Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian tylsä suominaisten mielestä mutta ulkomaalaiset naiset tykkää minusta.

Vierailija
25.10.2023 |

Olen heidän mielestään hyvännäköinen,kiehtova ja tasa-arvoinen ihminen joten siksi heidän kanssa on kemiaa sekä he kiinnostuvat minusta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluavat sinulta vain munaa. Suomies antaa liian helposti ulkomaalaisille naisille.

Vierailija
2/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia korjaantuu, kun lopetat hengailun white trashin parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ne haluavat sinulta vain munaa. Suomies antaa liian helposti ulkomaalaisille naisille.

Onneksi minä tykkään harrastaa seksiä kauniiden naisten kanssa.

Ap

Vierailija
4/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, toivottavasti moni kaltaisesi tekee samoin eli maailma on suuri. Suomalaismiehet oikeasti ovat maailman mittakaavassa raamikkaita ja miellyttäviä tasa-arvon suhteen. Eivät tietenkään ihan kaikki, mutta valtaosa kuitenkin.

Vierailija
5/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Kukaan nainen ei huoli vakavaan suhteeseen tuollaista kevytkenkäistä helppoa munaa.

Vierailija
6/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hieno homma, toivottavasti moni kaltaisesi tekee samoin eli maailma on suuri. Suomalaismiehet oikeasti ovat maailman mittakaavassa raamikkaita ja miellyttäviä tasa-arvon suhteen. Eivät tietenkään ihan kaikki, mutta valtaosa kuitenkin.

Kiitos kehuista 😊 Minä olen aika keskiverto suomalainen mies ja ulkolaiset naiset tykkää minusta ja pitää minua hyvänä miehenä.

Olen ikisinkku ja ulkomailta naisen etsin itselleni ellei niitä tuoda suomeen kuten miehiä on tuotu.

Vierailija
7/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität tämän asian kuin siinä olisi jokin ongelma? Eikö tuo ole hyvä juttu?

Vierailija
8/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on niin etta tarttee vaan yhden eukon

ota se josta tykkään ja joka susta tykkää 

Vierailija
9/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi esität tämän asian kuin siinä olisi jokin ongelma? Eikö tuo ole hyvä juttu?

Ongelma on vain sinun päässäsi koska suomalaiset miehet valitsee mieluummin ulkomaalaisen kuin kotimaisen akan.

Vierailija
10/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Kukaan nainen ei huoli vakavaan suhteeseen tuollaista kevytkenkäistä helppoa munaa.

Eihän sitä mulukun kanssa seurustellakaan, vaan miehen.

Vierailija
11/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ruma?

Vierailija
12/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ongelma on vain sinun päässäsi koska suomalaiset miehet valitsee mieluummin ulkomaalaisen kuin kotimaisen akan.

Lue aloitus. Sen pointtihan oli nimenomaa, että suomalaiset akat jättävät valitsematta suomalaisen miehen.

Vierailija
13/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lue aloitus. Sen pointtihan oli nimenomaa, että suomalaiset akat jättävät valitsematta suomalaisen miehen.

Ja tämä oli siis Ap.

Vierailija
14/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

EI AINA JAKSAISI TÄTÄ SAMAA PAS KAA!

Ap ainakaan ei ole mitenkään tasa-arvoinen. Hän on tyypillinen naisvihaajapersu. Se näkyy jo aloituksessa ja vahvistuu myöhemmissä viesteissä. Sinä taidat olla niitä naisia, jotka palvovat miehiä sokeasti, joilla ei ole minkäänlaista ihmistuntemusta, ja sitten ihmettelevät miksei mies tee kotitöitä "mistä minä olisin voinut tietää, ei sitä voinut parisuhteen alussa tietää, ettei mies tee mitään"-kaltaisesi naiset vain ihmettelevät silmät pyöreinä. En ole koskaan uskonut, että miehen käytös parisuhteessa tulee yllätyksenä, ja tämäkin ketju vahvistaa sitä. Aloittajasta näkee heti muutamassa viestissä, millainen hän on. Ei ollenkaan aviomiesainesta.

