Mistä löytää kaltaiseni nainen?
Olen mies. Tyyni, järkevä, harkitseva, rauhallinen. Mistä löytää vastaavanlainen nainen? Ailahtelevia tuuliviirejä ja hermoheikkoja vain tullut tapailtua viimeiset 30 vuotta. Ja jos tarkemmin miettii, niin sellaisiahan olivat aikanaan jo äitini ja sisareni.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olet siis jännänaisten perään. Tuskin sinä edes huomaat niitä rauhallisia tavisnaisia.
Tinderissä on kokemusteni mukaan aika vähän tavisnaisia. Sellainen perinteinen tavinainen kyllä kelpaisi minulle.
Ap
Lataamoon lähetettäväksi? Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvit naista?
Veikkaan että asenteesi on vain huono.
Suosittelen terapiaa, sinussa on jotain kesken.
Seksiinhän naista lähinnä tarvitaan. Muuten mies olisi kämppäkaverina paljon parempi.
Tämä sun asenteesi naisiin on ongelmasi. Et etsi kumppania ja parasta kaveria, vaan seksiseuralaista.
Niin, missä mahtaa olla vika kun kohtaat vain tuollaisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvit naista?
Seksiinhän naista lähinnä tarvitaan. Muuten mies olisi kämppäkaverina paljon parempi.
Mies kämppäkaverina? No ei kiitos. Miehet keskimäärin ovat sottaisia, piereskelevät, jättävät vaatteita sikin sokin ja huudattavat stereoita yömyöhään.
Naisen kanssa asuminen on kymmenen kertaa mukavampaa kuin toisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Syy siihen miksi miehet eivät löydä parisuhdetta on naisten liian korkeiksi kasvneet odotukset miehistä. Odotuksia on kasvattanut TV-sarjat, somet, lehdet ja kirjat. Naisten viihteessä miehet ovat aina pitkiä ja laihoja, hyvissä hankkeissa ja korkeassa asemassa. Asunnot on linnoja ja kartanoita. Em medioissa toistellaan ihanteita. Tietenkään reaalielämässä ei olla kartanoiden perässä, mutta ihanteet kasvattavat odotusten tasoa reaalielämän yläpuolelle. Pitkän ja laihan 26-vuotiaan dippainssinkin on aloitettava työuransa köyhänä ja velkaisena. Harvan ulkonäkö nuorella iällä on poikkeuksellisen komea. Tämä on realismia.
Kukaan ei pakota ottamaan lainaa, ja duunaritaustainen dippainssi on duunari itsekin. Dippainssi on sitä paitsi vähän sama kuin salilla käyminen, se vetoaa pääasiassa vain toisiin miehiin. Naisille on se ja sama mikä on miehen ammatti, tai no taiteilijat taitavat saada enien, mutta parisuhteessa dipan mekaanisuus ja autistiset luonteenpiirteet eivät yleensä ole etu. Mutta nykyään naisissakin on autisteja, jotka yrittävät vääntää aivoistaan laskukoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvit naista?
Mies kämppäkaverina? No ei kiitos. Miehet keskimäärin ovat sottaisia, piereskelevät, jättävät vaatteita sikin sokin ja huudattavat stereoita yömyöhään.
Aivan. Kiitos. Ja miksi nainen haluaisi asua yhdenkään miehen kanssa?
Mistä johtuu kun naiset menettää järkensä sun lähellä? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"
Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.
Tinder taitaa olla vähän huono paikka löytää elämänkumppania. Mitä jos katsoisit naisia harrastuksen parista, työkuvioista tms. missä ihmiset liikkuvat livenä. Paremmat mahdollisuudet löytää tavallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olet siis jännänaisten perään. Tuskin sinä edes huomaat niitä rauhallisia tavisnaisia.
Tinderissä on kokemusteni mukaan aika vähän tavisnaisia. Sellainen perinteinen tavinainen kyllä kelpaisi minulle.
Ap
Että oikein "kelpaa"!
Ongelma on siinä, että sinä et kelpaa.
Palstan naisia selvästi v tuttaa kun mies etsii täyspäistä naista. Miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvit naista?
Koska tuo oli kuvaus miehistä keskimäärin. Helmiä löytyy kyllä miestenkin joukosta.
Onpa paljon asiattomia kommentteja.
Tsemppiä ap. Itse olin samassa veneessä sinkkuna. Mulle oli tärkeää että toisen temperamentti vastasi omaani. Oon rauhallinen ihminen enkä todellakaan halua olla suhteessa räjähtelevän tai ailahtelevaisen ihmisen kanssa. Oon ehdoton siinä, että edes riidan aikana mulle ei koroteta ääntä eikä ikinä huudeta.
