Miten jotkut voi mennä niin sekaisin jostain jääkiekosta? Meidän kaupungissakin porukka on ihan hurmoksessa jostain SaiPasta.
Mihin tahansa menee, mustakeltaista vilisee silmissä. 😵
Kommentit (51)
Eikö sinulla ole mitään ihtohimoa? Kannattamaasi joukkuetta, bändiä tai joitain muuta idolia? Sääli. Elämä on paljon hienompaa, kun on positiivisia tunteita.
Saipa olisi nyt Mestiksessä jos karsinnat olisi ollut jo viime vuonna
Muutaman kerran ollut pitopalvelukeikalla jäähallin VIP-aitiossa ja nähnyt ihan paikan päällä kun isot miehet sekoaa. Onko se se hien, rään ja ulosteen lemu joka noissa halleissa leijailee ja herättää testot vanhallakin ukolla.
T: ei koskaan enää
Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.
Annetaan nyt ihmisten vähän irrotella tässä ankeassa maailmantilanteessa. Monelle tuokin ilo on tärkeä ja kenties ainoakin.
Hyvä vaan että on jotain mielekästä sisältöä elämässä. Joillekin se on jääkiekko, varsinkin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään ihtohimoa? Kannattamaasi joukkuetta, bändiä tai joitain muuta idolia? Sääli. Elämä on paljon hienompaa, kun on positiivisia tunteita.
Idoleita mulla oli teini-iässä joita fanitin silloin samalla tavalla kuin aikuiset miehet nykyään. Esim E-Type ja Bacstreet Boys.
Nyt aikuistuessani kuuntelen edelleen musiikkia, nykyisin laidasta laitaan, mutta en enään niinkään fanita enää ketään artistia rai mitään bändiä. Se aika on jäänyt nuoruuteen. Ap
En itse seuraa jääkiekkoa, mutta mun mielestä on ihan mahtavaa, että ihmisillä on tällaisia ilon aiheita piristämässä arkea. Voidaan välillä mennä sekaisin porukalla jääkiekosta tai Euroviisuista tai mitä nyt milloinkin. Ihan mahtavaa, hauskaa, kevyttä, inhimillistä, rentoa ja kaikesta työstä ja arjen velvollisuuksista poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan nyt ihmisten vähän irrotella tässä ankeassa maailmantilanteessa. Monelle tuokin ilo on tärkeä ja kenties ainoakin.
Muuten samaa mieltä, mutta "ankea maailmantilanne" on vähän teennäinen perustelu, asiat on kuitenkin aika hyvin.
Ei sen silti tarvi lähteä lapasesta. ihan eri kun iloita kannattamansa joukkueen onnistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.
Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai hyvän konsertin. Kuset käytöville ja hakkaat sen joka ei pitänyt samasta kappaleesta. Tatuoit myös vaikka flyygelin kuvan ja sisustat kotisi samoilla kuvilla
Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.
Koska jääkiekko ei ole osa elämää, vaan elämä on osa jääkiekkoa.
Mua ihmetyttää kuinka jotkut jaksaa lässyttää jostain politiikasta päivät pääksytysten.
Mulle sm-liigan finaalit merkitsee enemmän ku eduskuntavaalien tulos.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä erikoisia :D
Oon nainen ja omaan kausikortin
Sisko käy joka matsissa, ihan kirurgi on vaam et ei ne kaikki ole mitään persvakomiehiä.
kannattaa joskus käydä paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.
Naisten lätkä on niin surkeaa. Yksikään naisten joukkue ei pärjäisi miehille millään sarjatasolla. Itku tulisi jos vähän taklaa.
No jalkapallosta menevät vielä enemmän. On jopa tapettu ja kannattajia. Eikö ollut joku sotakin alkanut