Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi mennä niin sekaisin jostain jääkiekosta? Meidän kaupungissakin porukka on ihan hurmoksessa jostain SaiPasta.

Vierailija
02.04.2025 |

Mihin tahansa menee, mustakeltaista vilisee silmissä. 😵

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on myös: jääkiekko, potkupallo yms. liiigat voidaan lopettaa, samoin: orkesterit, teatterit yms. 

Vierailija
22/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.

Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai *hyvän konsertin*

todellaki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa tyhmyys tiivistyy

Vierailija
24/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.

Naisten lätkä on niin surkeaa. Yksikään naisten joukkue ei pärjäisi miehille millään sarjatasolla. Itku tulisi jos vähän taklaa.

No ei tietenkään pärjää fyysisistä eroista johtuen. Silti typerää haukkua naisten lätkää "surkeaksi".

Vierailija
25/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.

Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai hyvän konsertin. Kuset käytöville ja hakkaat sen joka ei pitänyt samasta kappaleesta. Tatuoit myös vaikka flyygelin kuvan ja sisustat kotisi samoilla kuvilla 

Kännipäissään moni tekee noin ilman urheilun seuraamistakin. Tarkasteles Ullanlinnanmäen siivoa Vapun jälkeen. Siellähän akateemiset pääsevät irti ja muu parempi väki. Kaupunki siivoaa viikon heidän jälkiään. Lisää ekologaa huudetaan, mutta sitten tulos on tuo!

Vierailija
26/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai *hyvän konsertin*

todellaki. 

Se jatkuu vielä... 

Vierailija
27/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän tyhmille sirkushuveja järjestää niin eivät aiheuta ongelmia valtaa pitäville. Näin mietittiin aikoinaan Roomassa. 

Vierailija
28/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.

Naisten lätkä on niin surkeaa. Yksikään naisten joukkue ei pärjäisi miehille millään sarjatasolla. Itku tulisi jos vähän taklaa.

No ei tietenkään pärjää fyysisistä eroista johtuen. Silti typerää haukkua naisten lätkää "surkeaksi".

Naisten tulisi itse seurata positiivisesti naisten lätkää, vaan ei taida kiinnostaa.

Vierailija
29/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä erikoisia :D

Oon nainen ja omaan kausikortin

Ei suomenkielessä käytetä oikeasti omaa -verbiä, se on todellista kökkökieltä. Tuo kirjoitetaan oon nainen ja minulla on kausikortti. 

Vierailija
30/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä erikoisia :D

Oon nainen ja omaan kausikortin

Ei suomenkielessä käytetä oikeasti omaa -verbiä, se on todellista kökkökieltä. Tuo kirjoitetaan oon nainen ja minulla on kausikortti. 

Kuulostaa suunnitelmalta

Vierailija
31/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukossa tyhmyys tiivistyy

Onko sun siipan nimi Jouko, vai mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
32/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän tyhmille sirkushuveja järjestää niin eivät aiheuta ongelmia valtaa pitäville. Näin mietittiin aikoinaan Roomassa. 

Aika harva ihminen elää täydellisessä askeettisuudessa ilman mitään sirkushuveja. Sullaki on joku tyhmien sirkushuvi kuten sarjojen kattominen.

Vierailija
33/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyshulluus on kyseessä, se on tyypillistä suomalaisille "urheilufaneille". Saipallahan taisi viime vuonna olla jotain 2000 katsojaa kun olivat pohjalla.

Vierailija
34/51 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sasse...

Vierailija
35/51 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse seuraa jääkiekkoa, mutta mun mielestä on ihan mahtavaa, että ihmisillä on tällaisia ilon aiheita piristämässä arkea. Voidaan välillä mennä sekaisin porukalla jääkiekosta tai Euroviisuista tai mitä nyt milloinkin. Ihan mahtavaa, hauskaa, kevyttä, inhimillistä, rentoa ja kaikesta työstä ja arjen velvollisuuksista poikkeavaa. 

Mutta kun me asutaan Suomessa! Et sä saa näyttää että innostut tai olet iloinen jostain asiasta! Et saa!!! Maailman onnellisin kansa!!!

Vierailija
36/51 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkohurmosta. Jonkinlainen lievä psykoosi. Eipä kiinnosta tuollainen väkivaltainen käytös. t. Lukutoukka

Vierailija
37/51 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää muualle ne koslanne tai kulkekaa jalkapelillä. 

https://www.esaimaa.fi/urheilu/8413761

SaiPan peliin menijöitä joudutaan hätistelemään supermarketin parkkipaikalta: "Homma on karannut ihan käsistä"

Vierailija
38/51 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse seuraa jääkiekkoa, mutta mun mielestä on ihan mahtavaa, että ihmisillä on tällaisia ilon aiheita piristämässä arkea. Voidaan välillä mennä sekaisin porukalla jääkiekosta tai Euroviisuista tai mitä nyt milloinkin. Ihan mahtavaa, hauskaa, kevyttä, inhimillistä, rentoa ja kaikesta työstä ja arjen velvollisuuksista poikkeavaa. 

Mutta kun me asutaan Suomessa! Et sä saa näyttää että innostut tai olet iloinen jostain asiasta! Et saa!!! Maailman onnellisin kansa!!!

Tää on kyllä totta myös :DD

Vierailija
39/51 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
40/51 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät saavat yhteenkuuluvuuden tunnetta kun ei ole muuta tiimiä johon kuulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi