Mistä löytää kaltaiseni nainen?
Olen mies. Tyyni, järkevä, harkitseva, rauhallinen. Mistä löytää vastaavanlainen nainen? Ailahtelevia tuuliviirejä ja hermoheikkoja vain tullut tapailtua viimeiset 30 vuotta. Ja jos tarkemmin miettii, niin sellaisiahan olivat aikanaan jo äitini ja sisareni.
Kommentit (173)
Väärä kysymys. Tuollaisia naisia on paljon, eikä heitä ole vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Okei, olet siis jännänaisten perään. Tuskin sinä edes huomaat niitä rauhallisia tavisnaisia.
No tämä. Minkä lapsuudessa oppii, sitä pitää normaalina.
Vastaavasti jännät naiset ihastuu sun vakauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon asiattomia kommentteja.
Tsemppiä ap. Itse olin samassa veneessä sinkkuna. Mulle oli tärkeää että toisen temperamentti vastasi omaani. Oon rauhallinen ihminen enkä todellakaan halua olla suhteessa räjähtelevän tai ailahtelevaisen ihmisen kanssa. Oon ehdoton siinä, että edes riidan aikana mulle ei koroteta ääntä eikä ikinä huudeta.
Monelle tämä oli ihan ylivoimainen vaatimus ja pelkkä asiasta keskustelukin tuntui herättävän deiteissä aggressiota ja ärsytystä. Ymmärrän, että joillekin ihmisille tasaisuus on yhtä kuin tylsyys ja esimerkiksi huutaminen tarpeellista "tunteiden tuulettelua", mutta silloin heidän soisi etsivät suhteeseen kaltaisiaan eikä minun- tai AP:n kaltaista.
Löysin lopulta vastinkappaleeni ja suhteemme on ihanan tasapainoinen ja riidatkin hoidettu kypsästi keskustelemalla. Uskon, että sullekin löytyy kaltaisesi ihminen!
@40, vaikutat aikamoiselta unelmalta. Herkkänä miehenä tuntuu elämäni olleen tähän mennessä täynnä enemmän tai vähemmän ilkeitä naisia. Jos asiat voi sanoa asiallisesti ja ystävällisesti, niin miksi sanoa kärkkäästi ja ilkeästi omalle kumppanilleen? Lehtimyyjälle voin olla tyly, mutta en halua olla sitä rakkaalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"
Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.
Tinder taitaa olla vähän huono paikka löytää elämänkumppania. Mitä jos katsoisit naisia harrastuksen parista, työkuvioista tms. missä ihmiset liikkuvat livenä. Paremmat mahdollisuudet löytää tavallisia naisia.
Jep. Naiset toimii toisin kuin miehet. Harvaa naista tinder peli kiinnostaa. Ja jos on sinut itsensä kanssa ja sinkku, ei yleensä etsi miestä vaan "jos sopiva tulee arjessa vastaan niin harkitaan". Tule siis arjessa vastaan.
Kuka haluaa itsensä kopion. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon asiattomia kommentteja.
Tsemppiä ap. Itse olin samassa veneessä sinkkuna. Mulle oli tärkeää että toisen temperamentti vastasi omaani. Oon rauhallinen ihminen enkä todellakaan halua olla suhteessa räjähtelevän tai ailahtelevaisen ihmisen kanssa. Oon ehdoton siinä, että edes riidan aikana mulle ei koroteta ääntä eikä ikinä huudeta.
Monelle tämä oli ihan ylivoimainen vaatimus ja pelkkä asiasta keskustelukin tuntui herättävän deiteissä aggressiota ja ärsytystä. Ymmärrän, että joillekin ihmisille tasaisuus on yhtä kuin tylsyys ja esimerkiksi huutaminen tarpeellista "tunteiden tuulettelua", mutta silloin heidän soisi etsivät suhteeseen kaltaisiaan eikä minun- tai AP:n kaltaista.
Löysin lopulta vastinkappaleeni ja suhteemme on ihanan tasapainoinen ja riidatkin hoidettu kypsästi keskustelemalla. Uskon, että sullekin löytyy kaltaisesi ihminen!