Monelle tämä oli ihan ylivoimainen vaatimus ja pelkkä asiasta keskustelukin tuntui herättävän deiteissä aggressiota ja ärsytystä. Ymmärrän, että joillekin ihmisille tasaisuus on yhtä kuin tylsyys ja esimerkiksi huutaminen tarpeellista "tunteiden tuulettelua", mutta silloin heidän soisi etsivät suhteeseen kaltaisiaan eikä minun- tai AP:n kaltaista.
Löysin lopulta vastinkappaleeni ja suhteemme on ihanan tasapainoinen ja riidatkin hoidettu kypsästi keskustelemalla. Uskon, että sullekin löytyy kaltaisesi ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"
Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.
"Tinderistä tai muilta treffisaiteilta"
No siinähän tuo selityskin ilmenee .. itse en kuvittele tuollaisista paikoista muunlaisia (kuin erilaisia ongelmatapauksia) löytyvänkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvit naista?
Koska tuo oli kuvaus miehistä keskimäärin. Helmiä löytyy kyllä miestenkin joukosta.
No kämppistele sellaisen kanssa sitten. En minä naisena halua helmeäkään kotiini seksuaailsesti ahdistelemaan ja öhisemään.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sä sanot noin?
Sehän on normaalia haluta täyspäinen puoliso. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että täällä keskimäärin tiedetään gaslightingin olevan henkisen väkivallan muoto, ainoa joka sitä ei tajua on se gaslightaaja.
Ehkä et ole etsinyt oikeanlaista, kaipaat todennäköisesti rinnallesi miehen kaltaista naista. Tarkoittaako se sitä, että tarvitset oman itsesi miehen kaltaisen naisen korvikkeen, mikä se voisi ollakaan. Vain mielikuvitus on rajana, ja varmasti löydät jonkin tyynen ja rauhallisen kun vain käytät kekseliäisyyttäsi. Vai voisiko se olla jopa naisenkaltainen mies? Verkkokaupastakin saa nykyään melko aidon kaltaisia tyttöystäviä, jotka ovat varmasti rauhallisimmasta päästä, ellet sitten hanki tekoälytyttöystävää. Sellainen voi osoittautua varsinaiseksi tuuliviiriksi ärtyessään ja jättää sinut taas henkisesti täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Jännä juttu, jos kaikki naiset ympärilläsi pimahtavat. Mikähän siinä voisi olla.'
'Jännästä jutusta vanhanpiia
n tunnistaa...😂😂😂'
Ei minulta nämä.
'😂😂😂' räkänauru attitude
puistattaa minua.
Antaa välittömästi kuvan
pahansuovasta, moukkamaisesta,
vahingoniloisesta hlöstä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon asiattomia kommentteja.
Tsemppiä ap. Itse olin samassa veneessä sinkkuna. Mulle oli tärkeää että toisen temperamentti vastasi omaani. Oon rauhallinen ihminen enkä todellakaan halua olla suhteessa räjähtelevän tai ailahtelevaisen ihmisen kanssa. Oon ehdoton siinä, että edes riidan aikana mulle ei koroteta ääntä eikä ikinä huudeta.
Monelle tämä oli ihan ylivoimainen vaatimus ja pelkkä asiasta keskustelukin tuntui herättävän deiteissä aggressiota ja ärsytystä. Ymmärrän, että joillekin ihmisille tasaisuus on yhtä kuin tylsyys ja esimerkiksi huutaminen tarpeellista "tunteiden tuulettelua", mutta silloin heidän soisi etsivät suhteeseen kaltaisiaan eikä minun- tai AP:n kaltaista.
Löysin lopulta vastinkappaleeni ja suhteemme on ihanan tasapainoinen ja riidatkin hoidettu kypsästi keskustelemalla. Uskon, että sullekin löytyy kaltaisesi ihminen!
Tämä on hyvin kuvattu. Minäkin olen hyvin vakaa, en koskaan huuda tai räjähtele. Toki osoitan tunteeni, itkenkin, kun pahoitan mieleni. Osaan kuitenkin keskustella rakentavasti, erimielisyyksistäkin. En anna polkea itseäni, ja pidän puoleni.
Mua on usein pidetty tylsänä. En kuitenkaan massaan sulautuva, perässävedettävä, olen peroonallinen.
Arjen rutiinit ovat minulle tärkeitä, en kaipaa mitään extremeä elämääni, en käytä alkoholia.
Parisuhdetta en ole löytänyt, enkä enää jaksa sitä olettaa löytyvänkään.
Avioliiton päättyminen laskee miesten elinikää ja nostaa naisten. Naiset siis elävät pidempään ilman miehen läheisyyttä ja miehet kuolevat nopeammin ilman naista. Siitä voi päätellä missä sen sairauden alkulähde oikeasti on.