Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
47641/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan se sieltä yhden hölösuisen taholta, että Mikko maksaa hänelle Helenan mustamaalaamisesta ja ketjun jatkamisesta.

Et sitten koskaan sarkasmista ole kuullut. 😂

Vierailija
47642/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain lapsillekin hyväksi että juoppo, rikoksiin syyllistynyt juoppo "äippä" pysyy mahdollisimman kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47643/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko tekee kaikki oman mielen mukaan. Luulee, ettei miljonääriä koske mitkään säännöt. Ja Amerikan tuliainen  kuvaa kiusallaankin, niin että lapsikin ihmetteli sitä.

Tuskin hän kuitenkaan kuvaa 300 000 kuvaa ja videota kuten Viron tuliainen.

Vierailija
47644/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun lasussa on hyvin omituista porukkaa töissä. 

Vierailija
47645/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Koivu valittaa ja haukkuu bonusäitiä lasten kuljettamisesta, jota tämä on tehnyt kohta pari vuotta.  

Miksi? Mikä on syy? Eikö tuttu ja turvallinen aikuinen, joka on päivittäin läsnä lapsen elämässä ole hyvä vaihtoehto?

Äiti itsehän lykkäsi pienen tyttärensä aamuyöllä yksin tuiki tuntemattoman taksin kyytiin, kun ei halunnut tai kyennyt itse kuljettamaan. Äiti ei edes mennyt tyttärensä mukaan turvaksi.

Miksi tuo jälkimmäinen on  muka ok, mutta turvallinen aikuinen ei?

Hyvä huomio!

Vierailija
47646/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan Heluna mut mihin sekavaan tilanteeseen Mikko ja Natalie muka on ajanut lapset?? Se OLET SINÄ ITSE joka on kaiken aiheuttanut. Syyllinen löytyy sieltä peilistä ja siinä tuskin on mitään flawless filteriä... 

Vierailija
47647/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että täällä ei pysytä ottamaan kantaa mihinkään muuhun kuin jonkun perheen arkisiin asioihin? Ja niitä ollaan järjestelemässä. Mitä hyötyä siitä on kenellekään? Jokaisella on omat toimintatapansa. Käyttekö te naapurissakin ohjeistamassa miten heidän tulisi toimia?

Ehdottomasti. Jokaisen Jumalaan Uskovan Naisen pitää tehdä niin että ne jotka eivvät ossaa, ohjeistetaan.

Vierailija
47648/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä pitää tehdä joku numero siitä, että se sattui olemaan Natalie joka lapset toi tällä kertaa?

Minäpä kerron. Missä on vastuullinen isä? Vanhempien pitäisi kyetä hoitamaan nämä asiat ihan itse eikä delegoida niitä muille. Muut asiat väistyvät lasten teiltä. LASTEN TAKIA. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa.

Äiti oli itse vuoden poissa ihan vapaaehtoisesti ja sitten haukkuu muita, että lapsi on nyt "väärin kuskattu".

Tilanteessa, jossa tuojan ja äidin ei ole edes tarkoitus kohdata, mutta äiti kyttää sääntöjen vastaisesti ulkona ja hyökkää tuojan kimppuun.

Helena Koivulle ei kuulu pätkääkään exän perheen sisäinen työnjako ja se, kuka autoa ajaa. 

Helena Koivu itse kertoi videolla, että "tapaaminen on huoneessa sisätilassa ja lapsia tavataan siinä, ulos ei saa mennä".

Nyt Helena oli kyttäämässä lasten tuloa ulkona ja hyökäsi känny tanassa todellakin sääntöjen vastaisesti tilanteeseen räkyttämään ja möykkäämään.

Itse Helena siis paljasti taas itsensä.

Vierailija
47649/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä pitää tehdä joku numero siitä, että se sattui olemaan Natalie joka lapset toi tällä kertaa?

Minäpä kerron. Missä on vastuullinen isä? Vanhempien pitäisi kyetä hoitamaan nämä asiat ihan itse eikä delegoida niitä muille. Muut asiat väistyvät lasten teiltä. LASTEN TAKIA. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa.

