Miten jotkut voi mennä niin sekaisin jostain jääkiekosta? Meidän kaupungissakin porukka on ihan hurmoksessa jostain SaiPasta.
Mihin tahansa menee, mustakeltaista vilisee silmissä. 😵
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.
Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai *hyvän konsertin*
todellaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.
Naisten lätkä on niin surkeaa. Yksikään naisten joukkue ei pärjäisi miehille millään sarjatasolla. Itku tulisi jos vähän taklaa.
No ei tietenkään pärjää fyysisistä eroista johtuen. Silti typerää haukkua naisten lätkää "surkeaksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.
Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai hyvän konsertin. Kuset käytöville ja hakkaat sen joka ei pitänyt samasta kappaleesta. Tatuoit myös vaikka flyygelin kuvan ja sisustat kotisi samoilla kuvilla
Kännipäissään moni tekee noin ilman urheilun seuraamistakin. Tarkasteles Ullanlinnanmäen siivoa Vapun jälkeen. Siellähän akateemiset pääsevät irti ja muu parempi väki. Kaupunki siivoaa viikon heidän jälkiään. Lisää ekologaa huudetaan, mutta sitten tulos on tuo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai *hyvän konsertin*
todellaki.
Se jatkuu vielä...
Pitäähän tyhmille sirkushuveja järjestää niin eivät aiheuta ongelmia valtaa pitäville. Näin mietittiin aikoinaan Roomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.
Naisten lätkä on niin surkeaa. Yksikään naisten joukkue ei pärjäisi miehille millään sarjatasolla. Itku tulisi jos vähän taklaa.
No ei tietenkään pärjää fyysisistä eroista johtuen. Silti typerää haukkua naisten lätkää "surkeaksi".
Naisten tulisi itse seurata positiivisesti naisten lätkää, vaan ei taida kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä erikoisia :D
Oon nainen ja omaan kausikortin
Ei suomenkielessä käytetä oikeasti omaa -verbiä, se on todellista kökkökieltä. Tuo kirjoitetaan oon nainen ja minulla on kausikortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä erikoisia :D
Oon nainen ja omaan kausikortin
Ei suomenkielessä käytetä oikeasti omaa -verbiä, se on todellista kökkökieltä. Tuo kirjoitetaan oon nainen ja minulla on kausikortti.
Kuulostaa suunnitelmalta
Vierailija kirjoitti:
Joukossa tyhmyys tiivistyy
Onko sun siipan nimi Jouko, vai mitä ihmettä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän tyhmille sirkushuveja järjestää niin eivät aiheuta ongelmia valtaa pitäville. Näin mietittiin aikoinaan Roomassa.
Aika harva ihminen elää täydellisessä askeettisuudessa ilman mitään sirkushuveja. Sullaki on joku tyhmien sirkushuvi kuten sarjojen kattominen.
Menestyshulluus on kyseessä, se on tyypillistä suomalaisille "urheilufaneille". Saipallahan taisi viime vuonna olla jotain 2000 katsojaa kun olivat pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
En itse seuraa jääkiekkoa, mutta mun mielestä on ihan mahtavaa, että ihmisillä on tällaisia ilon aiheita piristämässä arkea. Voidaan välillä mennä sekaisin porukalla jääkiekosta tai Euroviisuista tai mitä nyt milloinkin. Ihan mahtavaa, hauskaa, kevyttä, inhimillistä, rentoa ja kaikesta työstä ja arjen velvollisuuksista poikkeavaa.
Mutta kun me asutaan Suomessa! Et sä saa näyttää että innostut tai olet iloinen jostain asiasta! Et saa!!! Maailman onnellisin kansa!!!
Joukkohurmosta. Jonkinlainen lievä psykoosi. Eipä kiinnosta tuollainen väkivaltainen käytös. t. Lukutoukka
Viekää muualle ne koslanne tai kulkekaa jalkapelillä.
https://www.esaimaa.fi/urheilu/8413761
SaiPan peliin menijöitä joudutaan hätistelemään supermarketin parkkipaikalta: "Homma on karannut ihan käsistä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse seuraa jääkiekkoa, mutta mun mielestä on ihan mahtavaa, että ihmisillä on tällaisia ilon aiheita piristämässä arkea. Voidaan välillä mennä sekaisin porukalla jääkiekosta tai Euroviisuista tai mitä nyt milloinkin. Ihan mahtavaa, hauskaa, kevyttä, inhimillistä, rentoa ja kaikesta työstä ja arjen velvollisuuksista poikkeavaa.
Mutta kun me asutaan Suomessa! Et sä saa näyttää että innostut tai olet iloinen jostain asiasta! Et saa!!! Maailman onnellisin kansa!!!
Tää on kyllä totta myös :DD
Työttömät saavat yhteenkuuluvuuden tunnetta kun ei ole muuta tiimiä johon kuulua.
Meitä on myös: jääkiekko, potkupallo yms. liiigat voidaan lopettaa, samoin: orkesterit, teatterit yms.