Vierailija
15/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska tämä tarina on apn alitajunnan luoma peitetarina ja mentaalinen viltti sille, ettei hänen ydinminä vahingoittuisi siitä tiedosta, ettei kelpaa suomalaisille naisille eikä ikinä saa perhettä. 

ks. Kognitiivinen dissonanssi

ks. happamia, pihlajanmarjat, ketut

Vierailija
16/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiitos kehuista 😊 Minä olen aika keskiverto suomalainen mies ja ulkolaiset naiset tykkää minusta ja pitää minua hyvänä miehenä.

Olen ikisinkku ja ulkomailta naisen etsin itselleni ellei niitä tuoda suomeen kuten miehiä on tuotu.

Keskiverto suomalaismies on huippumies maailman mittakaavassa tasa-arvon ja kunnollisuuden suhteen. Lyhyt suomalaismies on muualla keskimittainen ja keskimittainen suomalaismies on muualla pitkä (Hollantia ja Saksaa lukuunottamatta). Suomalaiset ovat myös raamikkaita lähes kaikki. Ja kevytrakenteiset ovat muualla samanlaisia kuin muutkin.

Siitä on siis saatavissa suuri hyöty ulkomailla, että on suomalainen, vaikkei nainen tietäisi Suomesta yhtään mitään. Ja pianhan hänelle selviää, että passikin on kovaa valuuttaa ja suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa ties kuinka monta vuotta peräjälkeen. 

Ihmiset ovat suht samanlaisia kaikkialla maailmassa, joten ei ulkomaalainen puoliso sikäli ole mikään oikotie onneen. Mutta kannattaa kuitenkin mennä muualle, jos täällä ei natsaa ja saa eksoottisuuslisän ja muutakin plussaa suomalaisen genetiikan ja yhteiskunnan ansiosta.

Vierailija
17/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko monessa maassa suomalainen mies on rikas, vaikka kotimaassa olisikin keskituloinen. Ehkä vetovoima perustuukin tähän?

Vierailija
18/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

EI AINA JAKSAISI TÄTÄ SAMAA PAS KAA!

Ap ainakaan ei ole mitenkään tasa-arvoinen. Hän on tyypillinen naisvihaajapersu. Se näkyy jo aloituksessa ja vahvistuu myöhemmissä viesteissä. Sinä taidat olla niitä naisia, jotka palvovat miehiä sokeasti, joilla ei ole minkäänlaista ihmistuntemusta, ja sitten ihmettelevät miksei mies tee kotitöitä "mistä minä olisin voinut tietää, ei sitä voinut parisuhteen alussa tietää, ettei mies tee mitään"-kaltaisesi naiset vain ihmettelevät silmät pyöreinä. En ole koskaan uskonut, että miehen käytös parisuhteessa tulee yllätyksenä, ja tämäkin ketju vahvistaa sitä. Aloittajasta näkee heti muutamassa vi

En palvo miehiä sokeasti, mutta tunnistan kyllä hyvän miehen livenä ja olen sellaisen kanssa naimisissa ollut pitkään. Tahdon nähdä hyvää ihmisissä, myös miehissä, mutta annan myös runtua tarvittaessa.

Vierailija
19/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai my jokainen valitsee sen josta tykkää 

eikä ensin katso passia 

Eikä yleisellä mielipiteellä ole mitään väliä 

Vierailija
20/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on M28. Hän on pienikokoinen ja hintelä eikä selvästi penaalin terävin kynä, koska ihmettee mikä on vikana suomiakoissa kun pienet ja hintelät japanilaiset on kiinnostuneempia. Myös japanilaisten kanssa hänellä kuitenkin tyssää kauheaan luonteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan