Olen nyt tutustunut uuteen mieheen ja olen todella ihmeissäni hänen käytöksestään minua kohtaan
En osaa edes selittää minkälainen hän on, mutta tunnen ettei kaikki ole kunnossa. Yritän laittaa tähän esimerkkejä, koska olen niin ihmeissäni.
- kaikki, siis aivan kaikki, on minun vikaani. Jos hän vaikka satuttaa minua fyysisesti, hän kääntää sen minun viakseni
- juttelee aivan ihmeellisiä juttuja, aivan kuin yrittäisi painaa minua alas. Kun kerroin, että ostin yhden käytetyn vaatteen nuorelta naiselta, niin kysyi, että mahduit sitten siihen. Sanoi myös, että kelpaan kyllä hänelle tällaisena kuin olen. Aivan kuin olisin jotenkin tosi huono.
- kohtelee minua kuin tyhmää pikkutyttöä, joka ei osaa eikä tiedä mitään. Saattaa selittää jonkun todella yksinkertaisen jutun minulle kuten jollekin idiootille
Olen vain ihan ihmeissäni, enkä tiedä miten suhtautua asiaan
Kommentit (143)
Vielä lopuksi, lähde pois tommosesta suhteesta. Narskuhan tuo on, ilmiselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.
ap
Puhuuko totta?
Ajattelin aivan samaa. Mutta puhuu totta, tsekkasin Terhikistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.
ap
No tämä nyt viimeistään paljasti provoksi. Älä viitsi vitsailla vakavalla asialla. 0/5
Narsistit tuntuvat olevan yllättävän usein lääkäreitä tai johtajia, joten sikäli en ole ammatista yllättynyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
ap
No olisit heti sanonut, että on LÄÄKÄRI. Älä nyt tuollaista kultakimpaletta jätä. Jos hän sinua nyt vähän pahoinpitelee, niin varmaan osaa tehdä sen niin, ettei jää pahoja jälkiä.
Se, että se mies on matemaattisesti älykäs ei tee hänestä sosiaalisesti lahjakasta tai emotionaalisesti tervettä.
Varmaan siihenkin on hyvä syy, että lääkäri on vapailla markkinoilla. Eikös ne nyt yleensä pariudu hyvinkin nopeasti. Mutta jos on oikeasti hullu, niin tuskin suhteetkaan kestävät.
Väkivaltaista ja arvaamatonta miestä ei kuitenkaan kannata katsella. Pistä menemään vain. Niin muutkin naiset ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No tämä nyt viimeistään paljasti provoksi. Älä viitsi vitsailla vakavalla asialla. 0/5
Ei ole provo, enkä vitsaile. Kuten kirjoitin, olen todella hämmentynyt tilanteesta, koska en ole ikinä ennen ollut vastaavassa.
ap
Narsistit hakeutuu juurikin sellaisiin vaikutusvaltaisiin ammatteihin, jossa ne voi parhaiten tuhota ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että se mies on matemaattisesti älykäs ei tee hänestä sosiaalisesti lahjakasta tai emotionaalisesti tervettä.
Varmaan siihenkin on hyvä syy, että lääkäri on vapailla markkinoilla. Eikös ne nyt yleensä pariudu hyvinkin nopeasti. Mutta jos on oikeasti hullu, niin tuskin suhteetkaan kestävät.
Väkivaltaista ja arvaamatonta miestä ei kuitenkaan kannata katsella. Pistä menemään vain. Niin muutkin naiset ovat tehneet.
Tämä oli hyvä kommentti. Matemaattisesti lahjakkaat eivät automaattisesti ole mitenkään hyviä ja empaattisia ihmisiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ole provo, enkä vitsaile. Kuten kirjoitin, olen todella hämmentynyt tilanteesta, koska en ole ikinä ennen ollut vastaavassa.
ap
Onko sinulla sitten sisälukutaidossa jotain vikaa, kun et ole vielä jättänyt häntä?
Juokse juokse juokse juokse!!!
Siis nyt valot päälle! Yleensä nämä tilanteet kehittyy niin että mies onnistuu ekan puoli vuotta tms huijaamaan ja alkaa paljastaa näitä pimeitä puoliaan vasta sen jälkeen. Sekin on jo paha. Mutta jos mies ei vaivaudu edes alussa peittelemään itseään vaan aloittaa tuollaisen käytöksen saman tien niin...
Olet vaarassa. Lähde. Heti.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit hakeutuu juurikin sellaisiin vaikutusvaltaisiin ammatteihin, jossa ne voi parhaiten tuhota ihmisiä.
No tätä olen oikeasti itsekin ihmetellyt. Jotenkin tulee olo, että hän jollain tavalla haluaa tuhota minut. Ja tämä on hyvä sana, tuhota. Ihmeissäni olen, koska olen ollut häntä kohtaan todella ystävällinen ja mukava.
ap
Vierailija kirjoitti:
Juokse juokse juokse juokse!!!
Siis nyt valot päälle! Yleensä nämä tilanteet kehittyy niin että mies onnistuu ekan puoli vuotta tms huijaamaan ja alkaa paljastaa näitä pimeitä puoliaan vasta sen jälkeen. Sekin on jo paha. Mutta jos mies ei vaivaudu edes alussa peittelemään itseään vaan aloittaa tuollaisen käytöksen saman tien niin...
Olet vaarassa. Lähde. Heti.
Tilanteet ovat vaihdelleet. Sanoin jo hänelle tästä käytöksestä ja hän paransikin sitä hetkeksi. Ja sitten tämä alkoi taas uudelleen. Eli skarppaa hetken sen vuoksi kun haluan erota.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä olen oikeasti itsekin ihmetellyt. Jotenkin tulee olo, että hän jollain tavalla haluaa tuhota minut. Ja tämä on hyvä sana, tuhota. Ihmeissäni olen, koska olen ollut häntä kohtaan todella ystävällinen ja mukava.
ap
Ja sinä vain jatkat samaa mantraa. Haluatko vain mässäillä tilanteella? Lopeta jauhaminen ja sulje hänet elämästäsi pois.
ei kannata alkaa suhteeseen tuollaisen kanssa. Ihan sama miten ihana, komea tai rikas olisi. Joku persoonallisuushäiriö tuolla on. Ole viisas ja laita toi äijä vaihtoon. Siihen oli selvästi syy, että on vapaana.
Ilmeisesti ap ei ole siksi juuri raskinut jättää miestä, kun tämä on kuitenkin varakas lääkäri. Jos ois vaikka taksikuski, niin ois jättänyt ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla ei ole mitään traumataustaa, vaan olen ollut 25 vuotta onnellisessa suhteessa normaalin miehen kanssa ja nyt olen vain ihmeissäni, että tällaisiaki miehiä on vapaana.
ap
no kai noita sekopäitä nyt on vapaana, kun ei kukaan tuollaista riesakseen halua.Hulluja ihmisissä riittää ikävä kyllä eikä se aina katso sosiaaliluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap ei ole siksi juuri raskinut jättää miestä, kun tämä on kuitenkin varakas lääkäri. Jos ois vaikka taksikuski, niin ois jättänyt ajat sitten.
lääkärit on keskimäärin varmaan täyspäisempiä, mutta ihme tapauksia niistäkin löytyy ihan kajahtaneisiin saakka.
Puhuuko totta?