Olen nyt tutustunut uuteen mieheen ja olen todella ihmeissäni hänen käytöksestään minua kohtaan
En osaa edes selittää minkälainen hän on, mutta tunnen ettei kaikki ole kunnossa. Yritän laittaa tähän esimerkkejä, koska olen niin ihmeissäni.
- kaikki, siis aivan kaikki, on minun vikaani. Jos hän vaikka satuttaa minua fyysisesti, hän kääntää sen minun viakseni
- juttelee aivan ihmeellisiä juttuja, aivan kuin yrittäisi painaa minua alas. Kun kerroin, että ostin yhden käytetyn vaatteen nuorelta naiselta, niin kysyi, että mahduit sitten siihen. Sanoi myös, että kelpaan kyllä hänelle tällaisena kuin olen. Aivan kuin olisin jotenkin tosi huono.
- kohtelee minua kuin tyhmää pikkutyttöä, joka ei osaa eikä tiedä mitään. Saattaa selittää jonkun todella yksinkertaisen jutun minulle kuten jollekin idiootille
Olen vain ihan ihmeissäni, enkä tiedä miten suhtautua asiaan
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.
ap
Lääkäreissä ja erityisesti kirurgeissa on paljon psykopaatteja. Kylmä ja epäempaattinen täsmää siihen. Lähde pois ennen kuin meno käy turhan jännittäväksi...
Mistä erottaa narsistin ja psykopaatin?
Narsisti:
erilaiset suuruuskuvitelmat
voimakas ihailun tarve
empatian vähäisyys
tarvitsee erikoiskohtelua
kateellisuus ja ylimielisyys
toisten hyväksikäyttö
impulsiivisuus
ärsykehakuisuus
Itsetunto rakentuu suureellisten fantasioiden varaan.
Ylimielisyys ja röyhkeys suojelevat ihmisen huonosti rakentuneen itsetunnon erittäin haavoittuvaa ydintä.
Suuret käsitykset itsestä, saavutusten liioittelu.
Keskittyminen mielikuviin omasta rajattomasta menestyksestä, voimasta, rakkaudesta jne.
Usko omaan ainutlaatuisuuteen. Vain erittäin huomattavat henkilöt ja instituutiot ymmärtävät henkilön itsensä mukaan häntä. Tällaisen ihmisen on vaikea ottaa apua vastaan hyvältä terveyskeskuslääkäriltä. Hänhän näkee ympärillään vain kyvyttömiä, tyhmiä ihmisiä
Korostuneen ihailun vaatiminen. Kokee ansaitsevansa erityiskohtelua.
Muiden hyväksikäyttö. Empatian puute.
Kateus tai uskomus siitä, että muut ovat kateellisia.
Psykopaatti :
lipevyys
mahtipontisuus
itsekeskeisyys
syyllisyydentunteen ja empatian puuttuminen
valehtelu
Pidäkkeettömyys.
Tunnekylmyys.
Voi olla ensikontaktissa erittäin miellyttävän ja luotettavan tuntuinen. Naamioituva häiriö.
Krooninen ikävystyneisyys. Tavallinen elämä on tuskastuttavaa. Postimerkkeily tai posliininmaalaus ei iske
Lipevyys, patologinen valehtelu, impulsiivisuus.
Vastuuttomuus, petkuttaminen, manipulointi.
Tunteiden pinnallisuus. Vahvalta vaikuttava omanarvontunto.
Realististen pitkän tähtäimen päämäärien puuttuminen.
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Mitä odotat saavuttavasi?
Ap on tavannut komean narsisti miehen eikä osaa erota siitä heti. Kannattaa pyytää apua ennen kuin se hakkaa sinut. Ihan tyypillistä kun nainen näkee jossain treffi palstalla komean miehen niin nainen haksahtaa siihen ja sitten käy huonosti.
Joku psykopaatti postaa tuota kattikeittoa pakkospämminä, ei tuo varmaan enää ketään jaksa siinä mielessä enää hetkauttaa.
Tämä kuitenkin on vaavi, ja vaavilaatu on aina samaa taattua eli ripauksella paattispämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.
ap
Lääkäreissä ja erityisesti kirurgeissa on paljon psykopaatteja. Kylmä ja epäempaattinen täsmää siihen. Lähde pois ennen kuin meno käy turhan jännittäväksi...
Mistä erottaa narsistin ja psykopaatin?
Narsisti:
erilaiset suuruuskuvitelmat
voimakas ihailun tarve
empatian vähäisyys
tarvitsee erikoiskohtelua
kateellisuus ja ylimielisyys
toisten hyväksikäyttö
impulsiivisuus
ärsykehakuisuus
Itsetunto rakentuu suureellisten fantasioiden varaan.
Ylimielisyys ja röyhkeys suoj
Enemmän narsistisia piirteitä kuin psykopaattisia.
ap
Siis miten hän on fyysisesti satuttanut sinua, ihan konkreettisesti?
