireilevia.

Tosiasiassa tää oli itse nuppitapaus, ja harrasti manipulointia, kontrollointia, kaasuvalotusta, mindfakkia, valehtelua, seksuaalista vallankäyttöä sunmuuta mukavaa jo ihan alkuvaiheessa ja koko lyhyeksi jääneen jutun ajan.

Jep. Tyynesti manipuloi ja käyttää henkistä väkivaltaa kaikin mahdollisin keinoin, karvakaan ei värähdä kun amerikan psyko ap sivaltaa. Ja sitten ihmettelee, että mikä sille nyt tuli. 

Pahimmillaan itkee ja uhriutuu siitä, että eksä vaatii maksamaan sovittuja lainoja takaisin. Valheita, hyväksikäyttöä: henkistä, fyysistä, ja taloudellista. Eksä on hullu. Sitten saat tietää, että paneekin sitä hullua eksää ja kertoo sille tarinaa, että sinä olet hullu...

Sellaisia vekkuleita ne miehet. Sitten ihmetellään, kun äidit, siskot, naisystävät ja naapurin kissakin menee lataamoon tämän "rauhallisen" miehen läheisyydestä.

Vierailija
75/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan naisia selvästi v tuttaa kun mies etsii täyspäistä naista. Miksiköhän.

Kuinka niin? Perustele?

Kerro nyt. Mitä? Et pysty?

Vierailija
76/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisesta lukiosta.

Vierailija
77/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Onhan tämäkin tietysti mahdollinen vaihtoehto, mutta aika pessimistinen ja negatiivinen suhtautumistapa, vaikka sinänsä täysin ymmärrettävää sun oman kokemuksen takia. Lähtökohtaisesti ihmiset ovat kuitenkin enimmäkseen hyviä ja hyväntahtoisia, ja aika yleinen toive löytää suhteellisen tasapainoinen kumppani elämäänsä. Tasapainoisuus ei ihan oikeasti tarkoita samaa kuin tylsyys. 

Vierailija
78/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, olet siis jännänaisten perään. Tuskin sinä edes huomaat niitä rauhallisia tavisnaisia.

Tinderissä on kokemusteni mukaan aika vähän tavisnaisia. Sellainen perinteinen tavinainen kyllä kelpaisi minulle.

Ap

Kuka siellä nyt edes on?

Tinderissä on yliedustettuina persoonallisuushäiriöiset. Eikä ap kiinnostu muista. 

Ap, en nyt pysty diagnosoimaan, mikä sinä olet, vaihtoehtoja kärsit C-PTSD'stä, olet läheisriippuvainen, olet persoonallisuushäiriöinen tai vertaudut alkoholistin aikuiseen lapsen ongelmiin. Kuitenkin seuraus on se, että hankit itsellesi epävakaan ja/tai narsistinaisen. 

Nainen, joka sinun nyt pitäisi hankkia, on terapeutti. Siellä silmäsi avautuisivat syihin ja seurauksiin ja mahdollisuuteen toisenlaiseen naiseen. 

Vierailija
79/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö yhdelle aiemmalle kommentille. Luonnollisesti hyvinkin monen kokemukset hullusta eksästä pitävät paikkansa. 

Vierailija
80/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"

Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.

Tai hän ei ole 47.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme