Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
En oikeastaan mitään kummempaa kuin se että kunnioitan kumppaniani, yhteiselämää takana nyt 30 vuotta ja edelleen ukko on kimpussani vaikka joka päivä jos sillä tuulella on.
Vierailija kirjoitti:
Syön tukevia aterioita, luen Tulvalehdestä ohjeita parisuhteeseen. Pidän villavaatteista ja pitkistä neuleista, maastosaappaista. Keskustellaan johdollani parisuhteemme tilasta, rooleista ja tehtävistä joita tasaamme.
Kuulostaa mukavan ulkoiluhenkiseltä ja käsityötaitoiselta. Varmaan on ulkoilman punaamat raikkaat posketkin eikä pää täynnä tiktok-höttöä.
Vanhan miehen tuoksu, ei tee mieli yhtyä.
Samalla tavalla kuin nuorempanakin, eli pidän itseni terveenä ja puhtaana liikkumalla säännöllisesti, syömällä terveellisesti, nukkumalla hyvin ja huolehtimalla hygieniasta. Mies tekee samoin ja yhdynnät maistuu.
Olemalla oma itsevarma ja aito itseni ja pitämällä itseni normaalipainoisena. Kunnosta huolehtimisen teen toki jo ihan omankin jaksamiseni ja terveyteni takia, mies ei tässä ole prioriteetti nro 1. Ja jos mies on mennäkseen niin menköön.
Olen itse 46v., seksistä ja läheisyydestä nauttiva nainen.
Liikun paljon, syön terveellisesti ja olen pitänyt tietyn lapsenmielisyyden elämässäni mukana aina.
Mies on halunnut mua aina, mutta nyt olen huomannut että mulla alkaa olla iän merkkejä jo siinä määrin, että en ole omasta mielestäni seksikäs. Ja tällä palstalla sitä jaksetaan jauhaa, että ei ole enää seksikäs tässä iässä. Vanha ja ruma.
Pelkään että mieheni ei pian enää halua mua. Ap
Ei ole mitään erityistä siihen asiaan. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Liikun paljon, syön terveellisesti ja olen pitänyt tietyn lapsenmielisyyden elämässäni mukana aina.
Mies on halunnut mua aina, mutta nyt olen huomannut että mulla alkaa olla iän merkkejä jo siinä määrin, että en ole omasta mielestäni seksikäs. Ja tällä palstalla sitä jaksetaan jauhaa, että ei ole enää seksikäs tässä iässä. Vanha ja ruma.
Noin voi käydä missä iässä tahansa. Mun eksä lopetti haluamasta mua kun olin 26, ja tosi nätti. Nyt olen ryppyinen 48 v ja nykyinen mieheni haluaa mua joka päivä. Ja jos ei iän takia haluaisi, niin eipä sille mitään voisi. Toista ei voi omistaa. Tiedän kuitenkin että on paljon miehiä jotka haluavat myös keski-ikäisiä naisia, ja sitten pitäisi vain etsiä sellainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies ei vanhene? - ihmettelijä
En tavoittele miestä seksikumppaniksi. Hänen on pystyttävä olemaan enemmän. Jos miehestä ei oke tasavertaista kumppania, niin sitten adjöö mimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Miksi pitäisi olla haluttava?
Ei tarvitse tietenkään, jos ei halua seksiä.
Miksi välittäisin laittautumisesta? Kun on itsellä hyvä olo kauneus tulee mukana.
En mitenkään. Haluaisin jo että miehenkin halut edes vähän vähenisivät, mutta eipä näytä vielä vähenneen. Olemme sopineet että meillä on 2krt vk seksiä, mies haluaisi joka pv ja minä ehkä kerran/2vk jos sitäkään. Joten ymmärrän että tämä "kompromissi" on omalta kannaltani huono, mutta mies on ainoa joka siitä valittaa. Mies on nyt 56.
Keski-ikäinen mies vastaa:
Vaimoni on haluttava olemalla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi esittää kysymyksen myös keski-ikäisille miehille.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6012062/miten-te-muut-keski-ikaiset-mie…
Vierailija kirjoitti:
Vanhan miehen tuoksu, ei tee mieli yhtyä.
Ai kamala!😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi esittää kysymyksen myös keski-ikäisille miehille.
Unohdit vastata kysymykseen.
Olet provo.
Unohdit vastata kysymykseen.