Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
50741/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että Helenan mukaan olisi pitänyt VASTA antaa se 1 miljoona indeksikorotuksineen kun avioero on selvä. ????? 

Eiköhän se olisi pitänyt antaa kuten avioehdossa oli sovittu. 

Vierailija
50742/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs rahoilla Helena Koivu eli?  Mistä tuliva raha, jonka hän laittoin firmaan? Ja millä osti auton?

Jos kerran  Helena ei muka saanut erokorvausta niin mistä nuo hänen tarvitsemansa ja hänen käyttöönsä tulleet rahat ovat peräisin?

Hyvä kysymys. Tähän ei ole kukaan vastannut. Eikä siihenkään, mistä ovat tulleet rahat Helena viime vuosien mukavaan ja jopa leveään elämään lentämisineen, hotelleineen ja ravintolasyömisineen. 

Mikon miljonääri omistaa kaikki rahat muilla niitä ei voi olla. Miettikääpäs nyt oikein millä se Helena on elänyt. Sairasta touhua.😂

Mikon rahoillahan Hellu edelleen elää. Sairasta touhua kyllä. Menisi töihin jo viimein

Halleluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50743/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyytääkö se hellu instassaan pitämään huolta lasten äidistä? Eikö se ole jo aikuinen?

Vierailija
50744/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helena Koivu kulutti miljoonan parissa vuodessa Ihan mennyt elämiseen"

Helena Koivu kertoo lehdelle käyttäneensä Mikko Koivulta saamansa miljoonan ja olevansa nyt tyhjän päällä.

-Ihan elämiseen Mikon maksama miljoona meni. Sähkölaskuun ja kouluruokiin. Minulla ei ole enää yhtään rahaa eikä mitään. Ystäväni yrittävät auttaa minua ja keräävät  minulle rahaa. Minulla ei ole varaa edes lentää Suomeen lapsiani tapaamaan, Helena toteaa ja selittää tällä jäämistään Minnesotaan, vaikka lapset muuttivat Suomeen."

Vierailija
50745/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pyytääkö se hellu instassaan pitämään huolta lasten äidistä? Eikö se ole jo aikuinen?

No, se on vähän vaikea pitää huolta, kun tälle aikuiselle ei mikään kelpaa. Kyllä aikas moni yh-äiti olisi. sen kattohuoneiston huolinut.

Vierailija
50746/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvia en juo, lääkkeitä ei oo ja mielenterveys hyvällä tolalla. Luonto on mahtava voima. Menkää ulos happea haukkaamaan. Ottakaa ne lääkkeet mitkä on määrätty. Iloa päivään!

Helenan solvaaminen jatkuvasti menneitä muistellen onkin monien eläkeläismummojen ainoa varma ilonaihe viikon jokaisena päivänä.

Äitiskö täällä palstalla hilluu ?

Vierailija
50747/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkinkö täällä mietitään toisten rahoja?  Erot ja ositukset on tehty kuten sadoissa tuhansissa eroissa. 

Vierailija
50748/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä roikkua kiinni ex-exässä siten kuin Helena Koivu tekee. 

Miten hän nyt Mikko Koivussa roikkuisi kiinni sen enempää kuin yrittää hoitaa yhteisten lasten asioita, mutta Mikko Koivu on täysin kykenemätön siihen. Ja siitähän ne ongelmat aiheutuvat.

Roikkuu ainakin Mikon rahoissa. Tai siis yrittää. Sen varjolla roikkui Mikon huvilalla asumassa.

No joo, sitten väitetään, että Mikko ei päästä irti. Vaikka välttelee Helenaa kaikin tavoin.

Ja jossain vaiheessa tarjosi viisi miljoonaa, että pääsee nopeasti eroon...

Nyt on rahahanat kiinni, ainakin siihen asti, kun tulee kaikki oikeudenpäätökset.

Elarit juoksee !

Vierailija
50749/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Koivu kertoo lehdelle käyttäneensä Mikko Koivulta saamansa miljoonan ja olevansa nyt tyhjän päällä.