Jos lapsia on kolme ja he kaikki eri paikoissa eri rytmillä, se isä ei voi revetä kolmeen osaan.

Sille että Helunalla riittää näitä sotkuja ei isä voi mitään.

Eihän tuo Helenan sotku ole!

Mikolla on velvollisuus huolehtia, että KAIKKI lapset tuodaan lasun järjestämiin äititapaamisiin AJOISSA! 

Meinaatko että joku on ollut myöhässä?

&nbsp

Kaikesta oli etukäteen sovittu.Helena jälleen provosoi tilanteen.Syy on se että riehui paikalla.Nyt taas käsitellään tapaamisehdot uudestaan.Lapsilla pitää olla rauhallinen tilanne tavata vanhempansa Jos vanhempi ei kykene asiallisesti käyttäytymään asia mietitään lasten kannalta 

Vierailija
47650/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi tietää että haluavatko lapset oikeasti edes tavata Helenaa. Ku siitä ei ole kuin Helenan sana.

Vierailija
47651/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ei kyennyt tuomaan tapaamiseen lapsia ajoissa kaikkia yhtäaikaa ja ajoissa  

Se on se ongelma minkä mikko järjesti. 

Sitten Natalie kuvasi, kun Helena ihmetteli myöhästymisiä.

Kaikki lapset olivat siellä sovitusti.

Hellu taas rikkoi sääntöä, stalkkasi ulkona ja sitten kauniisti sanottuna ihmetteli.

Natalie kuvasi tuon ns. ihmettelemisen.

Vierailija
47652/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää että haluavatko lapset oikeasti edes tavata Helenaa. Ku siitä ei ole kuin Helenan sana.

Ja ehkä halusivatkin, mutta ilman sitä että äiti taas suuttuu.

Vierailija
47653/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti oli itse vuoden poissa ihan vapaaehtoisesti ja sitten haukkuu muita, että lapsi on nyt "väärin kuskattu".

Tilanteessa, jossa tuojan ja äidin ei ole edes tarkoitus kohdata, mutta äiti kyttää sääntöjen vastaisesti ulkona ja hyökkää tuojan kimppuun.

Helena Koivulle ei kuulu pätkääkään exän perheen sisäinen työnjako ja se, kuka autoa ajaa. 

Helena Koivu itse kertoi videolla, että "tapaaminen on huoneessa sisätilassa ja lapsia tavataan siinä, ulos ei saa mennä".

Nyt Helena oli kyttäämässä lasten tuloa ulkona ja hyökäsi känny tanassa todellakin sääntöjen vastaisesti tilanteeseen räkyttämään ja möykkäämään.

Itse Helena siis paljasti taas itsensä.

Hyvä huomio.  "Ulos ei saa mennä" sanoi Helena todella itse videollaan. Valvottu tapaaminen tarkoittaa, että valvoja on koko ajan läsnä. Silloin ei kyttäillä tapaamistilan ulkopuolella lasten tulemisia eikä mennä sönkkäämään saattajalle.

Vierailija
47654/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena Koivu itse kertoi vid

Hei urpo, se tarkoittaa kylläkin sitä, ettei ulos SAA MENNÄ NIIDEN LASTEN KANSSA :D

yksin saa tietysti mennä ennen ja jälkeen ja tapaamisen! 

Vierailija
47655/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikon ja Natikan pelailu on sairasta. Kaikin keinoin yrittävät provosoida Helenaa, natalie jopa kuvannut tapaamista! Toivoi raukka jenkkilokki, että Helena olisi raivostunut ja saanut hyvää matskua jotta koko tapaamiset voitaisi lopettaa. Työtön nati ei jaksaisi millään kuljetella lapsia tapaamaan äitiään,onhan heillä jo uusi sellainen, the pahoinvointivalmentaja.

Natalie ei ole siellä tapaamisessa mukana.

Hänellä ei myöskään ole minkään valtakunnan velvollisuutta kyytiä noita lapsia, hän tekee sen hyvää hyvyyttään lasten takia.

Helena stalkkasi heitä ulkona, sääntöjen vastaisesti, Natalie kuvasi Helenan riehunnan.

Helena on itse vastuussa tunteistaan.