Kuulostaa aivan järkyttävältä joka tapauksessa. Ekaa kertaa minäkin tällä palstalla äidyn kirjoittamaan että ihan oikeasti, älä enää tapaa sitä miestä. Katko kaikki välit ja pysy siinä päätöksessä, sanoi hän mitä tahansa.
Miksi 👏🏻helvetissä👏🏻te👏🏻naisihmiset👏🏻tapailette👏🏻tollasia👏🏻miehiä👏🏻?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Nyt jalat alle ja äkkiä! Ei se siitä paremmaksi muutu vaikka kuinka yrittäisit ymmärtää ja rakastaa. Loppupelissä löydät itsesi itsetunto murskattuna, parhaat vuotesi menettäneenä niinsanotusti luu kädessä ilman rahaa.
Tätäpä juurikin. Olin yhden miehen kanssa 4 vuotta ja jäi pelkät rauniot musta jäljelle. Menetin työni, asumiskuviot, raskauden keskeytys + muita ihmisuhteita.
Ja tommoinen mies osaa henkisesti tuhota sua mut silti ei jätä sua vaikka kuinka sanoo ettei tunne mitään sua kohtaan.
Hän porskuttaa eteenpäin ja menee kokoajan parempaan suuntaan. Mä täällä yksinäisenä taistelen asunnottomuutta kohtaan.
Ai et tiedä miten pitää suhtautua siihen että joku on ensin fyysisesti väkivaltainen ja sen jälkeen vielä psyykkisesti väkivaltainen? Toistuvasti. Voitko ihan itsellesi rehellisenä sanoa että et oikeasti tiedä miten suhtautua? Niinpä.
Tai voithan keittää sitä kissanlihakeittoa, se varmaan auttaa. Valitse tämä jos itsepetos on sun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No tämä nyt viimeistään paljasti provoksi. Älä viitsi vitsailla vakavalla asialla. 0/5
Ei ole provo, enkä vitsaile. Kuten kirjoitin, olen todella hämmentynyt tilanteesta, koska en ole ikinä ennen ollut vastaavassa.
ap
Teet tuossa kohtaa virheen. Sä ihmettelet ja analysoit ukon käytöstä. Oot jo ajautunut ansaan.
Älä nyt pohdi enää miksiköhän se niin tekee, sillä ei ole väliä ja siihen ei saa mitään vastausta minkä haluaisit kuulla että voisit uskoa tohon pskakasaan.
Ajatus sinne itseen mikä sulle on hyväksi ja mitä tuosta tulis pitkällä
Älkää imskatti soikoon kieltäkö ihmistä asian prossessoimista! Ei me mitään robotteja ollaan!! Eihä ihminen voi mennä eteenpäin jos se ei ekaks opi nykytilanteesta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Puhuuko totta?
Miksi ei puhuisi totta? Ite oon tuntenut mieslääkäreitä jotka ovat aivan sekasin. Luonnehäiriöiset miehet hakeutuvat vaativiin ammatteihin.
Seurustelua Porvoon mitalla.
Vaan näinhän se on, että aidosti ihmetyttää monien naisten puute omien rajojensa suhteen. Jotain on mennyt lapsuudessa ja nuoruudessa vikaan jos ei kävele pois kun saa huonoa kohtelua, vaan jää sitä ihmettelemään ja "ymmärtämään". Että sikäli ihan osuva trollaus.
Miksi et laita sen nimee tänne et muutkin sit osaavat häntä varoa?
Jos tää nyt vastoin kaikkea todennäköisyyttä ei olis trollausta, niin on ap vähintään yhtä hullu akka kuin miehensäkin. Tervepäinen nainen ei jää ihmettelemään kun häntä loukataan. Tervepäinen nainen kuuntelee intuitiotaan eikä päästä elämäänsä miestä, josta tulee huonot vibat.
Jos ap on totta, niin jotain on pahasti vialla persoonan kehityksessä. Terapia olisi todellakin tarpeen.
Ylisjonne trollaa, että katsokaa miten tyhmä voi nainen olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut yksimielisiä vastauksia, kiitos näistä kaikista! Olen vain todella hämilläni ja ihmeissäni. En osaa sen enempää avata. Kyseessä kuitenkin menestynyt mies.
Ehkä tuo alistaminen, mistä joku kirjoitti, pätee tähän. Haluaa jollain ihmeellisellä syyllä alistaa minua.
ap
Menestynyt?
Moni on. Julkisuuskuvahan ei kerro tyypistä puolisona.
Miehen kirjoittama aloitus -5/5 pas-ka provo. Yritä uudelleen.
Tota se on kun deittaa incel-pojua Porvoosta.
Nyt kannattaa alkaa etsiä kaunista hääpukua, NOT!
No missään nimessähän sinun ei kannata tuollaista aarretta jättää!! Herran pieksut...
Miksi ap jahkailet, etsit diagnooseja netistä, mietit ja vatvot tuon miehen mielenliikkeitä? Mitä väliä ihan oikeasti sillä on, miksi hän on sellainen kuin on?
Voin kokemuksesta kertoa että toista ei voi rakastamalla parantaa tai opettaa paremmaksi.