-Ihan elämiseen Mikon maksama miljoona meni. Sähkölaskuun ja kouluruokiin. Minulla ei ole enää yhtään rahaa eikä mitään. Ystäväni yrittävät auttaa minua ja keräävät  minulle rahaa. Minulla ei ole varaa edes lentää Suomeen lapsiani tapaamaan, Helena toteaa ja selittää tällä jäämistään Minnesotaan, vaikka lapset muuttivat Suomeen."

Vähän ajan päästähän Helenan selitys vaihtui:

"En voi tulla Suomeen edes käymään ja katsomaan lapsiani, sillä viisumini ei mahdollista matkustamista. En voi käydä välillä Suomessa ja sitten palata pääkotiini Minnesotaan, Helena Koivu kertoo."

Vierailija
50750/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Take care of her too?

Kenen pitäisi pitää huolta 39-vuotiaasta naisesta?

Eikö tämö ole oikeustoimikelpoinen eli itse pitää huolen itsestään.

Minä en lue kenenkään instoja, mutta käsitän tuon olevan rukouksen, että Jumala pitäisi huolta myös hänestä, lasten äidistä.

No eikä ole. :D Eikä tämä ole mikään mielipide- tai tulkintakysymys. "Your child only has one mother. Take care of her too." Juu ei ole mistään Jumalan lapseudesta kysymys, vaan syyllistämis'viesti' Mikolle. T. Uskovaiseksi kasvatettu "mahovelanarsisti" 😉 

Säkö et tulkinnut? Tuo on nimenomaan tulkintak

Ei kukaan RUKOILE "YOUR child only has one mother. Take care of her too." 😀 Ei ne Koivujen lapset sentään Jeesuksia ole, eikä Helena ole Neitsyt Maria 😅 Kun YHDESTÄ ainoasta äidistä on puhe. Jos olis rukous IHMISISTÄ Jumalan lapsina, niin niitä on aika hitokseen ja ne äiditkin on niitä Jumalan LAPSIA. 😉 Ei Jumalan lapsen äitejä, wtf! 😂

Justhan tossa joku niin tulkitsi. Sulla taitaa olla isompikin ongelma. 

Vierailija
50751/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että Helenan mukaan olisi pitänyt VASTA antaa se 1 miljoona indeksikorotuksineen kun avioero on selvä. ????? 

Eiköhän se olisi pitänyt antaa kuten avioehdossa oli sovittu. 

Se annettiin niin, mutta hellu ei halunnut asuntoa vaan otti rahana kaiken.

Vierailija
50752/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastakaa lasten yksityisyys. Miksi tähän sosiaalinpor noon pitää vuotaa jatkuvasti videoita ja kuvia lapsista? 

Jos olisin Herra Kurkku, niin pitäisin Helena  kyllä kaukana siitä new bornista.

Sitä toivon että perhe nyt estää Helenan levittämistä kuvia.Helenan ig tänäänkin maaninen,ensin terapeutti Ville miesten väkivallasta naisia kohtaan.Suota viittaus eiliseen koulutapahtumaan.Sekä vihjaus että Helena olisi kokenut avioliitostaan väkivaltaa.Sen jälkeen kuvat vauvasta ja pikku tytöstä.Ei hyvänen aika. Nyt todella rajat oman perheen suojaksi.Helena kiukuttelee,uhkailee ja huutaa hetken niinkuin uhmaikäinen.Uskoo kyllä kun pysyy tiukkana,ei on ei.

Omituisen pallopään näköinen muuten se isompi lapsi. Silmät

En ole tässä taistossa pisaran vertaa Helenan puolella, mutta nämä hän

Ei tämä raukka muuta keksi ,katsookohan koskaan peiliin !On oikea Kyöpelin lohikäärme !