Olen itsekin rauhallinen ihminen, mutta sinä kuulostat kunnon nyhveröltä. Ei mene ihon alle, jos joku korottaa minulle ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisia selvästi v tuttaa kun mies etsii täyspäistä naista. Miksiköhän.
Niin, sinulla ei sellaista ole.
Olet ilmeisesti noin viisikymppinen.
Olet liian myöhään etsimässä.
Jos naamalla, painolla ym. ei ole mitään väliä, niin varmasti löydät rauhallisen naisen.
Missähän ovat kaikki järki naiset eli perussuomalaiset? En halua kommunistista naista.
M52
Vierailija kirjoitti:
...
Onneksi löytyi hyvä ja itsenäinen yrittäjänainen, jonka kanssa vietämme aikaa silloin, kun kummallekin sopii. Eli ap älä heitä toivorikkauttasi, oikeasti hyviä naisia on olemassa.
Ette asu yhdessä? 😄
No hei mitä ihmettä nyt taas? 😅 Aivan täysin ymmärrettävä toive ja haave miehellä! Ja olet aivan oikeassa, sellaisia naisia on harvassa.
Tämä oli itseasiassa tosi hyvä juttu että tosiaan teit tämän aloituksen, koska et selkeästi näe omaa toimintamalliasi. Johtuen kasvuympäristöstäsi, toimit kuten naiset jotka aina rakastuvat jännämiehiin. Se ailahtelevuus ja muu on niin tuttua, että sitä sen takia erehtyy luulemaan rakkaudeksi. Se tuntuu niin kotoisalta. Sama mekanismi siinä, miksi esim alkoholistiperheen tyttäret helposti ajautuu todella huonoihin suhteisiin. Malli on opittu kotoa ja muusta ei ole tietoa.
Mutta olet kyllä tosi hyvällä tiellä, kun kuitenkin tiedostat että sellainen ei oikeasti tee sinulle hyvää, vaan haluat jotain ihan muuta.
Sinun pitää vaan pitää tuntosarvet pystyssä nyt. Itse esim olen aika lailla tunnekuohuihin hukkuva nainen, ja jos suhteen alkuvaiheessa kiinnittää huomiota siihen miten reagoin elämän pieniin vastoinkäymisiin, näkee kyllä heti mitä on odotettavissa tulevaisuuden osalta. No, ihan avoimesti olen kyllä aina tästä kertonut, enkä yrittänyt piilotella ja toivoa parasta, mutta kaikki eivät tällaista itse edes tiedosta niin eivät osaa sitä sitten tietenkään kertoa. Mutta siis sä sitten ehdit vastaavaan törmätessäsi pakittaa heti alkuunsa, kun et kiellä ilmiselviä merkkejä itseltäsi suureen ihastumiseen vedoten.
Mutta joo, on niitä sellaisia tasaisempiakin naisia. Älä ihmeessä luovuta. Pidä tutka tarkkana!
Onnea ja iloa elämään sinulle, toivon että tosiaan löydät tasaisen ihanan kumppanin rinnallesi! 🥰
Äläkä pahoita mieltäsi näistä ikävistä kommenteista, täällä on nyt kalikka kalahtanut isosti. Tunnistan sen niin hyvin, sattuneesta syystä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoinen nainen taitaa olla taruolento. Tai ainakin voi aina syyttää hormoneja, hermostoa ja vaihdevuosia. Siis sen lisäksi, että syyttää miestä.
Ex-vaimo hurahti salaliittoteorioihin. Myrkkypiikit, great reset, litteä maa, lentokoneiden kemikaalivanat, HAARP jne jne. Ja idoleina Ano Turtiainen, Jaana Kavonius, Tuomas Malinen ja kaikki muut vastaavat nutcaset, joiden podcasteja kuunteli päivittäin tuntikausia. Arvatkaa, miksi on ex?
Onneksi löytyi hyvä ja itsenäinen yrittäjänainen, jonka kanssa vietämme aikaa silloin, kun kummallekin sopii. Eli ap älä heitä toivorikkauttasi, oikeasti hyviä naisia on olemassa.
