Miksi kuninkaalliset eivät liho?
Kaikki kuninkaalliset ovat hoikkia tai laihoja, tai vähintäänkin normaaleja. Aika jännä havainto :)
Kommentit (68)
Ai, onko Hollannin kruununprinsessa Catharina-Amalia hoikka?
Tai Monacon ruhtinas Albert?
Varaa syödä terveellisesti. Kokit ja muut avustajat. Varmasti helpompi pysyä hoikkana. Myös jatkuva esilläolo, ei mukava esiintyä pöhöttyneenä.
Ainakin Englannin kuninkaallisilla oli joku erikoinen jouluperinne punnita kaikki jouluna. Ne lukematkin piti ilmoittaa. Muistaako kukaan muu lukeneensa tätä lehdestä? No, kuitenkin, tuntuvat arvostavan hoikkuutta siellä.
Kuninkaallisten yksi tärkein tehtävä on pysyä hoikkana. On personal trainerit liikuntaan ja ravintospesialistit vähäkaloriseen ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain weeteet on läskejä.
Pistää silmään, että esim. ohjemassa rikkaat ja rahattomat. Melkein aina rahattomat on lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Englannin hovissa kyttäävät painoa. Dianaakin charles haukkui pulskaksi, ihme kun ei sitä rotan näköistä morsmaikkuaan ole laittanut plastiikka kirurgille.
Meneppäpeilin eteen. Oletko valaan vai mursun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain weeteet on läskejä.
Pistää silmään, että esim. ohjemassa rikkaat ja rahattomat. Melkein aina rahattomat on lihavia.
Olen pohtinut samaa. Tunnen itse kyllä "köyhiä" normaalipainoisia, niin miksi ohjelmaan otetaan vain tietynlaisia ihmisiä ...
Niin onhan se helppoa kun ei itse maksa mitään eikä tee.Voi juosta salilla ja muissa kekkereissä kun ei ole muuta kuin aikaa.
Kuninkaallisten päätyö on edustaminen ja silloin ulkonäöllä on väliä. Ei ole oikein tätä päivää, mutta ei ole moni muukaan asia monarkiassa. Rooliin kuuluu siis esiintyminen ja etenkin naisten vaatteita kuvataan ja arvostellaan kovalla kädellä. Kukapa haluaisi päästää itsensä lihomaan, kun on noin ulkonäkökeskeinen duuni.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Englannin kuninkaallisilla oli joku erikoinen jouluperinne punnita kaikki jouluna. Ne lukematkin piti ilmoittaa. Muistaako kukaan muu lukeneensa tätä lehdestä? No, kuitenkin, tuntuvat arvostavan hoikkuutta siellä.
Tämä on totta, Elisabetin joulupöytään tulijat kävivat vaa'alla ennen ja jälkeen, jotta nähtiin että on syöty niin tuntuvasti, että lähdetään sieltä painavampina kuin tullessa. Olevinaan ollut hauska pulavuosien perinne, mutta oikeasti ollut vaivaannuttava paikka vieraille. Tuskin Charles enää jatkaa moista.
Salaattiateria saattaa olla lehtikullasta valmistetulla tomulla päällystettyä.
Näissä on joidenkin uskomusten mukaan terveysvaikutuksia.
Lisäksi on hopeavedet, intiaanisokerit jne.
Aterimet ovat yleensä myös pöytähopeaa, ainakin juhlatilaisuuksissa.
Niillä ei oo jääkaappia mistä hakea välipalaa tai iltapalaa. Jos yrittävät hiipiä linnan keittiöön siellä on vihainen chef lähtöpasseja antamassa.
Helppo pyytää kokkia valmistamaan jotain terveellistä herkkua. Kyllä minäkin tilaisin vaikka tuoreita laadukkaita mansikoita ja valmiiksi viipaloitua mangoa kun tekee makeaa mieli. Köyhällekin on mahdollista syödä terveellisesti mutta se kysyy huomattavasti enemmän suunnittelua ja ennakointia, siksi tulee lankeamisia paljon enemmän. Puhumattakaan, että arjen stressi rahasta on suuri ja tyytyy usein halpaan mutta epäterveellisempään vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
Mette-Marit on aika tanakassa kunnossa nykyään.
Vakavasti sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin hovissa kyttäävät painoa. Dianaakin charles haukkui pulskaksi, ihme kun ei sitä rotan näköistä morsmaikkuaan ole laittanut plastiikka kirurgille.
Meneppäpeilin eteen. Oletko valaan vai mursun näköinen.
Mä näytän molemmilta.
Mutta ei mulla mitään mursun hampaita ole.
Hampaat on hyvässä kunnossa kun ei tule happohyökkäystä suuhun kuin 2x päivässä aamuruoka ja iltaruoka. Painoa 57kg, pituus 164cm. Mitään välipaloja en syö koskaan.
siellä on kokit valmistamassa jos jonkin sorttista evästä. Niin että niissä on tasapainossa kaikki rasvat, proteiinit ja hiilarit ja muu.
Vain weeteet on läskejä.