Vierailija
50753/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena olisi valinnut Turusta asunnon, max 500 000 ja Mikko olisi sen maksanut. Loput miljoonasta ja indeksikorotuksen Mikko olisi maksanut Helenalle viitenä vuotuisena eränä. Maksut olisi aloitettu kuukauden kuluttua avioerohakemuksen jättämisestä. Eli muutto Suomeen olisi hoidettu tuon kuukauden aikana, jolloin Mikko olisi maksanut kulut. Näin avioehdon mukaan.

Hah! Mikäs esti Mikkoa maksamasta asuntoa nyt? Mikko tehnyt elettäkään tuohon suuntaan vaan valitti valittamistaan siitä ettei Suomessa eroa saanut. Helenan olisi siis pitänyt muuttaa Suomeen, koska Mikko haki eroa? Kyllä on niin kaukaa haettu skenaario, että jos tuohon perustuu sun syyllisyysolettama, heikkoa on. 

Helenan päähänpinttymä oli Edina, sama talo, oltavat, muhkeat elarit. Ei ajatustakaan siihen suuntaan että Suomeen tulisi muutto ja l

Ei se Hellu olisi sinne usaan voinut jäädä. Ei ollut viisumia.

Vierailija
50754/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko antoi sitä avioehtomiljoonaa, Helena riitautti niin Helenan olisi pitänyt jarruttaa ei kiihdyttää. Avioehto oli LAILLINEN. 

Olisi varmaan pitänyt niin, Mikon olisi pitänyt tehdä paljonkin toisin myös. Onpas kauheeta. 

Vierailija
50755/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aivan järkyttynyt siitä Hellun "itkusta" Kakskerran huvilalla, kun poliisi poisti hänet. Jätätte minut heitteelle. Aikuisen naisen, joka on tiennyt jo sinne murtautuessaan, että hänen ei kuuluisi olla siellä. 

Vaeo ettei se järkytyksesi  jää päälle sinulle lopunikääsi !

Vierailija
50756/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko antoi sitä avioehtomiljoonaa, Helena riitautti niin Helenan olisi pitänyt jarruttaa ei kiihdyttää. Avioehto oli LAILLINEN. 

Oliko myös oikeudenmukainen?Moraalinen?Vai oliko kusetusta?

Erittäin oikeudenmukainen ja moraaliltaan hyvä.

Viiden vuoden luksuslomasta miljoona. 

Vierailija
50757/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei selkeästi kaikki ymmärrä että avioehdosta voidaan aina vähentää toisen aiheuttamia kuluja jos toisen rahaa on käytetty. Niin Suomessa kuin maailmalla.

Nämä on ihan perusjuttuja jotka on suurimmalle osalle ihmisistä täysin selvää. Osalle ne ei ole koskaan ymmärrettävissä, mutta välillä sillä oikeasti edes on. 

Vierailija
50758/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se on vähän vaikea pitää huolta, kun tälle aikuiselle ei mikään kelpaa. Kyllä aikas moni yh-äiti olisi. sen kattohuoneiston huolinut.

Kattohuoneistossa hintaa lähes miljoona, merinäköala, terassi, sauna ym ym . Ei kelpaa the äiti  nyhverölle. 

Siellä oli pantu poikamiesaikoina.

Mutta avioaikana Helena poUstasi: Gonna miss these mornings 2016. Sama huoneisto Suomi-kotina.

Vierailija
50759/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan pitänyt niin, Mikon olisi pitänyt tehdä paljonkin toisin myös. Onpas kauheeta. 

Helenan oli avioehtomiljoona,. Hän ei halunnut kotia, Virman halusi. 

Vierailija
50760/55669 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin Mikko on koko ajan maksanut lasten kaikki kulut, myös kouluruuat ja lasten asumiskulut. Hellu maksoi omansa, kun kerran halusi asua Edinan talossa. Luuli vaan kuluttavansa Mikon rahoja, mutta kuluttikin omiansa, mistä tuomari häntä varoitti monta kertaa. Kannattaisi kuunnella viisaampia, eikä mukilaisia. 

Ketju on lukittu.