Näet vain hänen parhaat puolet. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ole etsinyt oikeanlaista, kaipaat todennäköisesti rinnallesi miehen kaltaista naista. T
Tarkoittaako se sitä, että tarvitset oman itsesi miehen kaltaisen naisen korvikkeen, mikä se voisi ollakaan.
Vai voisiko se olla jopa naisenkaltainen mies?
Verkkokaupastakin saa nykyään melko aidon kaltaisia tyttöystäviä, jotka ovat varmasti rauhallisimmasta päästä, ellet sitten hanki tekoälytyttöystävää. Sellainen voi osoittautua varsinaiseksi tuuliviiriksi ärtyessään ja jättää sinut taas henkisesti täysin yksin.
Onhan reagoiva tyttis säkenöiväkin ja hurmaava. Et voi kieltää, että ikävä on tuulahduksia.
Samanlaista päivää kanssaan ei useinkaan perätysten tule. Jos tällainen kaiken lisäksi rakastaa sinua, niin mitä mietit. Pidät hyvällä tuulella, sitoudut, niin pussaa suulle ja alaskin loppuelämäsi.
Facebookin Hidasta sinkkuelämää ja Tunneälykkäät sinkut ryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olet siis jännänaisten perään. Tuskin sinä edes huomaat niitä rauhallisia tavisnaisia.
Tinderissä on kokemusteni mukaan aika vähän tavisnaisia. Sellainen perinteinen tavinainen kyllä kelpaisi minulle.
Ap
Mikä kellekin on tavis? Tavallisuus on niin suhteellista. Jokaiselle on tavis se, mihin on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"
Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.
Tinder taitaa olla vähän huono paikka löytää elämänkumppania. Mitä jos katsoisit naisia harrastuksen parista, työkuvioista tms. missä ihmiset liikkuvat livenä. Paremmat mahdollisuudet löytää tavallisia naisia.
Jep. Naiset toimii toisin kuin miehet. Harvaa naista tinder peli kiinnostaa. Ja jos
Ei minuakaa miehenä mitkään pelit kiinnosta, mutta ne treffisaitit nyt ylipäätään mahdollistavat samalla asialla olevien ihmisten kohtaamisen. Yli 5-kymppisenä ei oikein ole sellaisia luontevia tutustumispaikkoja, vaikka olenkin niin ekstrovertti, että voin aivan tuostavaan alkaa vieraan ihmksen kanssa juttusille bussissa tai kaupan kassajonossa. Työpaikka taas on miesvaltainen, eikä kuormasta ole tapana syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoinen nainen taitaa olla taruolento. Tai ainakin voi aina syyttää hormoneja, hermostoa ja vaihdevuosia. Siis sen lisäksi, että syyttää miestä.
Ex-vaimo hurahti salaliittoteorioihin. Myrkkypiikit, great reset, litteä maa, lentokoneiden kemikaalivanat, HAARP jne jne. Ja idoleina Ano Turtiainen, Jaana Kavonius, Tuomas Malinen ja kaikki muut vastaavat nutcaset, joiden podcasteja kuunteli päivittäin tuntikausia. Arvatkaa, miksi on ex?
Avain tämän naisen mielenterevyden säilymisessä: silloin kuin sopii. Ei avoliittoa, ei parisuhdetta, ihan vaan pelkkä muna silloin tällöin jos huvittaa ja jos ei niin sitten ei. Ottakaa tästä naiset mallia jos haluatte säilyttää mielenterveytenne. Miehet pidetään kepin etäisyydellä!
Täällä minä olen, juuri kuvaamasi nainen. Mutta jos parisuhteeseen kanssani haluat, se ei onnistu, koska olen vakaasti avioliitossa, ollut jo 30 vuotta.
Niin ovat kaikki muutkin tuntemani harkitsevat, rauhalliset naiset. Ehkä löydät jonkun lesken, se on ainoa realistinen mahdollisuus, jos sekään. Kuvailemasi nainen ei nimittäin mielellään ota eronnutta miestä, koska tämä ei ole ollut riittävän harkitseva, järkevä ja osaava rakentaakseen kestävän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Perustele?