Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt tutustunut uuteen mieheen ja olen todella ihmeissäni hänen käytöksestään minua kohtaan

Vierailija
04.04.2025 |

En osaa edes selittää minkälainen hän on, mutta tunnen ettei kaikki ole kunnossa. Yritän laittaa tähän esimerkkejä, koska olen niin ihmeissäni.

- kaikki, siis aivan kaikki, on minun vikaani. Jos hän vaikka satuttaa minua fyysisesti, hän kääntää sen minun viakseni

- juttelee aivan ihmeellisiä juttuja, aivan kuin yrittäisi painaa minua alas. Kun kerroin, että ostin yhden käytetyn vaatteen nuorelta naiselta, niin kysyi, että mahduit sitten siihen. Sanoi myös, että kelpaan kyllä hänelle tällaisena kuin olen. Aivan kuin olisin jotenkin tosi huono.

- kohtelee minua kuin tyhmää pikkutyttöä, joka ei osaa eikä tiedä mitään. Saattaa selittää jonkun todella yksinkertaisen jutun minulle kuten jollekin idiootille

Olen vain ihan ihmeissäni, enkä tiedä miten suhtautua asiaan

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllähän tämä kuulostaa todella oudolta kun kirjoitan sen auki tuohon. Jotenkin menen niin hämilleni kaikesta tuosta ja epäilen jo itseäni, kuvittelinko kaiken vai tapahtuiko tuo oikeasti.

ap

Vierailija
22/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihme. Moni muukin on ihmeissään tuon luettuaan. 

Jätä se sika. NYT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo! Noin tyhmää naista tuskin on olemassa, joka jatkaisi jonkun miehen tapailua, joka heti alkuvaiheessa on jo fyysisesti satuttanut naista!

Vierailija
24/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, hyvä ihminen, hyväksy tuollaista käytöstä! Se muuttuu tästä vain pahemmaksi, mitä enemmän aikaa kuluu. Miehellä on selkeä tarve alistaa naista. Siihen liittyy esimerkiksi tuo, että hän selittää sinulle asioita kuin pikkutytölle. Minulla on kokemusta vastaavasta, ja ikävä kyllä annoin tilanteen jatkua liian kauan - ehkä ajatellen, että asiat voivat muuttua. No, ei ne muuttuneet. Olen ikionnellinen, että tiemme erosivat. 

Vierailija
25/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommoisten kanssa saa olla missään tekemisissä 

Vierailija
26/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole provo.

ap

Vierailija
27/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Noista sais melkein jakaa nimikirjaimet, iän ja paikkakunnan ja muita tuntomerkkejä, ettei kukaan muukaan joudu uhriksi.

Vierailija
28/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olet saanut yksimielisiä vastauksia ja ohjeita. Nyt eroon ko. tyypistä, ennenkuin se on vaikeampaa. Kyllä miehiä riittää

Vierailija
29/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut yksimielisiä vastauksia, kiitos näistä kaikista! Olen vain todella hämilläni ja ihmeissäni. En osaa sen enempää avata. Kyseessä kuitenkin menestynyt mies. 

Ehkä tuo alistaminen, mistä joku kirjoitti, pätee tähän. Haluaa jollain ihmeellisellä syyllä alistaa minua.

ap

Vierailija
30/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maailmassa sinä annat jonkun satuttaa itseäsi?! Oletko jo lapsena tottunut siihen, että sinua alistetaan ja pahoinpidellään, vai miksi et ymmärrä pitää huolta itsestäsi.

Kai sinä ymmärrät, että mies on täysin sekopäinen, kun vapaaehtoisesti seurustelee sinun kanssasi, vaikka olet niin kaikin puolin huono, tyhmä ja teet väärin. Onko tämä ensimmäinen ja ainoa parisuhteesi ja olet yksinhuoltajaperheessä kasvanut niin, että sinulla ei ole mitään käsitystä normaalista elämästä?

Vierailija
31/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, kyllähän tämä kuulostaa todella oudolta kun kirjoitan sen auki tuohon. Jotenkin menen niin hämilleni kaikesta tuosta ja epäilen jo itseäni, kuvittelinko kaiken vai tapahtuiko tuo oikeasti.

ap

Pidä jonkinlaista päiväkirjaa. Siitä sinä saat selkoa itsellesi siitä, mitä tapahtui. Milloin satuttu fyysisesti, milloin kohteli kuin pikkulasta? Ota kuva mustelmista ja mahdollisista muista pahoinpitelyn jäljistä ja käyt kysymässä vaikka sosiaalityöntekijältä tai hoitajalta, onko nämä kuvittelua.

Vierailija
32/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tuosta satuttamisesta monesti. Hän kieltää sen ja syyllistää, että vika on minussa. Ja ei tunne mitään empatiaa minua kohtaan, vaan hänen ilmeensä on tosi kylmä ja tunteeton. 

ap

Vierailija
33/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo! Noin tyhmää naista tuskin on olemassa, joka jatkaisi jonkun miehen tapailua, joka heti alkuvaiheessa on jo fyysisesti satuttanut naista!

Näitä on yllättävän paljon.  Miksi muuten olisi olemassa turvakoteja? Entä miksi oikeudenkäynneissä kerrotaan, että se sama mies oli saanut aiemmin jo  monta tuomiota pahoinpitelystä ennen kuin meni henki?

Vierailija
34/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noin tyhmiä naisia on.

Vierailija
35/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi on hullu sekopää. Juokse! Juokse!

En oikeasti juuri koskaan sano, että jätä se sika, mutta nyt sanon.

Ensinnäkään ei ole normaalia, että uusi tapailumies satuttaa rakastaan. Ja täysi narsisti sekopää kääntää sen vielä sinun syyksesi.

Hän puhuu sinulle kuin idiootti, koska todennäköisesti hänen oma älykkyysosamääränsä on hyvin matala. Oikeasti tunnen muutaman todella tyhmän ihmisen, ja heidän keskustelunsa on tasoa: "tuolla on lehmä."" Tiedätkö, että lehmä sanoo ammuu?" 

Hän yrittää polkea itsetuntoasi alas, koska hänen oma itsetuntonsa on heikko. Ei ole pärjännyt koulussa, eikä työelämässä. Pian huomaan makaavasi masentuneena ja pahoinpideltynä jossain. Juokse!

Vierailija
36/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole provo.

ap

Miksi sinä sitten siedät tuollaista ihmistä? Ihan vilpittömästi me ihmettelemme sitä asiaa. Aivan yhtä paljon ihmettelemme emmekä ymmärrä, miksi niin moni nainen jää puolisonsa pahoinpideltäväksi.

Lähde ajoissa etsimään omaa onneasi ja sellaista ihmistä joka ei kohtele sinua huonosti.

Vierailija
37/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko alistava mies jännittävä! Olin liitossa kaltaisensa kanssa kun en ymmärtänyt nuori kun olin.

Vei kauan eheytyä, olin epävarma ja alistettu, mutta en enää aikoihin, Luojalle kiitos, että ohjasi oikeaan.

Vierailija
38/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten valoja päälle ja menoksi! Nyt se on vielä helppoa kun mies on uusi.

Vierailija
39/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.

ap

Vierailija
40/143 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla ei ole mitään traumataustaa, vaan olen ollut 25 vuotta onnellisessa suhteessa normaalin miehen kanssa ja nyt olen vain ihmeissäni, että tällaisiaki miehiä on vapaana.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi