Olen nyt tutustunut uuteen mieheen ja olen todella ihmeissäni hänen käytöksestään minua kohtaan
En osaa edes selittää minkälainen hän on, mutta tunnen ettei kaikki ole kunnossa. Yritän laittaa tähän esimerkkejä, koska olen niin ihmeissäni.
- kaikki, siis aivan kaikki, on minun vikaani. Jos hän vaikka satuttaa minua fyysisesti, hän kääntää sen minun viakseni
- juttelee aivan ihmeellisiä juttuja, aivan kuin yrittäisi painaa minua alas. Kun kerroin, että ostin yhden käytetyn vaatteen nuorelta naiselta, niin kysyi, että mahduit sitten siihen. Sanoi myös, että kelpaan kyllä hänelle tällaisena kuin olen. Aivan kuin olisin jotenkin tosi huono.
- kohtelee minua kuin tyhmää pikkutyttöä, joka ei osaa eikä tiedä mitään. Saattaa selittää jonkun todella yksinkertaisen jutun minulle kuten jollekin idiootille
Olen vain ihan ihmeissäni, enkä tiedä miten suhtautua asiaan
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle on nyt vain osunut elämän arpajaisissa tyhjä arpa, eikä hän ymmärrä heittää sitä pois. Toisinaan käy noin ja seuraukset ovat ikävät. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Aivan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän väl
Tämä on tänään kolmas kerta kun näen tämän copypastetun jutun. Älä jaksa!
Narsistihan tuo on. Sinun kuuluu katsella häntä ylöspäin ihaillen ja hän mitätöi sinua. Luulee olevansa sinua parempi. Tai sitten on huonoitsetuntoinen ja jostain kateellinen ja haluaa painaa sinua alas, että tyytyisit hänen huonoon seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.
ap
No tämä nyt viimeistään paljasti provoksi. Älä viitsi vitsailla vakavalla asialla. 0/5
Ei ole provo, enkä vitsaile. Kuten kirjoitin, olen todella hämmentynyt tilanteesta, koska en ole ikinä ennen ollut vastaavassa.
ap
Teet tuossa kohtaa virheen. Sä ihmettelet ja analysoit ukon käytöstä. Oot jo ajautunut ansaan.
Älä nyt pohdi enää miksiköhän se niin tekee, sillä ei ole väliä ja siihen ei saa mitään vastausta minkä haluaisit kuulla että voisit uskoa tohon pskakasaan.
Ajatus sinne itseen mikä sulle on hyväksi ja mitä tuosta tulis pitkällä tähtäimellä.
Oon itse ollut aliatavassa ja väkivaltaisessa suhteessa ja se tosiaan jättää tosi pahat jäljet. Rikosprosessit kesken ja multa meni jo suhteessa loppukin mielenterveys, en mä tästä tule eheytymään takaisin ikinä täysin. Ei edes se fyysinen rusikointi mutta se henkinen pahoinpitely. En mä pysty edes ajattelemaan niitä ilman et voin fyysisestikin tosi pahoin.
Joka kerta kun annat anteeksi niin se saa siitä vaan lisää syytä halveksua sua.
Pidä huoli vaan itsestäs. Ja lue niitä tarinoita. Et tule törmäämään yhteenkään, missä mies muuttuu oikeasti.
Ei kuulosta hyvältä. Lähtisin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja on todella älykäs mies. Ammatiltaan lääkäri. Todella kylmä ja epäempaattinen, ainakin minua kohtaan.
ap
Lääkäreissä ja erityisesti kirurgeissa on paljon psykopaatteja. Kylmä ja epäempaattinen täsmää siihen. Lähde pois ennen kuin meno käy turhan jännittäväksi...
Kuuntele video narsismi tommy hellsten& anne ollikainen. Kuuntele monta kertaa, että ymmärrät. Myös häpeä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No tämä nyt viimeistään paljasti provoksi. Älä viitsi vitsailla vakavalla asialla. 0/5
Ei ole provo, enkä vitsaile. Kuten kirjoitin, olen todella hämmentynyt tilanteesta, koska en ole ikinä ennen ollut vastaavassa.
ap
Teet tuossa kohtaa virheen. Sä ihmettelet ja analysoit ukon käytöstä. Oot jo ajautunut ansaan.
Älä nyt pohdi enää miksiköhän se niin tekee, sillä ei ole väliä ja siihen ei saa mitään vastausta minkä haluaisit kuulla että voisit uskoa tohon pskakasaan.
Ajatus sinne itseen mikä sulle on hyväksi ja mitä tuosta tulis pitkällä
Tämä on hyvä pointti. Miksi ihmeessä tässä roikun. Miksi analysoin ja ihmettelen. Olen vain niin hämmentynyt. Minulla ei ole muuta selitystä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle on nyt vain osunut elämän arpajaisissa tyhjä arpa, eikä hän ymmärrä heittää sitä pois. Toisinaan käy noin ja seuraukset ovat ikävät. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Aivan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän väl
Järkevä neuvo. Rohkeasti vain mummon neuvoilla eteenpäin, ap 👵🏻💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonom
Olisiko jollakulla tuo keittoresepti. Voisi auttaa asian hoitamisessa.
Kuuntelin tuota Hellstenin videota narsismista. En täysin yhdistä tätä miestä narsistiin, koska hän ei etsi ihailua suurelta porukalta. Eikä edes miltään hovilta. Tuntuu, että hän on aika yksinäinen. Hän on vain jotenkin kylmä, epäempaattinen ja välinpitämätön.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Lääkäreissä ja erityisesti kirurgeissa on paljon psykopaatteja. Kylmä ja epäempaattinen täsmää siihen. Lähde pois ennen kuin meno käy turhan jännittäväksi...
Mistä erottaa narsistin ja psykopaatin?
Löysin tällaisen vanhan reseptin. Olen varma, että se auttaa ap:tä ongelmansa ratkaisemisessa.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
No niin, siellä on joku nainen antanut kilttimiehelle mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Löysin tällaisen vanhan reseptin. Olen varma, että se auttaa ap:tä ongelmansa ratkaisemisessa.
Kissanlihakeitto400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Tämä on hyvä viesti. Tasapuolinen.
Mikä tämä kissanlihakeittojuttu on mikä näkyy täällä vähän väliä eri ketjuissa ?
Pakko olla provo.
Ei kukaan oikeasti "tapaa uutta miestä" joka ilmeisesti vielä aika vieras ja tuntematon, mutta joka on kuitenkin jo ehtinyt olla v#kiv#ltainen naista kohtaan!!??
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä kissanlihakeittojuttu on mikä näkyy täällä vähän väliä eri ketjuissa ?
Tämä on suuri hyväntekijä. Tämä mummon viisaus on kuulemma pelastanut satoja ellei tuhansia parisuhteita. Näin hän selitti joskus motiiviaan. Tämä resepti on kyllä uusi juttu.
Sinänsä varsin harmiton tapa hankkia merkitystä elämäänsä mutta vähän hämmentävä logiikka normaalin ihmisen näkökulmasta.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.