Vierailija
47656/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ilmeisesti itsekin ajattelet, että ensin lapset tuodaan Suomeen sit kun sää niin kuin tavallaan sut pakotetaan tulemaan myös tänne ja sitten sulta niinku viedään täältä kaikki ja niinku tee niinku aiheutetaan sulle sellainen stressitila, millä sut saadaan niinku näyttämään, et no niin nyt se sekosi. Ja niinku haet hakemalla haetaan semmoiset perusteet sille, että sulta otetaan niinku lapset pois ja sitten se, että vaaditaan, et sun kaikki niinku lasten matkustusasiakirjat pitää olla isällä ja sittenhän niinku tämmönen tilanne, että plaa plaa plaa.

Montako niinku sanaa löydät tekstistä? Tämä siis Helenalle lähetetty ihmettelyviesti tai oikeastaan osa siitä. Todella raskasta lukea niinku.

Vierailija
47657/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on varmistunut kaikille että se lehmä siellä saaressa on maho. Hyvä että talon sonnilla on vakipano milloin ei ole muita astutettavia karjassa.  Siihen lehmään ei auta keinosiementäjätkään. 🤭🤭🤭

Meilläkin laitettiin kesäksi eristyksiin sonni mahon lehmän kanssa. 

Helena mitä jos antaisit näiden maatilan eläinten olla.Ei ihan mene vitsinä kuin sinulle itsellesi. Mokasit taas lasten tapaamisen.Ensin kitisit että et ole nähnyt puoleentoista viikkoon.Tapaamisessa väijyyi lasten saapumista,luvatta.Piti olla sisätiloissa odottamassa.Raivostuit kun näit ex miehesi vaimon.Olrt niin äärettömän mustasukkainen.Ryntäsit hänen luokseen,lapset siis näkivät ja kokivat vihasi.Siitä henkilökunta rauhoitti tilanteen.Miten meni niinkuin omasta mielestäsi?Sitten illalla lähdit vielä ex miehesi kotiin riehumaan.

Vierailija
47658/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako niinku sanaa löydät tekstistä? Tämä siis Helenalle lähetetty ihmettelyviesti tai oikeastaan osa siitä. Todella raskasta lukea niinku.

Tämän lähetti myyrä eli ihminen joka ei oikeasti ole Hellun kannattaja.

Hellu meni lankaan ja avautui kaikesta, täysin tuntemattomalle ihmiselle.

Niin hyvä harkintakyky hänellä on.

Vierailija
47659/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on varmistunut kaikille että se lehmä siellä saaressa on maho. Hyvä että talon sonnilla on vakipano milloin ei ole muita astutettavia karjassa.  Siihen lehmään ei auta keinosiementäjätkään. 🤭🤭🤭

Meilläkin laitettiin kesäksi eristyksiin sonni mahon lehmän kanssa. 

Helena mitä jos antaisit näiden maatilan eläinten olla.Ei ihan mene vitsinä kuin sinulle itsellesi. Mokasit taas lasten tapaamisen.Ensin kitisit että et ole nähnyt puoleentoista viikkoon.Tapaamisessa väijyyi lasten saapumista,luvatta.Piti olla sisätiloissa odottamassa.Raivostuit kun näit ex miehesi vaimon.Olrt niin äärettömän mustasukkainen.Ryntäsit hänen luokseen,lapset siis näkivät ja kokivat vihasi.Siitä henkilökunta rauhoitti tilanteen.Miten meni niinkuin omasta mielestäsi?Sitten illalla lähdit vielä ex m

Ja räyhäsit kännissä somessa...

Vierailija
47660/55669 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikon ja Natikan pelailu on sairasta. Kaikin keinoin yrittävät provosoida Helenaa, natalie jopa kuvannut tapaamista! Toivoi raukka jenkkilokki, että Helena olisi raivostunut ja saanut hyvää matskua jotta koko tapaamiset voitaisi lopettaa. Työtön nati ei jaksaisi millään kuljetella lapsia tapaamaan äitiään,onhan heillä jo uusi sellainen, the pahoinvointivalmentaja.

Tämä teksti suoraan äiti Helenalta.

Ketju on lukittu.